Fitil4o Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 От лога само това са грешките: Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 VCID: 0247B61144C0C80CF0-4B18 Subsystem 1 - Part No: 8E1959801 Component: Tõrsteuer.FS BRM 0002 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802E Component: Tõrsteuer.BF BRM 0002 Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A Component: Tõrsteuer.HL BRM 0002 Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A Component: Tõrsteuer.HR BRM 0002 2 Faults Found: 01561 - Rear left door 59-00 - Can't Unlock 01562 - Rear right door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent И това, но те не са релевантни: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 26637EE5D474A008D0-515A 4 Faults Found: 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Да, явно не е от това проблема, остава да замериш налягането на бензиновата помпа с манометър. Виж и ако имаш допълнително поставяна аларма да не би тя да прекъсва запалването. В двигателя няма грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 27 minutes ago, VBI said: Виж и ако имаш допълнително поставяна аларма да не би тя да прекъсва запалването. В двигателя няма грешки? Никакви грешки и никакви не оригинални части няма по колата. Дори филтрите и бяха оригинални. Ще карам по тази схема С мултицет или пробна лампа ще проверя дали идва ток до помпата, ако идва ток е ясно, ако не идва се връщам на релето и бушоните. АКо Има ток отивам на помпа и филтър комплект(поръчах MANN, нямаше Kneht/Mahle) Още един въпрос ми изникна. Гледах един кли, рускана смени само помпата вътре във пласмасовият кошух, разглоби го и смени само помпата. Защо продават само помпи с целият кожух? Аз предпочитам, така и така съм го извадил, да сменя само помпата и да оставя оригиналният кожух и бензиномер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Такам.... Проверих бушоните, здрави са. Релето цъка, ток идва до помпата, помпата работи(усещам я че тръгва и върти, по вибрациите), смених снощи горивният филтър(лежах един час у снега, ама няма как,стойки, крикове, без подемник е кофти). Бензин идва на дюзите, развих захранващия маркуч, и си плиска обилно от там. Проблема явно не е горивен, там всичко ми изглежда наред(освен ако примерно помпата може да не подава достатъчно налягане) Колата се промени леко в поведение, тоест като тръгнеш да палиш, вече прави няколко такта повече от преди и после пак продължава да върти напразно. Все едно първоначално има искра за 2-3-4 такта и после искрата изчезва. Ваг кома мълчи като кумуниС на разпит.... Довечера ще взема свещи и бобини от друга кола, да видим дали е това проблема... Може и @more да се окаже прав с датчика на Хол. Датчика на хол би ли имал такова поведение.... все си мисля, че той или работи или не работи изобщо, по пътя на логиката ми се струва странно да пуска 2-4 такта в началото и после да спира да работи. @robobug ми спомена за реле, което захранва силовата верига на компютъра (има за силовата и за поддържащата, две са релетата на компа) някой срещал ли е тоя проблем По пътя също на логиката, е възможно това повесдение с работя не работя да е от студена спойка(в релето или на друго място) Деева боклИците, само се чупи. За разлика от Ауди, Тойотата ми сама си оправи километража да и работи, все едно и зарасна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 (Редактирано) Ники, Датчика на коляновия вал ако е прецакан ще ти изкара грешка Engine Speed Sensor G28 в секцията Engine на VCDS , ще е с намалена мощност и колата ще пали макар и по-трудно. Според мен е нещо с тоците. Поздрави. Редактирано 5 Януари 2017 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Мерси Ще видим със свещи и бобини дали ще се оправи. Откъде е най добре да се вземат бобини, по принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Виж релето на бубините да не е изгоряло. Аз така го ядох преди два месеца. Но пак трябва да вади грешка, за контролера на запалването, или от сорта. Може и стартер и бендикс да се ебават. Тогава няма грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Нещото което адски ме озадачава е поведението на колата извън всякаква логика, ебаси... Не може да се опиташ да запалиш с 1-2-3-4 такта или цилиндъра не съм сигурен и след тези тактове да въртиш абсолютно напразно без никакви признаци на запалване.... Баси, няма никаква логика в тва поведение.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Е явно има, ама не я знаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Странно е че няма грешки ... Да не е имобилайзера или някаква аларма. Откачи буксата от датчика за температура на охлаждащата течност и пробвай да запалиш. Преди време бях мернал някъде из форумите за такъв проблем и се беше оказал дебитомера. Малко смешно но се се казваше .. сваляш дебитомера и в къщи на топло. После го слагаш и веднага стартираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 + за имобилайзера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Нещо полезно https://www.drive2.ru/l/3871311/ Май това ще се окаже, при положение, че на VCDS не открива нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 (Редактирано) Робобъг ми говори за същото ..... Ще го чекна и него. Първо довечера почвам с други свещи и бобини и после това реле при компа ... Тези са в кутията при компа в моторният отсег, нали?(че руския ми е яко долу) Редактирано 5 Януари 2017 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Свещи и бобини не умират всичките наведнъж. Там и грешки записва ... А избора на кабели и бобини при последните 1.8Т е една много дълга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Just now, МММ1 said: А избора на кабели и бобини при последните 1.8Т е една много дълга тема. Ебати боклуците са наслагали за кабели деееба ! Сичко ми е напукано отвсяктде и ше го разкарам самои да се затопли малко .... Дай хинтс за бобините, две са оригинални и две са сменяни при мен ... от 4.2 същите ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 При мен кабелите са в идеално състояние и бобините са все още оригиналните. Като издумка нещо ще почете и ще се избира. Но най-вероятно ще взема оригинални, при положение, че още карат при немалък пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Ангренажа дали е на белези, да не би да е превъртял някой зъб ремъка? Иначе ми се е случвал проблем с датчика на Хол и няма палене, но имаше записана грешка. Не може да е от бобините - няма как да гръмнат всичките, на 2 цилиндъра също пали. Откачи акумулатора за 15-20 минути за всеки случай и пробвай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Преди 1 час, Fitil4o написа: Ебати боклуците са наслагали за кабели деееба ! Ще я оправиш. И при мен кабелите са с добра изолация,бобините също са оригиналните. Но няма да е от тях проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Аз съм палил без 2 бобини и свещи на 50000км., не ми се вярва да е това. Като сменях датчика на Хол в Д-брос, погледнахме в етка, че между два от пиновете трябва да дава около 900 ома съпротивление.Мисля че датчика беше 4 пинов.Виж дали Пламен(bsdnikolov), може да провери в Етка, какво съпротивление трябва да дава.За мен не е проблема в датчика, поради липса на грешка.Поне буксата е лесно достъпна(зад мотора)и може да се дръпне да се замери.Щом помпата отпада, остава някое реле да се е...ава, или имобилайзер(който би трябвало да е регистриран като грешка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Преди 1 час, tonko2.0T написа: бобините също са оригиналните ... А "чип" имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Не,засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Значи затова все още са ни живи бобините. Зачетох се за тези бобини ... Доста масово слагат за 1.8Т https://www.europaparts.com/ignition-coil-pack-06e905115e-oem.html И този адаптер трябва https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/ignition-coil-adapter-plate-priced-each/077905390/ Fitil4o докъде стигнаха нещата? Не го ли "пръсна" горецитираното реле ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Виж релето, номер 219, в какво състояние е. Ако има ръжда, ще да е от него и лесния вариант, да пробваш е, като го отвориш и опреш металната пластина на бобината. Лепни я с тиксо. Ако запали там е проблема. Ако ли не, продължаваш да търсиш. Внимавай да не скъсаш пружината на металната пластина. Реле втора ръка е 15 лв от Спас/more. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Няма да е лошо ,ако всичко е привидно здраво да погледнеш кутията на компа и в нея има 2-3 релета(под чистачките вляво).Редовно продавам по някоя кутия и некое реле ,или някой алармаджия не я затвори или някой газаджия се изложи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 (Редактирано) И аз ти бях клиент за кутия преди 3 години .За моя радост, всичко вътре а релета и комп. беше наред.Определено трябва да се види и там, особенно ако се мокри мокета откъм съединителя. Редактирано 6 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване