Jump to content

Audi Q3 2.00 tdi FL


Recommended Posts

Добре бе, дай говорим по същество.

1. Къв ти е бюджета?

2. Колко пари на месец мое да отделяш за кола?

 

Кажи точно и обективно и ще сметнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога да дам около 10-15 хил. първоначално, да продам "бързо" Тигана за около 15-16 хил. и другото да изплащам, това е максимума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Teo Teo said:

Ама колко на месец да плащаш?

Колко на месец тотал може да отделиш за кола вкл. бензин, ГО,ЗСТ и т.н и т.д?

E-e, не съм изчислявал толкова много, но за гориво на месец окол 500 лв., при кредит от 20 хил. лв примерно месечна вноска 400 лв. Стават около 900 лв. Застраховката каско и ГО са годишни, ще ги плащам наведнъж или на четири части, 200 лв. ГО примерно, а КАСКОТО не знам колко ще е. Абе месечно ще отиват над 1 хил. лв., сигурно, тежко излиза, доста тежко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нафта няма как да дадеш 500 лв месец при 20к годишен пробег и 10/100 разход нафта колкото са новите дизели. Макс 350 лв.

Значи реално имаш 56,000 лв за кола ( първоначална вноска от 20к и 60 вноски х 600 лв и запас от 5к)

Еми ти си готов и за K5 за К3 да не говорим.

Иди в Порше и дай заявка за кола след 2014г и до 30к/км.

Можеш и от мобиле.де от официален Ауди дилър да намериш, ако се споразумееш с твойта банка за плащането.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, Teo Teo said:

За нафта няма как да дадеш 500 лв месец при 20к годишен пробег и 10/100 разход нафта колкото са новите дизели. Макс 350 лв.

Значи реално имаш 56,000 лв за кола ( първоначална вноска от 20к и 60 вноски х 600 лв и запас от 5к)

Еми ти си готов и за K5 за К3 да не говорим.

Иди в Порше и дай заявка за кола след 2014г и до 30к/км.

Можеш и от мобиле.де от официален Ауди дилър да намериш, ако се споразумееш с твойта банка за плащането.

 

Да, де много съм писал за нафта, но това е ако бързо продам Тигана, ако се задържи, тези 15 хил. отпадат, а от банката едва ли ще ми дадат повече от 20 хил. без по сериозно обезпечение, ще видим! Мога да върна Тигана в Порше ама едва ли ще ми дадат повече от 10-12 хил., мисля че става да го върнеш но трябва да закупиш нов автомобил АУДИ, такива мисля, че са условията, но не е са много изгодни! Както и да е, "да не слагаме тигана /не колата хи-хи-хи/ преди да сме хванали рибата"! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не ти треа ново Ауди, треа напраиш следното:

1. Отиваш и питаш банката колко и при кви условия ще ти даде лизинг.

2. Пускаш Тигана за продан

3. Отиваш в Порше и питаш за колко ще ти го оценят

4. Пускаш си искане в Порше за кола до 2г и до 30к/км или 1г и до 10к. Не нова! И искаш индикативна оферта с включено изкупуване по т.3

5. В зависимот кво са ти казали по точка 1, търсиш в мобиле.де и сравняваш с т.4

6. Мислиш кат резервен вариант К2

 

Катом проходиш горните точки доста неща ще ти се избистрят.

Успех!

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q3 fecalift с този мотор е абсолютно безпроблемна кола.Първата година на производство на модела имат проблеми с помпите, проблеми силно казано защото по статиска проблемните са 0.1% като в този процент се включват и тези объркали горивото.

С троник кутията си имаше разни дребни болежки, пак всичко е изчистено.

Взимай смело, сигурен съм, че няма да имаш проблеми.

 

Относно Тигуана, нормално е да имаш проблеми, масово е.От това, което съм видял на никакви километри чупят какво ли не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Teo Teo К2 е втория по-големина връх на земята.

Може и да му стигне бюджета да го покори ;).

 

Иначе не знам защо му предлагаш Q2, мисля, че е мъж и едва ли би искал да се вози в това нещо.

Няма да коментирам самия модел, разгледах го и на живо подробно и си имам мнение за него.

 

Q3 facelift е доста по-симпатично, лично на мен ми харесва повече от Q5 дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, не му предлагам К2, тва е крайна резерва. Макар че мен ми фаща окото, кво като е малко ама е 190 к.с

То и Порше 911 е малко ..ама? :)

 

Просто му направих разбивка на финансите за да се успокои човека че има пари и за К2 и за К3 и за К5 и с леки напъни за СК5.

Важно е да работи по методика и подредено.

Парите си ги има.

Райно го е насочил технически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до размера (или поне не само), реално е като A3 8v вътре Q2-ката като интериор и дори той не е лош като цяло.

Просто ми прилича на Ситроен Кактус (даже е по-грозничко), но да не разводняваме темата :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще цитирам човек, работещ в Порше България "Не си купувай ново Q3- ако решиш да го продаваш след 2-3 години ще вземеш смешни пари и трудно ще се продаде".

На мен тази кола не ми е ясна - хем е малка, хем не е джип, хем не е евтина, хем не блести с нищо. Разбира се това мое мнение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само че е приятно, но и цената му губи най-малко стойност, след 2-та година, чисто статистически.

Аз почти го бях купил, но, емоцията взе връх..

:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, redalex написа:

SQ5 е доста приятно кенефче без да съм карал такова!

RSQ3 с мотор от RS3/8PA/ или RS3/8V/ също е най-отгоре,както се казва каймака на модела.

 

Относно продажбата на Q3 след години е така,цената пада драстично.

Пример давам с въпросния Тигуан като на колегата пуснал темата.Като нов с голям мотор и всички шукарии е към 70k.лв.След 3-4 г. вече е под 40k.

Незнам колко са се променили нещата с 2008 г. и сега,но човека от Порше май излиза прав.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата - лизингът на нова кола ще е с по-ниска лихва и по-добри условия, отколкото на стара. Освен това, всички 'премиуми' правят сериозни отстъпки, понеже няма кой да им купува тоалетните на цена по конфигуратор. Пресметни, ако се пребориш за 15-на процента надолу в цената, дали не е по-добре нещо ново. Провери си и колко точно струва каското на тази кола.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня колегата по-горе относно каското, обикновенно лизинга те задължава да правиш каското при/през него, и процентната премия се оказва доста по-висок от колкото ти можеш да намериш/ екстрички от които добре печелят ;) . До сега не съм видял лизинг да дава каско на 3 и на под 3%, а реално за нова кола почти всеки брокер който е час ще ти направи каско на под 3%. Отделно ако решиш да продадеш/прехвърлиш колата преди да е изтекъл срока на лизинга се почва пак с едни не малки таксички. Последния път като прехвърлях лизигова кола ми поискаха  такса 1600лв... и те така... Сметни си всички таксички да не се окаже че от 5% оскъпяването е скочило на 10% 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎06‎.‎01‎.‎2017 at 7:25 PM, tonko2.0T said:

RSQ3 с мотор от RS3/8PA/ или RS3/8V/ също е най-отгоре,както се казва каймака на модела.

 

Относно продажбата на Q3 след години е така,цената пада драстично.

Пример давам с въпросния Тигуан като на колегата пуснал темата.Като нов с голям мотор и всички шукарии е към 70k.лв.След 3-4 г. вече е под 40k.

Незнам колко са се променили нещата с 2008 г. и сега,но човека от Порше май излиза прав.:)

Здравейте,

първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Не очаквах такава инициатива от ваша страна, страхотни сте!

Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите.

Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл"  мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни.

Благодаря ви, хубав ден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом ти е на сърце, няма какво да го мислиш - Ауди си е Ауди все пак, ако джипчето те урежда откъм вътрешен обем и функционалност - защо не.

Дано успееш да вземеш нормални пари на тиганчето - ти реално си му отстрнил повредите, докато е бил нов - може следващият, който го вземе, да се отвози и да те благославя.

Тук препоръчват японки, но имай предвид, че поради постоянните cost savings са свалили много качеството. Колежката ми има ЦеЕрВе купено ново миналата година, след 110-120 км/ч шумът от насрещния вятър/въздух в купето става много дразнещ, връща им я да я прегледат - казаха и - тоя модел са така.

Свързано било с "обтекаемостта" - та ме пита женицата какво било това "обтекаемост".:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всичко по автомобила ми е отстранено с оригинални части, които съм си закупувал от дилъра, но са сменявани при доверени мои майстори, щото в официалните сервизи съм се нагледал и чувал какво ли не. Тиганчето е вече на доста километри /поне според мен/ и затова нещо по-новичко да се вземе, но ако евентуално някой го купи може и да остане доволен. Двигателят е добър, от смяна на смяна не харчи масло /не го хваля де/, но знае ли човек, с напредване на възрастта я дюзи ще се обадят, я турбината,  появяват се болежки, както при нас хората.

АУДИ-то го хареса много и жена ми /тя може да управлява само с автоматик хи-хи-хи/, та и това ще наклони везните /макар, че едва ли често ще й давам да шофира/. Но трябва да отида в Порше БГ на тест драйв, щото аз съм около 1.88 см., в Тигана се побирам, но как е в АУДИ-то не знам. Дано да ме изненадат откъм вътрешно пространство. Ще видим!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че на тия Тигани 2008, и то без ясна и доказуема история като на твоя, си им искат 18-20 000 лева дори... пробрай да го пуснеш на 19 000-19 500 в мобилето, все пак имаш сериозния коз да си го купил нов и да си единствен собственик, история и тн... що да не върже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, audi_nov_fen написа:

Здравейте,

първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Нквах ,инициатива от ваша страна, стуспехрахомноготни сте!

Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите.

Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл"  мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни.

Благодаря ви, хубав ден. 

Моя беше също натоварен с екстри,4motion,големия мотор 170 к.с.

Малко над 20k лв. го му вземах.Доволен бях много от него,като за втори собственик.

Ако искаш бързо да шитнеш цената надолу и така.

Относно Q3-то успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, Калчо Танев said:

Гледам, че на тия Тигани 2008, и то без ясна и доказуема история като на твоя, си им искат 18-20 000 лева дори... пробрай да го пуснеш на 19 000-19 500 в мобилето, все пак имаш сериозния коз да си го купил нов и да си единствен собственик, история и тн... що да не върже?

Здравей, Калчо. Благодаря ти, че си погледнал в мобилето вместо мен, ще пробвам. Преди половин година го бях обявил на 19900 с презумпция да сваля евентуално около хил. лв., но нямаше интерес. Е имаше, но то бяха пазарлъци свали ми 2000 лв., че тя колата защо е товарна, трябва да ходя често на преглед, накладките отпред са вече износени и т.н подобни дребнавщини, които ме "отвратиха"!

 Ще пробвам да я пусна около 18-18.5 хил.лв., все пак наистина колата е закупена от БГ, на реални километри е, сервизна история и всичко останало от Порше БГ, с доста екстри, но лошото е, че е на доста км. -190 хил., а повечето обяви в интернет са на около 120-130 хил., така ги правят търгашите. 

По - важното е, че днес ако всичко се уреди, ще мога да тествам едно Q3 2.00 TDI 150 k.s. в Порше Запад, за да видя как е автомобила като поведение на пътя, динамика, вътрешно пространство. Не очаквам много разлики, но да видим все пак е доста нов модел.

До скоро и хубави дни пожелавам на всички ви!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...