Jump to content

Питане за сайт за продажба на масла


ivaylo73

Recommended Posts

ИЗВИНЯВАМ СЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО АКО ИМА  ПИСАНО  ПО ТЕМАТА ,НО  .... ПРЕДСТОИ МИ СМЯНА  НА  МАСЛОТО НА  ДВИГАТЕЛЯ ,НА AUDI A4 B6 1.8T AVJ 2001 г.ДО СЕГА БЯХ С MOTUL SPECIFIC 5W30 ,НЕ ЧЕ НЕ СЪМ  ДОВОЛЕН , НО  ВИДЯХ В ЕДИН ИЗВЕСТЕН САЙТ ЧЕ ИМА  VAG 5W30 , НА  ДОСТА ДОБРА ЦЕНА  . ТА ВЪПРОСА МИ Е  ДА СИ  СИПВАМ  ПАК  ОТ  МОТУЛА ИЛИ ДА ГО СМЕНЯ С ВАГ-а? КОЛАТА Е НА  ОКОЛО 230 000 км

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година  купувах от тях селениа, мотул  и филтри  и съм доволен иначе бих ги задраскал в списъка . все пак сме  в булгаристан и всичко е възможно . иначе цените на  всички стоки наистина  са по ниски  от др.онлайн търговци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е на късмет  , ментетата не сме ги измислили ние . аз също смятам да си купя сега  че след месец -две ще съм за смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Category : PKW  
Make : Audi
Model : A4, S4, RS4, 8E (2001 - 2008)
Type : A4 1.8 Turbo (110 kW) (2001 - 2002)
 


 

Collapse All Expand All
  Motor AVJ collapse.png
 
Füllmenge : Füllmenge (gesamt) 3,5 Liter  
 
Einsatz : Verlängerter Intervall (max.)  
Intervalle : Wechseln 30000 km / 24 Monate  
Produkte : RAVENOL WIV III SAE 5W-30  
  : RAVENOL WIV SAE 0W-30  
  : RAVENOL VMP SAE 5W-30
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дето знам карат 1,8т с 5в40 със спецификация 502. Но реално може и 5в30 но спецификация 502 е хубаво да се спазва. 

 

Но всеки сам си избира. Щом нямаш проблеми с тоя не го сменяй според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега , изглежда си  прав . От няколко магазина  ме  посъветваха  да е 3в40 и предположиха  се погорва масло .предложиха ми  BARDAHL XTC 5W40 5 ЛИТРА и MOTUL SPECIFIC VW 505.01 5W-40 5L.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
On 16/03/2017 at 7:25 AM, robobug said:

 

Ravenol 5/40 VST си е най-обикновено 5/40 масло.

Не е с космическа технология, но поне на хартия превъзхожда значително Кастрол 5в40 и Мобил 5в40, да не говорим за Тотал/Елф и т.н. В определен смисъл превъзхожда дори Мобил 1 5в30, като например флаш пойнт-а и pur point.

Пише на опаковката че е 100 % пълна синтетика.В някакъв форум (мисля немски беше) четох и защо и кое го прави по-добро от останалите специално за мотори с турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм чел, че бива, даже доста. Има и хора по форумите, които се занимават с доставката му. Ползва се и някаква отстъпка и например VST 5w40 + доставката идва на грубо 70 лева до Бг. Това за 5 литрова туба. А 0в40 пак на същата марка беше 42-3 евро, което за мен е супер цена предвид качествата на маслото ( на хартия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата смяна наближава, може да го пробвам VST - то, по форумите чета че имал добавка модификатор каквото и да значи това, само дано да не е молибден. По Щатско много го хвалят, чак ер ес 4-ки карат с него за 5w40 говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чшише облъчените, ей тва му смениха маслото с нормален кастрол 5w30 който идва по тръбата в работилницата и се сипва на всичко което се движи стига да не е по старо от 15 години .Вие продължавате да се филмирате :steinigung:

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-r8-v10-spyder-exclusive-einzelstück-bückeburg/259408634.html?ref=eyeCatcher&eyecatcher=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има правото да си сипва на колата каквото иска, ако иска компот от сливи, ако иска 15в40. Тая R8-ца 5в30 ли и дават по документи? Ако е така и Кастрола е истински, то за колата вероятно няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колко километра пробег навъртя вече на BFB-то?Май караше с Мобил 1.Не ти харесва маслото ли,харчи ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко оф топик ше дойде. От средата на Януари до момента почти 7к., на студен старт маслото е перфектно, на загрял двигател също. При продължително шофиране  с доста натискане през Шипка и след това подбалканския път до Бургас около грубо 4 часа без спиране, двигателя е тих, на няколко пъти през прохода умишлено подминавах 5к. по оборотомер само за пробата ( да видя дали ще светне некоя ланБа, ако се скапе налягането на маслото, че едни професионалисти ми обясняваха как нямало да прави "маслен клин" и ще затегне мАторя с тая "вода"). За тези 7к. не съм долял и капка, при смяната беше на максимума на щеката сега на студен двигател на хоризонтално положение е точно 3 милиметра под маскимума, което грубо е 100-на грама, вероятно и по-малко. С две думи - доволен съм. Ще го сменя с 5в40 предвид по-горещия сезон, който идва и най-вече от мераци да пробвам така хваления Равенол, още по-малко че има и турбо версия, която и в Германия и в Щатите хвалят много.Това е какво съм чел, какво е реално все още не е ясно. Но от Мобил-а съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...