Jump to content

1.8T BFB Върти и не пали...


Fitil4o

Recommended Posts

От лога само това са грешките:

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl
   Part No: 8E0 959 433 AS
   Component: Komfortgerát T01    1210  
   Coding: 06976
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 0247B61144C0C80CF0-4B18

   Subsystem 1 - Part No: 8E1959801
   Component: Tõrsteuer.FS BRM 0002  

   Subsystem 2 - Part No: 8E1959802E
   Component: Tõrsteuer.BF BRM 0002  

   Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A
   Component: Tõrsteuer.HL BRM 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A
   Component: Tõrsteuer.HR BRM 0002  

2 Faults Found:
01561 - Rear left door 
            59-00 - Can't Unlock
01562 - Rear right door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

 

 

И това, но те не са релевантни:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl
   Part No: 8E0 820 043 H
   Component:   A4 Klimaautomat   1116  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 26637EE5D474A008D0-515A

4 Faults Found:
01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 199
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, явно не е от това проблема, остава да замериш налягането на бензиновата помпа с манометър. Виж и ако имаш допълнително поставяна аларма да не би тя да прекъсва запалването. В двигателя няма грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, VBI said:

Виж и ако имаш допълнително поставяна аларма да не би тя да прекъсва запалването. В двигателя няма грешки?

Никакви грешки и никакви не оригинални части няма по колата. Дори филтрите и бяха оригинални.

Ще карам по тази схема

С мултицет или пробна лампа ще проверя дали идва ток до помпата, ако идва ток е ясно, ако не идва се връщам на релето и бушоните.

АКо Има ток отивам на помпа и филтър комплект(поръчах MANN, нямаше Kneht/Mahle)

Още един въпрос ми изникна. 

Гледах един кли, рускана смени само помпата вътре във пласмасовият кошух, разглоби го и смени само помпата.

Защо продават само помпи с целият кожух? Аз предпочитам, така и така съм го извадил, да сменя само помпата и да оставя оригиналният кожух и бензиномер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам....

Проверих бушоните, здрави са. Релето цъка, ток идва до помпата, помпата работи(усещам я че тръгва и върти, по вибрациите), смених снощи горивният филтър(лежах един час у снега, ама няма как,стойки, крикове, без подемник е кофти).

Бензин идва на дюзите, развих захранващия маркуч, и си плиска обилно от там. Проблема явно не е горивен, там всичко ми изглежда наред(освен ако примерно помпата може да не подава достатъчно налягане)

Колата се промени леко в поведение, тоест като тръгнеш да палиш, вече прави няколко такта повече от преди и после пак продължава да върти напразно.

Все едно първоначално има искра за 2-3-4 такта и после искрата изчезва.

Ваг кома мълчи като кумуниС на разпит....

Довечера ще взема свещи и бобини от друга кола, да видим дали е това проблема...

Може и @more да се окаже прав с датчика на Хол. 

Датчика на хол би ли имал такова поведение.... все си мисля, че той или работи или не работи изобщо, по пътя на логиката ми се струва странно да пуска 2-4 такта в началото и после да спира да работи.

@robobug ми спомена за реле, което захранва силовата верига на компютъра (има за силовата и за поддържащата, две са релетата на компа) някой срещал ли е тоя проблем

По пътя също на логиката, е възможно това повесдение с работя не работя да е от студена спойка(в релето или на друго място)

 

Деева боклИците, само се чупи. За разлика от Ауди, Тойотата ми сама си оправи километража да и работи, все едно и зарасна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники,

Датчика на  коляновия вал ако е прецакан ще ти изкара грешка Engine Speed Sensor G28 в секцията Engine на VCDS , ще е с намалена мощност и колата ще пали макар и по-трудно.

Според мен е нещо с тоците.

Поздрави.

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж релето на бубините да не е изгоряло. Аз така го ядох преди два месеца. Но пак трябва да вади грешка, за контролера на запалването, или от сорта. Може и стартер и бендикс да се ебават. Тогава няма грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото което адски ме озадачава е поведението на колата извън всякаква логика, ебаси...

Не може да се опиташ да запалиш с 1-2-3-4 такта или цилиндъра не съм сигурен и след тези тактове да въртиш абсолютно напразно без никакви признаци на запалване.... :blink:

Баси, няма никаква логика в тва поведение....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е че няма грешки ... Да не е имобилайзера или някаква аларма.

Откачи буксата от датчика за температура на охлаждащата течност и пробвай да запалиш. Преди време бях мернал някъде из форумите за такъв проблем и се беше оказал дебитомера. Малко смешно но се се казваше .. сваляш дебитомера и в къщи на топло. B) После го слагаш и веднага стартираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робобъг ми говори за същото .....

Ще го чекна и него.

Първо довечера почвам с други свещи и бобини и после това реле при компа ...

Тези са в кутията при компа в моторният отсег, нали?(че руския ми е яко долу)

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи и бобини не умират всичките наведнъж. Там и грешки записва ...

А избора на кабели и бобини при последните 1.8Т е една много дълга тема. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, МММ1 said:

А избора на кабели и бобини при последните 1.8Т е една много дълга тема. B)

:wall:

Ебати боклуците са наслагали за кабели деееба ! Сичко ми е напукано отвсяктде и ше го разкарам самои да се затопли малко ....

Дай хинтс за бобините, две са оригинални и две са сменяни при мен ...

от 4.2 същите ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен кабелите са в идеално състояние и бобините са все още оригиналните.

Като издумка нещо ще почете и ще се избира. Но най-вероятно ще взема оригинални, при положение, че още карат при немалък пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа дали е на белези, да не би да е превъртял някой зъб ремъка? Иначе ми се е случвал проблем с датчика на Хол и няма палене, но имаше записана грешка. Не може да е от бобините - няма как да гръмнат всичките, на 2 цилиндъра също пали. Откачи акумулатора за 15-20 минути за всеки случай и пробвай пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Fitil4o написа:

:wall:

Ебати боклуците са наслагали за кабели деееба !

Ще я оправиш.

И при мен кабелите са с добра изолация,бобините също са оригиналните.

Но няма да е от тях проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм палил без 2 бобини и свещи на 50000км., не ми се вярва да е това.

Като сменях датчика на Хол в Д-брос, погледнахме в етка, че между два от пиновете трябва да дава около 900 ома съпротивление.Мисля че датчика беше 4 пинов.Виж дали Пламен(bsdnikolov), може да провери в Етка, какво съпротивление трябва да дава.За мен не е проблема в датчика, поради липса на грешка.Поне буксата е лесно достъпна(зад мотора)и може да се дръпне да се замери.Щом помпата отпада, остава някое реле да се е...ава, или имобилайзер(който би трябвало да е регистриран като грешка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи затова все още са ни живи бобините. B)

Зачетох се за тези бобини ... Доста масово слагат за 1.8Т  https://www.europaparts.com/ignition-coil-pack-06e905115e-oem.html

И този адаптер трябва https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/ignition-coil-adapter-plate-priced-each/077905390/

 

Fitil4o докъде стигнаха нещата? Не го ли "пръсна" горецитираното реле ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж релето, номер 219, в какво състояние е. Ако има ръжда, ще да е от него и лесния вариант, да пробваш е, като го отвориш и опреш металната пластина на бобината. Лепни я с тиксо. Ако запали там е проблема. Ако ли не, продължаваш да търсиш. Внимавай да не скъсаш пружината на металната пластина. Реле втора ръка е 15 лв от Спас/more.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо ,ако всичко е привидно здраво да погледнеш кутията на компа и в нея има 2-3 релета(под чистачките вляво).Редовно продавам по някоя кутия и некое реле ,или някой алармаджия не я затвори или някой газаджия се изложи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ти бях клиент за кутия преди 3 години :).За моя радост, всичко вътре а релета и комп. беше наред.Определено трябва да се види и там, особенно ако се мокри мокета откъм съединителя.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...