Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Добре бе, дай говорим по същество. 1. Къв ти е бюджета? 2. Колко пари на месец мое да отделяш за кола? Кажи точно и обективно и ще сметнем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 6 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Мога да дам около 10-15 хил. първоначално, да продам "бързо" Тигана за около 15-16 хил. и другото да изплащам, това е максимума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Ама колко на месец да плащаш? Колко на месец тотал може да отделиш за кола вкл. бензин, ГО,ЗСТ и т.н и т.д? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 6 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Just now, Teo Teo said: Ама колко на месец да плащаш? Колко на месец тотал може да отделиш за кола вкл. бензин, ГО,ЗСТ и т.н и т.д? E-e, не съм изчислявал толкова много, но за гориво на месец окол 500 лв., при кредит от 20 хил. лв примерно месечна вноска 400 лв. Стават около 900 лв. Застраховката каско и ГО са годишни, ще ги плащам наведнъж или на четири части, 200 лв. ГО примерно, а КАСКОТО не знам колко ще е. Абе месечно ще отиват над 1 хил. лв., сигурно, тежко излиза, доста тежко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 За нафта няма как да дадеш 500 лв месец при 20к годишен пробег и 10/100 разход нафта колкото са новите дизели. Макс 350 лв. Значи реално имаш 56,000 лв за кола ( първоначална вноска от 20к и 60 вноски х 600 лв и запас от 5к) Еми ти си готов и за K5 за К3 да не говорим. Иди в Порше и дай заявка за кола след 2014г и до 30к/км. Можеш и от мобиле.де от официален Ауди дилър да намериш, ако се споразумееш с твойта банка за плащането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 6 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 4 minutes ago, Teo Teo said: За нафта няма как да дадеш 500 лв месец при 20к годишен пробег и 10/100 разход нафта колкото са новите дизели. Макс 350 лв. Значи реално имаш 56,000 лв за кола ( първоначална вноска от 20к и 60 вноски х 600 лв и запас от 5к) Еми ти си готов и за K5 за К3 да не говорим. Иди в Порше и дай заявка за кола след 2014г и до 30к/км. Можеш и от мобиле.де от официален Ауди дилър да намериш, ако се споразумееш с твойта банка за плащането. Да, де много съм писал за нафта, но това е ако бързо продам Тигана, ако се задържи, тези 15 хил. отпадат, а от банката едва ли ще ми дадат повече от 20 хил. без по сериозно обезпечение, ще видим! Мога да върна Тигана в Порше ама едва ли ще ми дадат повече от 10-12 хил., мисля че става да го върнеш но трябва да закупиш нов автомобил АУДИ, такива мисля, че са условията, но не е са много изгодни! Както и да е, "да не слагаме тигана /не колата хи-хи-хи/ преди да сме хванали рибата"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 (Редактирано) Не, не ти треа ново Ауди, треа напраиш следното: 1. Отиваш и питаш банката колко и при кви условия ще ти даде лизинг. 2. Пускаш Тигана за продан 3. Отиваш в Порше и питаш за колко ще ти го оценят 4. Пускаш си искане в Порше за кола до 2г и до 30к/км или 1г и до 10к. Не нова! И искаш индикативна оферта с включено изкупуване по т.3 5. В зависимот кво са ти казали по точка 1, търсиш в мобиле.де и сравняваш с т.4 6. Мислиш кат резервен вариант К2 Катом проходиш горните точки доста неща ще ти се избистрят. Успех! Редактирано 6 Януари 2017 от Teo Teo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Audi Q3 fecalift с този мотор е абсолютно безпроблемна кола.Първата година на производство на модела имат проблеми с помпите, проблеми силно казано защото по статиска проблемните са 0.1% като в този процент се включват и тези объркали горивото. С троник кутията си имаше разни дребни болежки, пак всичко е изчистено. Взимай смело, сигурен съм, че няма да имаш проблеми. Относно Тигуана, нормално е да имаш проблеми, масово е.От това, което съм видял на никакви километри чупят какво ли не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 @Teo Teo К2 е втория по-големина връх на земята. Може и да му стигне бюджета да го покори ;). Иначе не знам защо му предлагаш Q2, мисля, че е мъж и едва ли би искал да се вози в това нещо. Няма да коментирам самия модел, разгледах го и на живо подробно и си имам мнение за него. Q3 facelift е доста по-симпатично, лично на мен ми харесва повече от Q5 дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Сакън, не му предлагам К2, тва е крайна резерва. Макар че мен ми фаща окото, кво като е малко ама е 190 к.с То и Порше 911 е малко ..ама? Просто му направих разбивка на финансите за да се успокои човека че има пари и за К2 и за К3 и за К5 и с леки напъни за СК5. Важно е да работи по методика и подредено. Парите си ги има. Райно го е насочил технически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Не е до размера (или поне не само), реално е като A3 8v вътре Q2-ката като интериор и дори той не е лош като цяло. Просто ми прилича на Ситроен Кактус (даже е по-грозничко), но да не разводняваме темата :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Q3 със S line ме кефи повече от Q2, Q5, дори и от някои Q7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Ще цитирам човек, работещ в Порше България "Не си купувай ново Q3- ако решиш да го продаваш след 2-3 години ще вземеш смешни пари и трудно ще се продаде". На мен тази кола не ми е ясна - хем е малка, хем не е джип, хем не е евтина, хем не блести с нищо. Разбира се това мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Т.е. е рай за хора, които търсят Q3 на 2 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Не съм се интересувал... както казах - колата не ми допада SQ5 е доста приятно кенефче без да съм карал такова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Не само че е приятно, но и цената му губи най-малко стойност, след 2-та година, чисто статистически. Аз почти го бях купил, но, емоцията взе връх.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 преди 51 минути, redalex написа: SQ5 е доста приятно кенефче без да съм карал такова! RSQ3 с мотор от RS3/8PA/ или RS3/8V/ също е най-отгоре,както се казва каймака на модела. Относно продажбата на Q3 след години е така,цената пада драстично. Пример давам с въпросния Тигуан като на колегата пуснал темата.Като нов с голям мотор и всички шукарии е към 70k.лв.След 3-4 г. вече е под 40k. Незнам колко са се променили нещата с 2008 г. и сега,но човека от Порше май излиза прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 (Редактирано) Към автора на темата - лизингът на нова кола ще е с по-ниска лихва и по-добри условия, отколкото на стара. Освен това, всички 'премиуми' правят сериозни отстъпки, понеже няма кой да им купува тоалетните на цена по конфигуратор. Пресметни, ако се пребориш за 15-на процента надолу в цената, дали не е по-добре нещо ново. Провери си и колко точно струва каското на тази кола. Редактирано 6 Януари 2017 от msi200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Само да допълня колегата по-горе относно каското, обикновенно лизинга те задължава да правиш каското при/през него, и процентната премия се оказва доста по-висок от колкото ти можеш да намериш/ екстрички от които добре печелят . До сега не съм видял лизинг да дава каско на 3 и на под 3%, а реално за нова кола почти всеки брокер който е час ще ти направи каско на под 3%. Отделно ако решиш да продадеш/прехвърлиш колата преди да е изтекъл срока на лизинга се почва пак с едни не малки таксички. Последния път като прехвърлях лизигова кола ми поискаха такса 1600лв... и те така... Сметни си всички таксички да не се окаже че от 5% оскъпяването е скочило на 10% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 9 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 On 06.01.2017 at 7:25 PM, tonko2.0T said: RSQ3 с мотор от RS3/8PA/ или RS3/8V/ също е най-отгоре,както се казва каймака на модела. Относно продажбата на Q3 след години е така,цената пада драстично. Пример давам с въпросния Тигуан като на колегата пуснал темата.Като нов с голям мотор и всички шукарии е към 70k.лв.След 3-4 г. вече е под 40k. Незнам колко са се променили нещата с 2008 г. и сега,но човека от Порше май излиза прав. Здравейте, първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Не очаквах такава инициатива от ваша страна, страхотни сте! Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите. Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл" мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни. Благодаря ви, хубав ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Калчо Танев Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Е щом ти е на сърце, няма какво да го мислиш - Ауди си е Ауди все пак, ако джипчето те урежда откъм вътрешен обем и функционалност - защо не. Дано успееш да вземеш нормални пари на тиганчето - ти реално си му отстрнил повредите, докато е бил нов - може следващият, който го вземе, да се отвози и да те благославя. Тук препоръчват японки, но имай предвид, че поради постоянните cost savings са свалили много качеството. Колежката ми има ЦеЕрВе купено ново миналата година, след 110-120 км/ч шумът от насрещния вятър/въздух в купето става много дразнещ, връща им я да я прегледат - казаха и - тоя модел са така. Свързано било с "обтекаемостта" - та ме пита женицата какво било това "обтекаемост". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 9 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 (Редактирано) Да всичко по автомобила ми е отстранено с оригинални части, които съм си закупувал от дилъра, но са сменявани при доверени мои майстори, щото в официалните сервизи съм се нагледал и чувал какво ли не. Тиганчето е вече на доста километри /поне според мен/ и затова нещо по-новичко да се вземе, но ако евентуално някой го купи може и да остане доволен. Двигателят е добър, от смяна на смяна не харчи масло /не го хваля де/, но знае ли човек, с напредване на възрастта я дюзи ще се обадят, я турбината, появяват се болежки, както при нас хората. АУДИ-то го хареса много и жена ми /тя може да управлява само с автоматик хи-хи-хи/, та и това ще наклони везните /макар, че едва ли често ще й давам да шофира/. Но трябва да отида в Порше БГ на тест драйв, щото аз съм около 1.88 см., в Тигана се побирам, но как е в АУДИ-то не знам. Дано да ме изненадат откъм вътрешно пространство. Ще видим! Редактирано 9 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Калчо Танев Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Гледам, че на тия Тигани 2008, и то без ясна и доказуема история като на твоя, си им искат 18-20 000 лева дори... пробрай да го пуснеш на 19 000-19 500 в мобилето, все пак имаш сериозния коз да си го купил нов и да си единствен собственик, история и тн... що да не върже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Преди 3 часа, audi_nov_fen написа: Здравейте, първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Нквах ,инициатива от ваша страна, стуспехрахомноготни сте! Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите. Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл" мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни. Благодаря ви, хубав ден. Моя беше също натоварен с екстри,4motion,големия мотор 170 к.с. Малко над 20k лв. го му вземах.Доволен бях много от него,като за втори собственик. Ако искаш бързо да шитнеш цената надолу и така. Относно Q3-то успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 21 hours ago, Калчо Танев said: Гледам, че на тия Тигани 2008, и то без ясна и доказуема история като на твоя, си им искат 18-20 000 лева дори... пробрай да го пуснеш на 19 000-19 500 в мобилето, все пак имаш сериозния коз да си го купил нов и да си единствен собственик, история и тн... що да не върже? Здравей, Калчо. Благодаря ти, че си погледнал в мобилето вместо мен, ще пробвам. Преди половин година го бях обявил на 19900 с презумпция да сваля евентуално около хил. лв., но нямаше интерес. Е имаше, но то бяха пазарлъци свали ми 2000 лв., че тя колата защо е товарна, трябва да ходя често на преглед, накладките отпред са вече износени и т.н подобни дребнавщини, които ме "отвратиха"! Ще пробвам да я пусна около 18-18.5 хил.лв., все пак наистина колата е закупена от БГ, на реални километри е, сервизна история и всичко останало от Порше БГ, с доста екстри, но лошото е, че е на доста км. -190 хил., а повечето обяви в интернет са на около 120-130 хил., така ги правят търгашите. По - важното е, че днес ако всичко се уреди, ще мога да тествам едно Q3 2.00 TDI 150 k.s. в Порше Запад, за да видя как е автомобила като поведение на пътя, динамика, вътрешно пространство. Не очаквам много разлики, но да видим все пак е доста нов модел. До скоро и хубави дни пожелавам на всички ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts