IoanTsankov Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Здравейте колеги, от 2 седмици имам въпросната кола и за момента съм доволен като изключим, че задницата се люлее зверски. Колата е с почти ново окачване(пружини и амортесьри TA Tehnix) койлоувъри купувани от Германия. Отпред е ОК, но отзад се носи цялата задница все едно няма тампони. Те обаче са здрави всичките. Не мога да разбера какво става и ще съм ви много благодарен ако ме светнете какво се случва. Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 И моята е така. Най-изразено е като завивам с 50-60 км/ч например и мина през дупка и имам чувството,че няма амортисьори, а са си перфектни. Получава се едно като лашкане само отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Закачи я на стенд за реглаж, да видиш как е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Това е интересно. При мен също го има и си мислех, че по някакъв начин се дължи на това че при предното предаване отзад е с мост, а не с независимо окачване. Очевидно няма връзка, щом и на S3 се случва. Моята е минавала реглаж и е перфектна. Освен при гореспоменатите ситуации, го усещам и при преминаване през малки неравности с голяма скорост, от рода на фугите по мостовете на магистрала и когато слизам от бордюр и задните гуми падат една по една, най-вече на вътрешната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Как клати задницата, поднася при завой, олеква задницата и поднася или се разтриса напречно при фуги и неравности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Провери си тампоните на окачването отзад, има ли стабилизираща щанга отзад на този модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Аз съм с тт кватро, то нали на същата база, ама ми се струва, че по - скоро при високи скорости 160 - 170 става нестабилна задницата, затова над 150 избягвам да го карам, олеква задницата и леко поднася по завоите, ама то си е и къса база колата и не е за високи скорости. Градско не съм имал драми, до 80 - 90 км/ч не мърда задницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Първо, не слагайте евтини боклуци на скъп автомобил! Аз съм с KW V1 на Год. и половина, такъв проблем със поклащане отзад съм имал когато изгуби сцепление. Това се случва на много влажена настилка при изключен блокаж (ESP) или при заледена настилка с летни. Ако правите екстремни маневри с над 60км и сте с стоковото окачване, нормално да люшка и да хвърля задницата. Тежеста отзад е по-малка и става опашка. За това качествено регулируемо, възможно най-долу ако това не е приоритет, пробвайте пак след промяната. Проверявайте болтовете на носачите и на събфрейма, не се доверявайте на случайни "майстори" Редактирано 5 Май 2017 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 1. На мост съм отзад, неам носачи. Всичко е проверено и затегнато. 2. Не става въпрос за накланяне на купето, а за напълно хоризонтално движение, без загуба на сцепление. Никакво хвърляне, изключено ESP. Без да се заяждам, отбелязвам, че мога да позная поднасяне и рол на купето без проблем. Не става въпрос за нито едно от 2те. 3. Със фабрично спортно окачване съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Човече....Нови , стари ако са в гаранция ги сменяй тези амове или койлове все тая. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 А3 куатро, s-line, високи гуми .....няма проблеми със стоковото окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IoanTsankov Публикувано 9 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 (Редактирано) Колеги мисля да пробвам с по-твърди пружини, че тия явно не са за 4х4. Когато колата не е натоварена озад и няма хора в нея задните пружини са почти смачкани. Имам Seat Leon Cupra 1.9 tdi 4x4 и там го няма проблема а е със стоковото окачване, дори над 200км/ч няма никакво клатене а всичко по ходовата част на колата е като на S3. Даже ако не си внушавам, Леона вози и по-твърдо, а е по-тежък. Редактирано 9 Май 2017 от IoanTsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IoanTsankov Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Моля ви за мнения, че се борим като прасе с тиква тука. Сега ми казаха, че трябва да си направя щанги за реглаж на задния мост. Заради чгъла на колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Т.е. наклона на задните колела не е ОК? На стенд за реглаж ли го установихте? Приниципно имат такъв проблем S3ките като навъртят 250 000+км.... обикновено се разкрачват отзад малко или много, но не вярвам да е клекнала отзад колата заради това... или да се клати... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IoanTsankov Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Доста е разчекната ама това е защото окачването е мн. ниско и колелата седят настрани а не вертикално. Затова ми казаха, че може да няма сходимост преден-заден мост. Даже съм навит някой който се занимава с С3 ойки да го види и да каже какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Най-вероятно проблема с клатене и нестабилност идва от амортисьори/пружини или и двете - слагай някакво хубаво окачване - кони/билщайн или най-добре оригиналното и нещата ще си дойдат на мястото ... или се ориентирай към някой форумен сервиз.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IoanTsankov Публикувано 15 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 (Редактирано) Ами ще се радвам ако ми препоръчате сервиз, където поне да се установи къде е проблема. Аз имам много приятели със сервизи но искам някой, който се занимава или се е занимавал повече с S3. Винаги има някой гуру на определен модел и марка коли и се съмнявам точно за тази да няма такъв. Благодаря за съдействието колеги! Редактирано 15 Май 2017 от IoanTsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Това S3 няма нищо специфично за да му трябва някой гуру да му бае поради простата причина, че е едно към едно като всяко друго А3 1.8ТQ(8L). Карай смело в някой от форумните/препоръчаните сервизи и не го мисли толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 (Редактирано) На 5.05.2017 г. at 12:52, Buddah написа: 1. На мост съм отзад, неам носачи. Всичко е проверено и затегнато. 2. Не става въпрос за накланяне на купето, а за напълно хоризонтално движение, без загуба на сцепление. Никакво хвърляне, изключено ESP. Без да се заяждам, отбелязвам, че мога да позная поднасяне и рол на купето без проблем. Не става въпрос за нито едно от 2те. 3. Със фабрично спортно окачване съм. Отзад колега, имаш носачи. Ако си с S3 изобщо. Имаш един надлъжен и два малки напречни (Control Arms) Щом толкова ти люшка, провери си тампоните на надлъжните дали са прокъсани встраните им, което е много вероятно. Фабричното "спортно" е доста зле. Тъй като имам една със фабрично и да ти кажа информативно, спрямо KW-то возията е сякаш си на надуваема лодка в бурен океан. Разчекването отзад, изобщо да не те притеснява(Camber) Моята е като жаба. За да регулираш камбер, трябват ти регулируеми Контрол Армове отзад който комплекта им струва от 500лв и на горе. Става въпрос за качествени. Само че, на теб тези армове не ти трябват, защото, няма да ходиш на писта. Сега се успокой и не се шашкай толкова от случайните думи на квартални гаражни чичковци. Редактирано 22 Май 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Ама не, не съм със S3, точно това ми беше идеята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Distan Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Здравейте Оправихте ли люлеенето? Имам същия проблем от година и никой нищо не открива! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 21 Април 2020 Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 На 3.05.2017 г. at 13:46, IoanTsankov написа: Здравейте колеги, от 2 седмици имам въпросната кола и за момента съм доволен като изключим, че задницата се люлее зверски. Колата е с почти ново окачване(пружини и амортесьри TA Tehnix) койлоувъри купувани от Германия. Отпред е ОК, но отзад се носи цялата задница все едно няма тампони. Те обаче са здрави всичките. Не мога да разбера какво става и ще съм ви много благодарен ако ме светнете какво се случва. Благодаря ви предварително! Привет колега , миналата година имахме такава дилема с една А3-ка ( не куатро) оказа се от моста , сменихме задния мост и всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване