Jump to content

1.8T строук с 1.9tdi вал


Recommended Posts

Just now, caspar said:

Здравейте,

 

Интересно ми е дали някой във форума е правил строук с 1.9tdi (95.5мм) вал и 83мм бутала?

Мисля, че по срещаната комбинация е с бутала от 2,0 ТФСИ и строук. Какво се сменя ое, нямам представа ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има няколко варианта за строукване - те са ясни. Мен ме интересува този конкретно и дали някой въобще в България го е правил.

 

Иначе това, което казваш е с вал от 2.0 тфси (92.8), а буталата са си за строук - други са, не както си писал. Има варианти и с вал от атмосферен, но целта на поста ми не е да обсъждаме строукването.

Редактирано от caspar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се интересувах, ми казаха да избягвам комбинацията от малко бутало с голям ход.

Не било добре за буталата....а и бензиновия мотор се върти над 6к оборота.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, robobug написа:

Когато се интересувах, ми казаха да избягвам комбинацията от малко бутало с голям ход.

 

A4 B9 2.0TFSI - 252hp -                   82.5мм диаметър, 92.8мм ход

BMW 330i F30 LCI  - 2.0l - 252hp -  82мм диаметър, 94.6мм ход

A45 AMG - 2.0l - 380hp -                 83мм диаметър, 92мм ход
 

Щом всички я ползват, значи е сполучлива тая комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е причината да не е сполучлива, при правилна конфигурация на електорника и съпътстващи компоненти? 

Не за друго питам, ами едни пичове от южната ни съседка имат разни коли с 400+ кс от литър с тези по-горе комбинации само с хибридни турбини... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, vermeer написа:

@Audi_FeN_1 грешно заключение

 

Сигурен съм че ти разбираш повече от инженерите на Ауди, БМВ и Мерцедес взети заедно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния селски бек с мазни пръсти и черно под ноктите, който си мисли че знае много. :hilezh:

Казах ти, щом всички ползват конфигурация с малък bore и голям stroke, значи знаят нещо, което ти не знаеш.

Не се напъвай, твърде тъп си за да го разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече казах, че за забава става въпрос...

Не се труди да ме обидиш, това е абсолютно невъзможно!
Много добре знам къде се намирам в спектъра на интелект, физическо развитие и т.н., думите ти са просто израз на немощ. :zustimm:

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига писали глупости, ами говорете по темата щото и на мен ми е интересно, че имам един блок дето чака своята съдба :D

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vermeer написа:

Аз вече казах, че за забава става въпрос...

Не се труди да ме обидиш, това е абсолютно невъзможно!
Много добре знам къде се намирам в спектъра на интелект, физическо развитие и т.н., думите ти са просто израз на немощ.

 

Говори по темата, палячо!

Аз фактите ги изнесох вече. Ти ми разправяш някакви алабализми и се правиш на много знаещ.

Обясни как е възможно да VW, Ауди, БМВ, Мерцедес и Алфа да бъркат, а ти да си прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш с безсмислиците.

 

Понеже виждам че не разбираш, ще те светна що всички ползват тая конфигурация за двулитрови турбомотори в момента.

- Щото имат по-голям въртящ момент в ниски обороти

- И турбото надува по-рано.

 

Единствения недостатък са по-силни вибрации от втори тип , което се решава успешно с балансиращи валове.

 

А ако говорим за атмосферки, също е недостатък и по-бавното развъртане и високата скорост на буталата при обороти над 8000, но тук говорим за турбо мотори.

 

Толкоз от мене. А ти продължавай с тъпите мнения от по две думи без никакъв смисъл ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, caspar написа:

Интересно ми е дали някой във форума е правил строук с 1.9tdi (95.5мм) вал и 83мм бутала?

Едва ли ...  Ако правилно смятам ... Вал от TFSI 92.8 и бутала 83мм е малко над 2л. Вал от 1.9ТДИ 95.5 и бутала 83мм е около 2.1л.

Целта  максимален обем ли е? При втория вариант с бутала 83,5мм се постигат 2,19л. Но като че ли 83мм. е по "здравословния" вариант за цил.блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, не искам да се стига в полемики кое, как и защо... По темата - някой стоуквал ли е с този вал или ще си говорим излишни глупости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, caspar said:

 По темата - някой стоуквал ли е с този вал или ще си говорим излишни глупости?

По темата - това, което написах е мнение на хора, занимаващи се професионално с тунинг. Т.е. с това си изкарват хляба.

 

16 hours ago, Audi_FeN_1 said:

 

A4 B9 2.0TFSI - 252hp -                   82.5мм диаметър, 92.8мм ход

 

Щом всички я ползват, значи е сполучлива тая комбинация.

Толкова е сполучлива, че Ауди предлагат фабричен тунинг/ъпдейт на бутала и биели за блок ЕА888.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вероятно не е с по-малък ход:))

Сериозно, какви са недостатъците, за предимствата има написано вече по-горе, и предвид, че и трите немски марки в най-мощните версии на 4цил мотори го ползват, явно е по-добър пример, че е ок - вместо " мнение на хора, занимаващи се професионално с тунинг. "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото имат по-голям въртящ момент в ниски обороти

- И турбото надува по-рано.

Това не са ли и недостатъци в случая с къстъм Билд? Защото много Нм и бууст в ниски обороти няма ли голяма вероятност за чупене на мотора?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...