zwergo Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 КОЛЕГИ , МИСЛЯ ДА СИ СМЕНЯМ БАБКАТА Б4 2,0 Е 1994г . АБК 115 КОНЯ , ПОНЕЖЕ МИ СЕ СЧУПИ БИЕЛНИЯ ЛАГЕР НА 3-ТИЯ ЦЕЛИНДЪР И РЕМОНТА ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ КОЛКОТО ЕДНА "НОВА КОЛА" И НЕ САМО ТОВА , ПРОБЛЕМИТЕ С ГАЗОВОТО С ДЕБИТОМЕРА И ПРОЧИЕ МЕ ПРЕСЛЕДВАТ ПОСТОЯННО , ИСКАМ ДА ВИ ПИТАМ КАКВО ВИ Е МНЕНИЕТО ЗА Б4 1,9 TDI 90к.с. ЧУВАЛ СЪМ ЧЕ МОТОРИТЕ СА МНОГО КОРАВИ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 1z-добър мотор,стига да е кътан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Той Тонко го каза, ама от къде ще намериш? Не , че няма ,просто не ги продават , дори и при смяна на поколение/ Б6,Б7/ си ги оставят. Ей така , от сантимент, за резерва , за втора /работна/ кола. Първо намери читаво , после го мисли. Дори и да не го продават , оферта , малко молитви и може да го продадат. Всичко е продава. За Б4 в топ състояние си приготви едни 3000, поне.Това ако е обслужено и всичко платено, щото това са едни 600-700лв. Ето за пример моето на 270 000/по километраж/, половината от мен за 12 години. Няма начин да го продам за по-малко, като гледам колко искат за Б5 , година по-ново пред разпад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Са ше ни наскачат че сме Б4 оунъри, ама и аз моето под 3 бинки не бих го дал. Верно че има А6 Ц5 за тия пари , но Б4 си е Б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Какви пари ти се дават за Б4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Не виждам какъв е проблема читаво Б4 да струва тия пари, ако е перфектно. А Ц5 за 3к не мисля че въобще трябва да се коментира, просто пътя му е само един - Надин 1z мотора си е кораво куче, но запазени на малко километри са рядкост, ако въобще се продават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Е гати с тез В4 те много поскъпнали бре!!! Стари кошници на по 23-24 г. за по 3000 лв.,пълен смях.Пак се започна да се пишат нелогични простотий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Говорим за много добре запазени екземпляри, плявата е ясно че е по 1к. Като ти е смешно не чети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 22 minutes ago, DJANO said: Говорим за много добре запазени екземпляри, плявата е ясно че е по 1к. Като ти е смешно не чети. +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Преди 1 час, DJANO написа: Не виждам какъв е проблема читаво Б4 да струва тия пари, ако е перфектно. +1 Така е.На някои хора може да им е смешно,но това е самата истина.За всеки влак си има пътници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Аз моето Б4 ба времето, предиии...пффф 6 години някъде май го плащах 4500 лева. Беше най скъпото в Мобилето и годих до Варна, беше всички екстри, шибидах ВКЛ , 1Z мотор комби и цвят много хубаво бордо . 1 minute ago, batiaro said: търси по-запазената кола,дали ще е бензин или дизел не е толкова важно Важно е, защото няма 1.8Т Когато го има единият е заместител на другия. При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zwergo Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Преди 5 часа, Chitatelia написа: Какви пари ти се дават за Б4? 2000-2200 преди 16 минути, batiaro написа: Не всички могат да се нашият с А4,Б8-2,0 ТФСИ,безбожния маслояд,на когото само смяната на буталата е 4000 лв.,нали така?Някой хора сме по-практични и си купуваме Б4,за да си харчим парите за по-приятни неща от скъпи ремонти по колите. Специално към колегата zwergo ,търси по-запазената кола,дали ще е бензин или дизел не е толкова важно.Още се намират ама трябва да се търси. ОТ ДНЕС ЗАПОЧВАМ ГОЛЯМОТО ТЪРСЕНЕ ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Ако пак ти се кара АБК може да драснеш едно Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 преди 18 минути, Fitil4o написа: Когато го има единият е заместител на другия. При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. Петаците са зле, а? Друго си е архаичния тракалник с 90 коня + бонус лаг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 16 minutes ago, Fitil4o said: Аз моето Б4 ба времето, предиии...пффф 6 години някъде май го плащах 4500 лева. Беше най скъпото в Мобилето и годих до Варна, беше всички екстри, шибидах ВКЛ , 1Z мотор комби и цвят много хубаво бордо . Важно е, защото няма 1.8Т Когато го има единият е заместител на другия. При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. Не съм карал 1.9tdi, но толкова ли бърза става колата? Точно за кеф не е ли 16v мотора готин и шестаците за по-спокойните шофиори? Нафтата се съмнявам да има маняшкия звук на оборотна атмносферка с генерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 @Костадин1975 страшно готина кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Май B4 е с най-практичната поддръжка, предвид че не гние и пак не е технически усложнена. АБК/АБТ не са ли по-надеждни от смахнатото ADR? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) АБК не е от най ефтините мотори, с оглед годинките и километрите които е навъртял. Има скъп дебитомер, "висок данък" и иска скъпа газова. АБТ-то е по добре от гледна точка на разходите. Най правилното е да се търси най здравата кола на пазара, като се избягват механичните инжекции. Редактирано 22 Февруари 2017 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 На АБК се слага обикновена газова уредба и дебитомера спира да играе някаква съществена роля. Слага се аванскоректор, добавя се механично малко аванс от делкото и колата си остава жива в целия диапазон. Могат да се сложат и бутала от Шаран/Голф4 и колата става още по-жива. АБТ е безмислен мотор, с "вакумни" проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Имаме в семейството такъв туч и знам колко е хубаво обикновенна газова на ел.инжекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 АБК е с механичен дебитомер, механичен аванс и фулгруп инжекцион. ГИ е просто безмислено и проблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) Имах АБК с газов инжекцион и за 30 000 км нямах никакви проблеми. Имам и АБК с обикновенна газова и няма оправяне, не държи обороти, глъхне, не иска да работи на бензин. Може и на майстори да не попадам, ако знаеш някой в Русе който да я подкара кажи. Редактирано 22 Февруари 2017 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Такова АБК с газов инжекцион с трима в колата вървеше повече от вектра б 1.8 16v на бензин(само аз вътре), и аудито интересно но и в ниските си вървеше. При тва АБК-то не е cross flow. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 1 hour ago, robobug said: АБТ е безмислен мотор, с "вакумни" проблеми. Значи аз съм късметлия с моето щото за над 300к.км само в моите ръце не съм имал гореописаните проблеми, а и никакви по-сложни проблеми не съм имал.А че не върви е вярнно, но пък поддържа висока скорост на ниски обороти, което пък е +. На 140 съм на 3к. също, като А4-та а са с 20 години разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 17 minutes ago, NITRO1 said: На 140 съм на 3к. също, като А4-та а са с 20 години разлика. Ами те скоростните кутии са еднакви и взаимозаменяеми...така чак до 2001-ва....даже принципно са еднакви чак до 2008-ма. А предавателните числа се съобразяват с мощността на мотора и теглото на автомобила. Дизелова Б4-ка е доста шумен автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts