Jump to content

Изхвърля антифриз


Marto_180

Recommended Posts

Здравейте колеги и за много години :) Имам малко странен проблем от днес. Надявам се студа да е виновен, но ми се струва нелогично. Като запаля колата и след няколко минути при около 50 градуса на антифриза като отворя капачката на разширителния съд и започва да изхвърля антифриз. Има ли някакво обяснение това или да смятам че гарнитурата пак е издухала. Маркучите не са твърди, антифриза съм го замерил и показ -25 градуса, преди да запаля колата е течен и няма никакви признаци на замръзване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По сервизите имат уреди за измерване - да ли има изгорели газове в антифриза. Опитай първо това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отваряй капачката, и остави колата да работи. Гледай дали ще хвърля антифриз през преливника на казанчето. Ако го прави, или имаш въздух в системата, или термостата не отваря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите не са твърди. Започва да го прави при температура на антифриза около 50 градуса, когато термостата още не е отворил. При 90 градуса термостата отваря, и тогава вече маркучите са твърди, но не прекалено.

преди 30 минути, IceHeart написа:

Не отваряй капачката, и остави колата да работи. Гледай дали ще хвърля антифриз през преливника на казанчето. Ако го прави, или имаш въздух в системата, или термостата не отваря!

Преливника на казанчето кое е? Тънкото маркуче което идва от радиатора ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо отваряш капачката ми е интересно.Щом не ти го изхвърля при загрял мотор и затворена капачка не виждам проблем.

Иначе при гарнитура или спукана глава почва да хвърля още като запалиш без да чака да загрее.

Ако си с газ може да ти е спукана менбраната на изпарителя. и като прехвърли да надува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те очайвам колега но направо си за гарнитура на главата,Сменяй докато не естанало по лошо

Редактирано от ico1557
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото я запалих и докато изчистя снега от нея, за да мога да вдигна предния капак беше вече леко загряла. Има обикновена газова но я бях оставил да работи на бензин. Изпарителя, водната помпа и термостата са сменени лятото, а гарнитура на главата и шлайф правих миналата зима, преди около 20 хиляди км. И за това ми е много странно това поведение сега. Надявам се да не е издухала пак. Явно трябва да я водя някъде да я замерят за изгорели газове както каза колегата по горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Marto_180 написа:

 

Преливника на казанчето кое е? Тънкото маркуче което идва от радиатора ли? 

Трябва да имаш дупчица отсрани на казанчето. От там ако изхвърля течност, тогава е проблем /но не винаги е проблем/! 

Според мен, си вкарал въздух в системата, с отварянето на капачката на разширителния съд.

Сега затвори капачката, и запали колата. Извади 'тънкото маркучле' което влиза в казанчето, и го остави да изкара малко количество антифриз! Ако с антифриза изхвърли от него и мехури, значи си имал въздух в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, IceHeart написа:

 

Според мен, си вкарал въздух в системата, с отварянето на капачката на разширителния съд.

 

Глупости,ще накарате човека насила да си счупи колата.

И защо автора на темата е отворил капачката при работещ и наполовина загрял мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че се има в пред вид че е вкарал въздух в системата като отворил капачката. Аз бих долял малко концентрат антифриз и да не се отваря капачката при работещ мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам две 80-ятки и съм отварял капачката при работещ двигател.Не е правилно това и не означава, че колата ти е счупена.Нали се създава налягане в системата, която трябва да е херметична и ти като отвориш капачката вкарваш въздух.

Няма повод да се притесняваш.

 

Преди доста време мен ме бяха уплашили за тази прословута гарнитура на главата.Този проблем си има симптоми и ти в момента не казваш да има такива.Просто си отворил капачката ... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви глупости пишете бе хора,къде ще отиде този въздух в системата,като се отвори капачката на казанчето?Не виждам логично обяснение как въздух ще премине през водата.Все едно в казанчето на спирачките,като развиеш капачката,системата да се напълни с въздух.Пепи,според теб може ли да се случи това,при условие,че в казанчето има достатъчно спирачна течност.

 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах,уточних какво е имал в пред вид Бат Веско в горния пост,молим  недей с такива луди въпроси неделя вечер.

И без това утре за закуска почвам с кратуна на пасат 131 коня....с надула система.

 

 

Пп, на един колега преди години му се получи следния номер.

На бус, замръзва нещо си по газовата,палят колата ама надува, мотат се нещо,ужким изтинала леко,отвиват капачка, и като плисне, първо топъл, но после горещ и се беше поизгорил леко.Някакви боклуци в системата съчетано със замръзване.... Пълен компот.Трябва да се внимава много с антифриза.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, veselin velchev написа:

И защо автора на темата е отворил капачката при работещ и наполовина загрял 

За да видя дали има нещо вътре, понеже не беше палена от дни, а казанчето ми е толкова потъмняло, че не си личи през него. Запалих колата, изчистих снега от нея, отворих капака, разхлабих капачката и започна да извира. Много пъти съм го правил и до сега никога не се е случвало. Обикновено чак след 90 градуса, когато има налягане в системата и отхлабя капачката започва да прелива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, integrale45 написа:

Какви глупости пишете бе хора,къде ще отиде този въздух в системата,като се отвори капачката на казанчето?Не виждам логично обяснение как въздух ще премине през водата

+1    Отваряш , затваряш ,нищо не влиза. Това е разширителен съд , бе хора!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Варианти има различни - при мене беше се запушил радиатора .  А и до към 90 градуса дори и да отвориш капачката не би трябвало да има проблеми . При скапана гарнитура надува още в началото като заработи двигателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...