caspar Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Здравейте, Интересно ми е дали някой във форума е правил строук с 1.9tdi (95.5мм) вал и 83мм бутала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Just now, caspar said: Здравейте, Интересно ми е дали някой във форума е правил строук с 1.9tdi (95.5мм) вал и 83мм бутала? Мисля, че по срещаната комбинация е с бутала от 2,0 ТФСИ и строук. Какво се сменя ое, нямам представа ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caspar Публикувано 27 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 (Редактирано) Има няколко варианта за строукване - те са ясни. Мен ме интересува този конкретно и дали някой въобще в България го е правил. Иначе това, което казваш е с вал от 2.0 тфси (92.8), а буталата са си за строук - други са, не както си писал. Има варианти и с вал от атмосферен, но целта на поста ми не е да обсъждаме строукването. Редактирано 27 Май 2017 от caspar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Какво те интересува? Това е комбинация с повече главоболия от класическия 2.0L stroke. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Когато се интересувах, ми казаха да избягвам комбинацията от малко бутало с голям ход. Не било добре за буталата....а и бензиновия мотор се върти над 6к оборота..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 преди 12 минути, robobug написа: Когато се интересувах, ми казаха да избягвам комбинацията от малко бутало с голям ход. A4 B9 2.0TFSI - 252hp - 82.5мм диаметър, 92.8мм ход BMW 330i F30 LCI - 2.0l - 252hp - 82мм диаметър, 94.6мм ход A45 AMG - 2.0l - 380hp - 83мм диаметър, 92мм ход Щом всички я ползват, значи е сполучлива тая комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 @Audi_FeN_1 грешно заключение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 И каква е причината да не е сполучлива, при правилна конфигурация на електорника и съпътстващи компоненти? Не за друго питам, ами едни пичове от южната ни съседка имат разни коли с 400+ кс от литър с тези по-горе комбинации само с хибридни турбини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 И са к'во, развали далаверата на ебемсиколко гаражни "майсторчета" за едни къси кинти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 преди 35 минути, vermeer написа: @Audi_FeN_1 грешно заключение Сигурен съм че ти разбираш повече от инженерите на Ауди, БМВ и Мерцедес взети заедно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 В този форум го обръщаме изкл'чително на забава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Като нямаш кво да кажеш си мълчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Бааа-ха-ха. Имам, но на дървени уши е безмислено. Лаик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Поредния селски бек с мазни пръсти и черно под ноктите, който си мисли че знае много. Казах ти, щом всички ползват конфигурация с малък bore и голям stroke, значи знаят нещо, което ти не знаеш. Не се напъвай, твърде тъп си за да го разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 (Редактирано) Аз вече казах, че за забава става въпрос... Не се труди да ме обидиш, това е абсолютно невъзможно! Много добре знам къде се намирам в спектъра на интелект, физическо развитие и т.н., думите ти са просто израз на немощ. Редактирано 27 Май 2017 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Стига писали глупости, ами говорете по темата щото и на мен ми е интересно, че имам един блок дето чака своята съдба Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Just now, vermeer написа: Аз вече казах, че за забава става въпрос... Не се труди да ме обидиш, това е абсолютно невъзможно! Много добре знам къде се намирам в спектъра на интелект, физическо развитие и т.н., думите ти са просто израз на немощ. Говори по темата, палячо! Аз фактите ги изнесох вече. Ти ми разправяш някакви алабализми и се правиш на много знаещ. Обясни как е възможно да VW, Ауди, БМВ, Мерцедес и Алфа да бъркат, а ти да си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Ти големи и тежки факти изнесе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Продължаваш с безсмислиците. Понеже виждам че не разбираш, ще те светна що всички ползват тая конфигурация за двулитрови турбомотори в момента. - Щото имат по-голям въртящ момент в ниски обороти - И турбото надува по-рано. Единствения недостатък са по-силни вибрации от втори тип , което се решава успешно с балансиращи валове. А ако говорим за атмосферки, също е недостатък и по-бавното развъртане и високата скорост на буталата при обороти над 8000, но тук говорим за турбо мотори. Толкоз от мене. А ти продължавай с тъпите мнения от по две думи без никакъв смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Преди 4 часа, caspar написа: Интересно ми е дали някой във форума е правил строук с 1.9tdi (95.5мм) вал и 83мм бутала? Едва ли ... Ако правилно смятам ... Вал от TFSI 92.8 и бутала 83мм е малко над 2л. Вал от 1.9ТДИ 95.5 и бутала 83мм е около 2.1л. Целта максимален обем ли е? При втория вариант с бутала 83,5мм се постигат 2,19л. Но като че ли 83мм. е по "здравословния" вариант за цил.блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caspar Публикувано 27 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Пичове, не искам да се стига в полемики кое, как и защо... По темата - някой стоуквал ли е с този вал или ще си говорим излишни глупости? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Е ти да не очакваш торта гараШ и сребърна лъжичка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 10 hours ago, caspar said: По темата - някой стоуквал ли е с този вал или ще си говорим излишни глупости? По темата - това, което написах е мнение на хора, занимаващи се професионално с тунинг. Т.е. с това си изкарват хляба. 16 hours ago, Audi_FeN_1 said: A4 B9 2.0TFSI - 252hp - 82.5мм диаметър, 92.8мм ход Щом всички я ползват, значи е сполучлива тая комбинация. Толкова е сполучлива, че Ауди предлагат фабричен тунинг/ъпдейт на бутала и биели за блок ЕА888. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Е вероятно не е с по-малък ход:)) Сериозно, какви са недостатъците, за предимствата има написано вече по-горе, и предвид, че и трите немски марки в най-мощните версии на 4цил мотори го ползват, явно е по-добър пример, че е ок - вместо " мнение на хора, занимаващи се професионално с тунинг. " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Щото имат по-голям въртящ момент в ниски обороти - И турбото надува по-рано. Това не са ли и недостатъци в случая с къстъм Билд? Защото много Нм и бууст в ниски обороти няма ли голяма вероятност за чупене на мотора? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване