Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може би аз не се оправих с търсачката, но не намерих много инфо на тази тема.....а именно:

При 4.2 бензин - 335ps, когато започнат да тракат веригите, има ли вариант като при 3.0 ТДИ да се ремонтира "половинчато", демек само горните обтегачи и по този начин да се пооправи тракането. Питам конкретно - не ми се иска да почват обичайните дискусии дали този вид ремонт е половинчат или не :hilezh: 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hoseto.1 Dension-a е мултимедиен китайлък за AUX и флашка към MMI-а, като може да му се добавят още екстри като A2DP Bluetooth и некви други неща. Мисля че има колеги с такива, така че някой може да пише как се ползва. Реално е алтернатива на оригиналния AMI (Audi Music Interface)

 

@water polo Може да се оправи "половинчато" само с горните обтегачи. Колко ще се оправи е отделен въпрос, но принципа е същия като при дизела.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм dension,1г го ползвам вече само за мр3 флашка и съм доволен,управлява се изцяло през оригиналната медия,изписва си имената на папките и песни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ambient осветлението в пурите на вратите - доста е слабо, предполагам диодите са отслабнали с годините.

Някой може ли да даде OEM номер и знае ли каква е цената в Порше и дали се сменят през разглобяване на корите? 

Има го, но не си личи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ги с обикновени диоди 3мм от по 10ст. Може да смениш и съпротивленията , които се намират с началото на буксата, с по-големи, понеже може да светят много силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, ще ги видя първо какви са и ще гледам да взема подобни или ще видя и за цена в Порше. Ще е добре да имам ОЕМ :)

 

имам колата от 2 седмици, за втори път keyless go дава контакт, но не иска да запали. веднъж беше хипер топло, но днес не беше, а дори с ключа не иска. все едно не натискам бутона или не въртя ключа...дава си контакт и толкова. Днес излязох, заключих я с ключа, отключих и щрак - запали с бутона, мисля си за стоп машинка (да не засича, че съм натиснал спирачка) или акумулатор, че май си е доста стар вече, ще гледам да видя от кога е...

П.П. Много ми прилича на тази тема от архивите, а няколко пъти колата не засичаше, че селектора е на позиция P, но точно тези пъти го нямаше това съобщение.

П.П.2 акумулаторът е добър Bosch S5 A15 AGM за start stop, произведен е март 2016.

значи да е тази маса от архивната тема...или кормилната колона, но едва ли :)

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако неотчита че селектора е на P ще ти изпише съобщение на фиса , а относно стоп машинката , ако палиш с ключа не ти иска спирачката. Изисква е само когато палиш със старт бутона . Ако имаш път към Пловдив ми пиши да е прочетем за да видим какви грешки изкарва . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам кабел и слезнах да я прочета, има някакви грешки, някои са маловажни, други може и да са свързани, но няма нито една от днес, колата е на 227 080 км в момента.

Може ли някой да си каже мнението за грешките, изтрил съм от лога там където няма fault codes.

Интересното е, че ми даде грешка 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010, но самата грешка я няма в лога, като искам да прочета точно този модул и ми дава, че няма връзка с него...

Тази първите дни се появяваше, но от седмица спря: 00230 - Transmission Park Selector Switch (F305)

 

 

 

vcds_audi_a6_4f_log_20170718.txt

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера май не може да го четем с VCDS-a. Аз дълго време имах проблем с Park Selector Switch-a, който правеше и грешка в Имобилайзера, която така и не съм виждал :). Въпреки това проблеми с паленето нямах, въпреки че даже ми се случваше като изключвам колата понякога да светват всички позиции на скоростите (на ФИС-а). Откъде може да е... при мен беше в 2 части проблема, а те са общо 3 :) 

 

1. Понеже прехвърлях скоростите и лоста от старата ми кола, след удър, се оказа че скоростния лост е счупен и не винаги правеше добър контакт със задното микро ключе. Но грешката не идваше от там

2. Кабела ми от лоста до компа на скоростите не беше вързан правилно - от там идваше грешката

3. Третото нещо което е вързано по системата, доколкото ми е известно е диспейчето за предавките долу до лоста

 

Аз бих заложиш, че проблема може да е с микро ключетата и евентуално да не хваща всеки път когато е на Р. Ако отидеш в Порше, ще ти предложат да си смениш скоростния лост и с малко питане споменават че продават микроключетата отделно :). Аз директно си взех лост втора ръка и реших проблема с превключването :)

 

И само да се върна на имобилайзера. Понеже единствената драма която ми остана е че не мога да си заключвам колата от дистанционното и предполагах, че е от проблема в скоростите, бях намерил схеми, които показват, че част от проверките на имобилайзера минават точно през Park Selector Switch-a, което от своя страна в твоя случай е много вероятно да е причината защо Keyless-a не иска да бачка коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти, @kainy, това микро ключе е този датчик F305 ли? Странното е, че вчера не ми изписа, че не е на P на FIS-a, преди го правеше и тогава мога да си заключа колата само с хардуерно - ключът в ключалката.

От друга страна можех да мърдам селектора, макар да беше на P, се движеше назад...като го размърдах много леко и тогава захапа P и вече не се мърдаше. 

Като натисна спирачката и е на P и усещам как нещо цъка точно при селекторът, но предполагам, че това е нормално. 

Май ще се сменя F305 и микро-ключето, ако са едно и също - още по-добре.

В прашната тема от 2009 - накрая е излезнало, че е от кормилната колона, но на моята е сменена преди 80к :), кой знае може пак да ѝ е дошло времето отново.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, OvivO написа:

благодаря, ще ги видя първо какви са и ще гледам да взема подобни или ще видя и за цена в Порше. Ще е добре да имам ОЕМ :)

 

имам колата от 2 седмици, за втори път keyless go дава контакт, но не иска да запали. веднъж беше хипер топло, но днес не беше, а дори с ключа не иска. все едно не натискам бутона или не въртя ключа...дава си контакт и толкова. Днес излязох, заключих я с ключа, отключих и щрак - запали с бутона, мисля си за стоп машинка (да не засича, че съм натиснал спирачка) или акумулатор, че май си е доста стар вече, ще гледам да видя от кога е...

 

 

 

Аз наскоро имах проблем със стоп машинката и точно не отчиташе паркинг позицията, вследствие на което си изписа на малкия дисплей и не ми даваше да извадя ключа, тоест за компа колата не е на паркинг, а в движение, не мисля, че при теб е от това! Вадих ключа само чрез малкото копче на самият стартер, което освобождаваше ключа, но след това не можех да заключа колата от дистанционното, само механично, иначе се отключваше от дистанционното. След смяната на стоп машинката всички тези проблеми, изчезнаха! Но при теб може би е друго!

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наред с неотчитането на паркинг позицията, имаше грешки и в ИСП-то, което се самоизключваше и други подобни! Това със стоп машинката бърка яко компа! Да на ВАГКОМ показа, че има проблем със стоп машинката, опитахме да изчистим грешките, докато грешката е изчистена, изваждах ключа, но малко след това, всички грешки се връщаха и пак същото, докато не си смених стоп машинката! Иначе колата си палеше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сдобих се с един красавец Ауди А6 2.7 TDI 2006 комби, ръчка с чип. Бихте ли ми препоръчали марки моторно масло за този двигател BPP. Доколкото разбрах 5х30 трябва да бъде. Ще съм благодарен на отзиви за маслото и за какво трябва да внимавам при смяната му. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.04.2017 г. at 22:50, Mafiqta_94 написа:

Хмм тва е интересно аз имам стокова 16ка в багажника.. ще си търся 5та 18ка значи :)

Колега, и аз съм с 5-та 18-ка. Най-вероятно са я продали и са сложили по-малък размер.

На 4.05.2017 г. at 8:06, N1995 написа:

Сложихме Bardahl 5L 10W60 след флъш и доооста добре се държи миксера :)

Колега, за двигателя знам, че няма проблем да кара с такова масло. Но мисля, че заради турбото маслото трябва да е задължително 5W. Ако греша, някой да поясни кой е оптималният вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 19-ки, но резерваната ми е 18-ка. Проблем ли ще е за раздатката, ако се кара така да кажем 50/100км при евентуално спукана гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различните размери обикновено има малка разлика във външния диаметър. За колата са допустими, но ако е само едната не знам.

 

Но пък от друга страна резервните гуми често са тънки и са еднакви, независимо с какъв размер гуми е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се цитирам и тук, ако евентуално някой може да помогне.

На 7/19/2017 at 9:01, stanislav85 написа:

...може ли някой с ЕЛСА да изрови схемите за 3.0tdi CDYA двигател, 239кс.

Останах без компютър и не знам колко дълго ще продължи това. Трябват ми схеми за смяната на ремъците (помпа и пистов) и как се махаше бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, maisuda said:

Колега, и аз съм с 5-та 18-ка. Най-вероятно са я продали и са сложили по-малък размер.

Колега, за двигателя знам, че няма проблем да кара с такова масло. Но мисля, че заради турбото маслото трябва да е задължително 5W. Ако греша, някой да поясни кой е оптималният вариант.

 

Първата ми А6 4Ф си беше фабрично с 16-ки и резервната си беше 16-ка, така че си е възможно да си е оригиналната резервна гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако можете ударете едно рамо. Всички врати на кочината се затварят с лекота с изключение на шофьорската, трябва да се тръшне малко по-силно, за да се затвори. Това лекува ли се, има ли от къде да се регулира по някакъв начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...