radi_nrj

А6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това устройство с праховото наваряване е супер полезно, въпроса е кой у БГ има и работи с такова.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има фирма представител за Бг, правят услуги. Всяка ремонтна работилница преди години, имаше такъв набор, все още се срещат тук-там, скоро в продавалника се продаде един куфар с пистолета и праховете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо трябва да благодаря на @ivo totev за подаръка. Макар, че вече си оправин моя диф неговия ще го освежим и заминава на колата заедно с пребоядисаните чарколя от задния мост. 
Междувременно сменихме жилата на ръчната за пореден път и след като се изкривиха за трети път изхвърлих старите дискове (Textar) и метнахме едни нови дискове (АТЕ) и накладки.

Приемам залози на колко километра ще се изкривят и тия. Все пак проверихме главините с часовник и за късмет се оказаха прави като струна. На другата кола изкривих 2 комплекта дискове и накрая се оказа, че едната главина замята.
246176230_10208957164602099_2252160771633516423_n.jpg.934220fd40016a4284cbeeeba92a8a28.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, скоро не бях чел тема с такъв интерес, продължавай с проекта, защото колата става доста хубава

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тия дни трябва да закарам конзолеите за предните тампони на задния носач да ги разстържат за по-голям тампон. и сме почти говоти да качваме задния мост. Оригиналните тампони ако не се лъжа са 45mm, а в момента се продават само 48mm. Поне според това, което намерих в ЕТКА ухото и за двата вида е едно и също. Правихме го вече на S4-ката дето реставрирах, сега само трябва да повторим упражнението.

DSC_3154.JPG

DSC_3155.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кат няма пари за истинско S6 поне на табелка да го докараме :D

S6-1.thumb.jpg.340c96e36354c0b7ec189b247a00a9ed.jpg

S6.jpg

Edited by radi_nrj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако сумираш всички средства наляти в проекта, едва ли ще са по-малко от истинско s6. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако бях тръгнал да наливам в S6, цената щеше да е х2 :) 
Тая S4-ка я правих за един приятел, инвестицията надхвърли много бързо това, дето съм похарчил по-моята, а дори не е пипан мотора :D

220000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хм, тая с4-ка :wub: 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като не става, не става. Атмосферен разпределителен вал, К16 турбо, нова помпа, нови разпръсквачи, основен ремонт на мотора иииии изкара точно колкото стоков душегуб :D
Явно не е за мен тая работа, ще си търся друго занимание :D 

Dyno run audi 1.jpg

Dyno run audi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още мааааалко и кат' ѝ са наситиш, знаеш, на сергиятаааа....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Просто друг вид мотор трябва да му насадиш на така подготвеното купе… може да си ползваш блока на настоящия за основа :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Веско, няма ни време, ни пари за 2.5 20V, а не е като да не ми е минало през главата :) 
Просто тоя мотор няма повече да го мъча и ще се заема с другите неща като салон, тоци и ламарини

Edited by radi_nrj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хората вадят 170-180 коня със стоковото К14 :D Ще му сложим едно модерно турбо някой ден ако успеем да му наредим един EDC15 компютър

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зареждам климатика и след месец пак няма студено, светнахме я с UV лампата и о чудо, оригиналния климатичен радиатор протекъл. Поръчах нов и се захванах да свалям стария. 
➡️ Единия болт на бронята се отвива на ръка, другия е затегнат с пистолета за гуми и е заоблен. Набиваме торкс и след третия опит се отвива
➡️ Маркучите на климатичния радиатор са се заварили за него, отвиваме ги два дена...
➡️ Сваляме климатичния радиатор и откриваме, че водния се състои от 70% желязо и 30% ръжда, поръчваме нов.
➡️ Сваляме стария воден радиатор и се натъкваме на скъсан долен тампон на радиатора и електрическа перка, която е тръгнала да ги ходи. Поръчваме нови, чакаме. 
➡️ В процеса на работа няколко болта и един винт се късат при отвиване.
➡️ За край на купона открих, че и предния тампон на мотора ми се е сцепил

 

297199678_10209612554626440_4068630973681195467_n.jpg

298216474_10209612554746443_8883726690379578794_n (1).jpg

298219949_10209612554826445_4107156190337623327_n.jpg

298270117_10209612555066451_5495196451563664176_n.jpg

298466789_10209617245223702_5975094464576880085_n.jpg

298727260_10209613726015724_4973369724130544622_n.jpg

299029019_10209617245303704_6921852803752226056_n.jpg

299079679_10209615445578712_1775549454103984091_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаме пълен комплект S6 муцуна (даже и подкалниците), остана да намерим бояджия. Намерих и пластмасите около радиатора

300397702_10209630765321696_2161970788764678189_n.jpg

301598035_10209638956046459_3125584010700712808_n.jpg

305808823_10209662575436929_8129106005799219944_n.jpg

Edited by radi_nrj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знам за един бояджия, ама трябва да чакаш до юни 2028.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз там съм с връзки, може да се класирам за април 2025 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.