Jump to content

БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ Б4


Recommended Posts

КОЛЕГИ , МИСЛЯ ДА СИ СМЕНЯМ БАБКАТА Б4 2,0 Е 1994г .  АБК 115 КОНЯ , ПОНЕЖЕ МИ СЕ СЧУПИ БИЕЛНИЯ ЛАГЕР НА 3-ТИЯ ЦЕЛИНДЪР  И РЕМОНТА ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ  КОЛКОТО ЕДНА  "НОВА КОЛА" :wall::wall::wall: И НЕ САМО ТОВА , ПРОБЛЕМИТЕ С ГАЗОВОТО  С ДЕБИТОМЕРА И ПРОЧИЕ МЕ ПРЕСЛЕДВАТ ПОСТОЯННО ,  ИСКАМ ДА ВИ ПИТАМ КАКВО ВИ Е МНЕНИЕТО ЗА Б4 1,9 TDI 90к.с. ЧУВАЛ СЪМ ЧЕ МОТОРИТЕ СА МНОГО КОРАВИ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Тонко го каза, ама от къде ще намериш? Не , че няма ,просто не ги продават , дори и при смяна на поколение/ Б6,Б7/ си ги оставят.

Ей така , от сантимент, за резерва , за втора /работна/ кола. Първо намери читаво , после го мисли. Дори и да не го продават , оферта , малко молитви и може да го продадат. Всичко е продава. За Б4 в топ състояние си приготви едни 3000, поне.Това ако е обслужено и всичко платено, щото това са едни 600-700лв. Ето за пример моето на 270 000/по километраж/, половината от мен за 12 години. Няма начин да го продам за по-малко, като гледам колко искат за Б5 , година по-ново пред разпад.

DSC00810.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са ше ни наскачат че сме Б4 оунъри, ама и аз моето под 3 бинки не бих го дал. Верно че има А6 Ц5 за тия пари , но Б4 си е Б4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е проблема читаво Б4 да струва тия пари, ако е перфектно. А Ц5 за 3к не мисля че въобще трябва да се коментира, просто пътя му е само един - Надин :hilezh: 1z мотора си е кораво куче, но запазени на малко километри са рядкост, ако въобще се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е гати с тез В4 те много поскъпнали бре!!!

Стари кошници на по 23-24 г. за по 3000 лв.,пълен смях.Пак се започна да се пишат нелогични простотий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, DJANO said:

Говорим за много добре запазени екземпляри, плявата е ясно че е по 1к. Като ти е смешно не чети.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, DJANO написа:

Не виждам какъв е проблема читаво Б4 да струва тия пари, ако е перфектно.

+1

Така е.На някои хора може да им е смешно,но това е самата истина.За всеки влак си има пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето Б4 ба времето, предиии...пффф 6 години някъде май го плащах 4500 лева. Беше най скъпото в Мобилето и годих до Варна, беше всички екстри, шибидах ВКЛ , 1Z мотор комби и цвят много хубаво бордо .

 

1 minute ago, batiaro said:

търси по-запазената кола,дали ще е бензин или дизел не е толкова важно

Важно е, защото няма 1.8Т 

Когато го има единият е заместител на другия.

При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Chitatelia написа:

Какви пари ти се дават за Б4?

2000-2200

преди 16 минути, batiaro написа:

Не всички могат да се нашият с А4,Б8-2,0 ТФСИ,безбожния маслояд,на когото само смяната на буталата  е 4000 лв.,нали така?Някой хора сме по-практични и си купуваме Б4,за да си харчим парите за по-приятни неща от скъпи ремонти по колите.

Специално към колегата zwergo ,търси по-запазената кола,дали ще е бензин или дизел не е толкова важно.Още се намират ама трябва да се търси.

ОТ ДНЕС ЗАПОЧВАМ ГОЛЯМОТО ТЪРСЕНЕ ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Fitil4o написа:

Когато го има единият е заместител на другия.

При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. :) 

 

Петаците са зле, а?

Друго си е архаичния тракалник с 90 коня + бонус лаг :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, Fitil4o said:

Аз моето Б4 ба времето, предиии...пффф 6 години някъде май го плащах 4500 лева. Беше най скъпото в Мобилето и годих до Варна, беше всички екстри, шибидах ВКЛ , 1Z мотор комби и цвят много хубаво бордо .

 

Важно е, защото няма 1.8Т 

Когато го има единият е заместител на другия.

При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. :) 

Не съм карал 1.9tdi, но толкова ли бърза става колата? Точно за кеф не е ли 16v мотора готин и шестаците за по-спокойните шофиори? Нафтата се съмнявам да има маняшкия звук на оборотна атмносферка с генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май B4 е с най-практичната поддръжка, предвид че не гние и пак не е технически усложнена. АБК/АБТ не са ли по-надеждни от смахнатото ADR?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБК не е от най ефтините мотори, с оглед годинките и километрите които е навъртял. Има скъп дебитомер, "висок данък" и иска скъпа газова. АБТ-то е по добре от гледна точка на разходите. Най правилното е да се търси най здравата кола на пазара, като се избягват механичните инжекции.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АБК се слага обикновена газова уредба и дебитомера спира да играе някаква съществена роля.

Слага се аванскоректор, добавя се механично малко аванс от делкото и колата си остава жива в целия диапазон.

Могат да се сложат и бутала от Шаран/Голф4 и колата става още по-жива.

АБТ е безмислен мотор, с "вакумни" проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах АБК с газов инжекцион и за 30 000 км нямах никакви проблеми. Имам и АБК с обикновенна газова и няма оправяне, не държи обороти, глъхне, не иска да работи на бензин. Може и на майстори да не попадам, ако знаеш някой в Русе който да я подкара кажи.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова АБК с газов инжекцион с трима в колата вървеше повече от вектра б 1.8 16v на бензин(само аз вътре), и аудито интересно но и в ниските си вървеше. При тва АБК-то не е cross flow.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

АБТ е безмислен мотор, с "вакумни" проблеми.

Значи аз съм късметлия с моето щото за над 300к.км само в моите ръце не съм имал гореописаните проблеми, а и никакви по-сложни проблеми не съм имал.А че не върви е вярнно, но пък поддържа висока скорост на ниски обороти, което пък е +. На 140 съм на 3к. също, като А4-та а са с 20 години разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, NITRO1 said:

На 140 съм на 3к. също, като А4-та а са с 20 години разлика.

Ами те скоростните кутии са еднакви и взаимозаменяеми...така чак до 2001-ва....даже принципно са еднакви чак до 2008-ма.

А предавателните числа се съобразяват с мощността на мотора и теглото на автомобила.

 

Дизелова Б4-ка е доста шумен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...