Jump to content

Какви са разликите между два вида Castrol?


Recommended Posts

  • Отговори 191
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Незнам, май само в Бг форумите е така. Питах конкретен въпрос-нито ме интересува, че мога да карам с 90% от маслата нито пък че карам сток еле пък да карам без да гледам вискозитета, както ти си написал? Отношението ми към МОЯТА кола е съвсем различно явно от твоето към твоята кола. Знам, че няма нищо вечно, еле пък кола.Просто искам да знам дали си заслужава цялата работа, иначе ми е пределно ясно че и с 5в40 и с 5в30 мога да я карам всесезонно, но ако 0в40 НЯМА да и навреди що да не налея такова например? Кво ми вадите ти и още един от няколко кладенци вода кое как е и къв навес имам, ми ОК ама съм решил вместо за бира да ги вкарам в тенекията.Иначе можем да си приказваме общи приказки до безкрай.

Това е към Мото фен-а.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, NITRO1 написа:

, но ако 0в40 НЯМА да и навреди що да не налея такова например?

Наливай.

Не че 5в40 ще и навреди, ама явно си решил да сипваш 0в40. Сипвай щом си си наумил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/23/2017 at 2:24, exstasy написа:

Цитиране на предходно мнение!

Въпросния Кастрол такова ли е?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, NITRO1 написа:

Отношението ми към МОЯТА кола е съвсем различно

Щом имате такива задълбочени взаимоотношения с колата най-добре да се вкара в някоя лаборатория да се разглоби мотора да се прецени какво е износването след което да и се предпише най-подходящото масло.Това не току-така във форум някой да ти даде съвет какво масло да сипеш:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за това не бех се сетИл, ама лабораторията требва да е у ГерманЕа, като за премиум не във Франция или Италия, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е наистина резонен въпрос. Пазарувам части от човек тук във форума и най-вероятно или от него или от приятел, който се намира в Германия и ще ми го купи и изпрати (като ако взимам от Германия ще взема поне 2 туби х 5 литра). Разбира се в никой от двата случая няма пълна гаранция. Другия ми вариант е от Омникар да изпукам Мобил ЕСП1 ов40, последния път от техния Мобил бях супер доволен и си мисля, че може и да е било истинско. Но реално никой не може да ми гарантира за това. И другия вариант е някакво супер безизвестно, като Кроон Ойл например - невероятно масло или Равенол. Но като, че ли засега държа на Кастрол, нали попринцип в ОЕМ тубата вътре си е Кастрол, а да и другия вариант е ОЕМ туба директно от някое представителство на Ауди или ФВ, но том ше требва да кихна поне 30-40 лева отгоре само заради тубата.

Ако някой знае откъде може да се намери 100% истински Кастрол от въпросната гъстота ще се радвам да пише дори и на лични. Вчера ме информираха, че Кастрол-а в Тех-ко бил оригинален и истински, но.................колко е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Тех ко два пъти съм взимал масло и двата пъти се оказа боклук.

В интерес на истината кауфландският Кастрол е истински, защото са голяма верига и пазаруват с тирове от производител. Цената е малко дебла обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпадат тогава, а от Кауфланд за колата си взимам само размразител за стъклото и Ауто Билд от нехранителните стоки. Иначе масло от там няма как да си взема. Гледам, че в разни сайтове тук из Бг да не им правя реклама са на около 70 лева за 5 литра туба, това не е ли доста подозрително или просто това е реалната цена на такъв тип масло с надценката за продавача разбира се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kvm_88 написа:

Тех ко два пъти съм взимал масло и двата пъти се оказа боклук.

Как стигна до такъв извод? В момента карам с Кастрол от там и не намирам никаква разлика с другите масла дето съм карал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, NITRO1 said:

Отпадат тогава, а от Кауфланд за колата си взимам само размразител за стъклото и Ауто Билд от нехранителните стоки. Иначе масло от там няма как да си взема. Гледам, че в разни сайтове тук из Бг да не им правя реклама са на около 70 лева за 5 литра туба, това не е ли доста подозрително или просто това е реалната цена на такъв тип масло с надценката за продавача разбира се?

Ти си знаеш.

Аз винаги ще предпочета немската верига с огромни обороти пред някакакъв незнаен сайт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те точно с тая немска верига...се Убърка яко.  Не да не возя там и да не знам какви китайскии и турски  буклуци с брандиран етикет madе in....се продават.

А за Тех-ко, мога да ти гарантирам, че репсола им е оригинален, това не означава, че е хубав като масло.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от три години слагам Castrol  Edge Professional 5-30.  Много съм доволен, изобщо не доливам за 12-15хил.км колкото го карам. В БГ ми излиза в сервиза където обслужвам автомобила 160лв за 8л. В момента съм в Германия и гледам, че има в интернет на цена от 9Е литъра, но по бензиностанциите немога да намеря по евтино от 28Е литъра. Даже има и по 35Е. Незнам на какво се дължи тази голяма разлика.

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват,че на БГ пазара Кастрола е от Румъния.Немския е съвсем друг.И аз съм доволен от Edge серията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, NITRO1 написа:

от Кауфланд за колата си взимам само размразител за стъклото

Загледах Кастрола в Кауфланд и ми направи впечатление,че е италиански.Вземат го от SEC Lubes,които според сайта на Кастрол са дистрибуторите в България.Принципно БП не пишат къде е произведено маслото,пише само Made in EU,но отзад на тубата,долу с черни букви е набит бач код.Може и да е гравиран направо в пластмасата,зависи къде е правен.Има кода на продукта,държавата производител и дата на производство.На кауфландския Кастрол пише IT01-Италия.Може да пише DE01-Германия,AT01-Австрия,BE02-Белгия,TR01-Турция,IT01-Италия,US51-САЩ (което се среща много рядко в Европа).Има и други маркировки,но са много рядко.Повечето двигателни масла на Кастрол се произвеждат в Германия,Австрия,Италия и Белгия.Има и в други държави,но не се срещат често и предимно са за вътрешните пазари.А дали ще е истински или менте само тоя който ти го продава знае,макар,че понякога и продавача е в неведение за стоката си.

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kvm_88 написа:

Като си сипах Репсол  от тях и го изхвърлих след 500 км. За мен тия не съществуват. 

 

Преди 7 часа, loshdancho написа:

Е те точно с тая немска верига...се Убърка яко.  Не да не возя там и да не знам какви китайскии и турски  буклуци с брандиран етикет madе in....се продават.

А за Тех-ко, мога да ти гарантирам, че репсола им е оригинален, това не означава, че е хубав като масло.

Преди 7 часа, kvm_88 написа:

И от къде им возиш Кастрола?

 Къде е Лондон наеш ли...некъде около...два пръста разлика,усещането подобно, ама  миризмата различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кастрол Магнатек серията е база, група III, hydrocracked при 5w40. Edge вероятно имат база IV в някаквъ процент и добавки за катализатори и др и в тоя смисъл е по- добър от Магнатек. Edge слагам на PD-зата и е ок, мотора е чист и харчи под 500мл на 10к км.

 

Bardahl 10W40, каквото слагам в 8-мак над 300к км е доста по- добър от IT-алиански Магнатек 10W40. Изразява се в по- малък разход на масло, по- безшумна работа на мотора и липса на изтропване на повдигачи в студените дни и поддържа мотора доста чист. По веригите, бардала е скъпичък, но има от къде да се намери на по- добри цени. Все още ментаци при него не се срещат и вноса е от FR през prospeed.

 

Репсол в Тех- ко е 100% оригинален продукт, друг е въпросът, колко качествени са им маслата. Не съм ги пробвал, но покрай мен има няколко човека с 10W40 пълна синтетика (вероятно група III вероятно IV), са доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...