Jump to content

Какво мислите за тази S4 ?


Recommended Posts

Някакви мнения и коментари за тази еска?Ще е хубаво да се включи ЦЕЦО,Гогоцанов..и друг ако знае нещо за такава кола?Каква е причната да е доста по евтина от другите?Аз виждам само грозния червен фис,какво друго няма/или и има/?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11484147717336224&slink=194ius

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше първо в Дупница в автосалон Руна.После частно лице

Цената варираше под/над 30 хил.лв.Може би заради по-слабото оборудване е такава.

Има хубава генерация,джантите са сменени сега с други.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня като излезе тоя 3.0 Т, беше интересен заради разпределението на мощността и въртящия момент.

Сега някои хора казват, че е доста калпав.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, tonko2.0T написа:

Колата беше първо в Дупница в автосалон Руна.После частно лице

Цената варираше под/над 30 хил.лв.Може би заради по-слабото оборудване е такава.

Има хубава генерация,джантите са сменени сега с други.

 

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, SpeedyMan said:

Помня като излезе тоя 3.0 Т, беше интересен заради разпределението на мощността и въртящия момент.

Сега някой хора казват, че е доста калпав.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руна = Exotic Auto, хората са сменили дупнишкото име с по-модерно. Според мен или колата никога не е била продадена, или е продадена но след това върната заради определен проблем. При всички случаи заслужава оглед от вещо лице, цената определено си заслужава.

Редактирано от Norton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, plamen sf написа:

Някакви мнения и коментари за тази еска?Ще е хубаво да се включи ЦЕЦО,Гогоцанов..и друг ако знае нещо за такава кола?Каква е причната да е доста по евтина от другите?Аз виждам само грозния червен фис,какво друго няма/или и има/?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11484147717336224&slink=194ius

Тази кола я разисквахме и в други теми.

@BECKO смятам може да каже повече.

Иначе:

-няма навигация

-фиса е ясен,монохромна шитня  все едно сме 1996

- няма Ауди Драйв Селект,много приятна екстра

-няма ел седалки

-според мен няма как да има и регулируемо въздушно окачване ,след като няма драйв селект

-еднозонов климатроник

-хубава е генерацията ,макар че тия накрайници отзад са като подарени

-обикновени апликации в интериора/не са карбон/

-няма панорамен шибидах

 

Има С-КИ по-бедни или колкото тая ,а си им искат 35к

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за да внеса още малко шум в темата, двамата братя от Руна/Екзотик Ауто са написали във Фейсбук, че колата е продадена:

 

 

Определено има нещо, което широката аудитория която следи S4-ките, не знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Ц Е Ц О написа:

 

Иначе:

-няма навигация

-фиса е ясен,монохромна шитня  все едно сме 1996

- няма Ауди Драйв Селект,много приятна екстра

-няма ел седалки

-според мен няма как да има и регулируемо въздушно окачване ,след като няма драйв селект

-еднозонов климатроник

-хубава е генерацията ,макар че тия накрайници отзад са като подарени

С това,темата се изчерпа!....ЦЕЦО,Благодарско :flehan:  Може да я заключваш или по добре я трий..:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре още 6-7 отгоре но вземи истинско С4 ,в тая кола има само мотор и скорости.По гола трудно може да се намери:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Norton написа:

И за да внеса още малко шум в темата, двамата братя от Руна/Екзотик Ауто са написали във Фейсбук, че колата е продадена:

 

 

Определено има нещо, което широката аудитория която следи S4-ките, не знае.

И то е?

 

иначе това са снимките от най-първата обява на колата още с летните джанти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Е не знам какво е, просто няма логика да пише, че колата е продадена от автокъщата на 22.11.2016 и два месеца по-късно, пак да се продава в същата автокъща. Много теории може да се развият по темата. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да

Развъртяла се е напред назад

като бялата от Асеновград ,замина уж и след 2 месеца пак на пазара.....от същия продавач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, SpeedyMan написа:

Помня като излезе тоя 3.0 Т, беше интересен заради разпределението на мощността и въртящия момент.

Сега някои хора казват, че е доста калпав.

Я дай нещо по конкретно,че от доста време се каня за нещо такова.Бях останал с впечатление,че е добър двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата, за да питам:

това 3.0 ТФСИ същото ли е като при А6ците - едните са 290 коня, а другите 300?

 

И проблемите, за които се споменава по-горе отстранени ли са при по-новите версии на мотора?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@redalex

Същия е мотора,3.0T V6 с компресор.

Най-напред се вгражда при А6/4F/ фейслифт с 290 к.с.При S4/B8/ е 333 к.с. и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tonko2.0T said:

@redalex

Същия е мотора,3.0T V6 с компресор.

Най-напред се вгражда при А6/4F/ фейслифт с 290 к.с.При S4/B8/ е 333 к.с. и т.н.

Това го знам, но не разбирам защо нагоре казаха, че е проблемен. 

Следващата А6ца с тоя мотор (след 2010та) става 300 коня. Има го и в Q5 ако не се лъжа.

1 hour ago, plamen sf said:

Що,такова ли ще си взимаш? За масоне кат тебе има 4.0Т бе барО....;)

Едно РС6 би било супер, но такива разходи са ми излишни към днешна дата :) 

 

Редактирано от redalex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е чудесен, имам над 110 000 км. на него за последните 4 години.

 

След 200-250к км. може да се предаде някой обтегач като всички V6/V8 от това поколение. Смяната на 1-2 обтегача с прилежащите им вериги е по-евтино от 2-те смени на ангренаж на душегубче 2.5 ТДИ (необходими за същия пробег).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, redalex написа:

Едно РС6 би било супер, но такива разходи са ми излишни към днешна дата :) 

 

RS6 ,ама в купе на 4F ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам бегъл спомен, че частната обява на тази S4 бе на човека, който купи старата ми А5 и влиза тук отвреме навреме.

 

@galant ти ли продаваше S4-ката преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, redalex написа:

Това го знам, но не разбирам защо нагоре казаха, че е проблемен. 

Следващата А6ца с тоя мотор (след 2010та) става 300 коня. Има го и в Q5 ако не се лъжа.

Едно РС6 би било супер, но такива разходи са ми излишни към днешна дата :) 

 

Много ,много време умувах ,смятах и простоооооо нямаше как да стане с РС6.

Тоест имаше ,но не мога да преглътна последващите разходи и не се надскочих.

Спрях се на С-ка.

РС-а е нещо страшно като поддръжка ,обслужване,данъци и какво ли още не.

Даже и да стане на 20г след време пак ще се поддържа като РС и това ме спря.

Нещо като все по-достъпните С8 Д3,където скоро търсихме двата дросела и се оказа ,че идват по 1950лв с отстъпката за брой ,а изглежда като на А4 2.0

Ебаси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тва все съм чувал че поддръжката на С8-цата в Д3 е солена ма 1950лв за дросел WTF. 

Те затва станаха по 20К и улиците се напълниха с тях.....ше ги карат до разпад повечето навярно. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...