Jump to content

Избор на зимни гуми през Юни? Предложения за 2017/2018


Recommended Posts

Много си прав. FIRESTONE фалираха, купи ги Бриджстон. Обаче някак си не могат да ги оправят.

То не че Бриджстон са най-добрите де.

 

Колкото до Дънлоп - едно време и те я бяха закършили. Добре че ги погълна Гудяр и че ги възстанови на добро ниво. 

 

В статията, от която постнах линк, има нещо много важно - гумите са тествани на пистата CONTIDROM... виждат се малките пръскачки, които я мокрят. 

Да поддържаш писта за собствени цели и то такава си иска средствата. Това е част от R&D процеса. Сигурно и вида спорт имат таква. Нали Мечо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 434
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вида Спорт ги тестват само в реални условия в центъра на София. Ако спре по време на дъжд -- оправят формулата докато спрат да спират. Цели се да издържат над 20 години и държат цена в ОЛХ като нови дори и след петнайстата си година.

 

Някакъв гудийър търкалям в момента. Зимен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On Wed Jun 14 2017 at 8:36 PM, robobug said:

 

Не съм чул досега някой да се е оплакал от пътното поведение на  Спортмакс. Аз ги избягвам, защото са ми шумни, но като поведение нямат забележка.

 

Ето сега ще чуеш. За мен тези гуми са подходящи само за голямата жега и хубав грапав асфалт. В момента в който е или по-хладно или асфалта е по-износен нещата стават плачевни. Особенно страничното водене но последните дни имах адреналинова ситуация и със спиране. Гумите са 205/55R16 SportMaxx RT Дот миналата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, robobug написа:

Разликите не са по 1-2, а по 10-20-30 процента. Ето няколко линка, с конкретни стойности от тестове:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm

Разлика в спирачния път от над 6 метра. Това при среден/висок клас гуми, без да се включват ментетата.....и при НОВИ гуми. После разликата може да нарастне драстично.

Забелязваш ли разликата м/у Фалкен ФК510 и Топ моделите на другите марки, 20см по-добро спиране на мокро и 50см по-лошо на сухо от лидера в теста/на хендлинг-а пак бие с много на мокро и минимално отстъпва от лидерана сухо/, бие топ моделите на Дънлоп, Гоодиър, Пирели и Бриджестоне разликата в моя размер беше +50% в цената над него за CSC6 и т.н. премуим модели... много съм доволен от гумата, вчера в дъжда возих един майстор на задната седалка и човека не си сложил колан от дясно задно щеше да  ми счупи лявото стъкло с глава, така го издумтя, а дори не съм провокирал колата :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DStealth said:

Забелязваш ли разликата м/у Фалкен ФК510 и Топ моделите на другите марки, 20см по-добро спиране на мокро и 50см по-лошо на сухо от лидера в теста/на хендлинг-а пак бие с много на мокро и минимално отстъпва от лидерана сухо/, бие топ моделите на Дънлоп, Гоодиър, Пирели и Бриджестоне разликата в моя размер беше +50% в цената над него за CSC6 и т.н. премуим модели... много съм доволен от гумата, вчера в дъжда возих един майстор на задната седалка и човека не си сложил колан от дясно задно щеше да  ми счупи лявото стъкло с глава, така го издумтя, а дори не съм провокирал колата :))

Falken може и да лъжат като Нокиан. Демек да дават различно качество за тестовете.

Иначе бих пробвал Фалкен, ако някой ми ги даде без пари да ги покарам два сезона.

39 minutes ago, robobug said:

Като стана дума за непопулярни марки - от известно време гледам  Tecar и се чудя каква е тази марка.

Ребрандиран GOODYEAR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В немски автотест, мисля е ясно, кой лъже...хинт - не и японска марка. ФК510 няма размери за 1.9тди :)

Иначе замениха тези от първоначалното вграждане на колата на един сезон...много по-добри са категорично, за комфорт са несравними, тъй като това беше причината да махна Пирелитата...нищо де понеже са премиум заминаха за 2 дена в OLX :))

IMG_20170514_194647.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като нямат размер за 1.9 ТДИ трябва да имат други модели за 1.9 и да са добри.

В момента се чуват добри отзиви за китайските AEOLUS, FALKEN, NEXEN. Нищо лошо ако се развиват. 

Обаче едва ли са по-добри от Semperit, че дори и от Barum.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Falken са японски, Нексен корейски...ама явно четенето и писането са различни неща...

А сравнения по марки, а не модели е като да кажеш, че А3 > Фаетон горе-долу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, DStealth said:

Falken са японски, Нексен корейски...ама явно четенето и писането са различни неща...

А сравнения по марки, а не модели е като да кажеш, че А3 > Фаетон горе-долу...

Като си купуваш  гума от марка, която си решил че те удовлетворява, трябва да си убеден, че всички модели и размери "работят" добре. Независимо дали са китайски, корейски или японски или марсиански. 

Това че случайно са направили някой модел/размер/партида и той е добър, означава, че не знаят какво правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, SpeedyMan написа:

означава, че не знаят какво правят.

Викаш, компании с 75 години опит и над 2.5 милиарда $ активи, нямат идея какво правят :hilezh:

Предполагам и Порше са ги избрали за първоначално вграждане, понеже нямат и те идея, какво правят...

 

преди 12 минути, Passi написа:

Е що да се засегна? Това мога и искам това карам.:gruebel: 

На 6/15/2017 at 11:59, Passi написа:

На мен кола за 50 бона с гуми Нексен ми изглежда като да облечеш костюм Бриони и да обуеш галоши.

В момента съм обул Фалкен-а на малко повече от х2 на тази цена кола, кажи ми какъв съм клошар и как трябва да си харча парите ?

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така излиза. Както имат размери и модели в горната част на тестовете, така имат и в долната. Непостиянното представяне е рисков фактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белшина беларуски ли са? Един колега си взе зимни за пежото. Останах очарован "на пипане", беше мека и направо лепнеше гумата, с хубава шарка. Аз не съм карал, само съм пипал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, DStealth написа:

кажи ми какъв съм клошар

По душа ще си останеш клошар ако ще и совалка да си купиш.Мога да се обзаложа,че колата за 100 бона я караш с дрехи и обувки за 100лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белорус. Руснаците имаха добри гуми по времето на комунизма. Бяха меки и доста по-добри от аналозите на Вида и разни други соц-марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба дори:hilezh:

Edit: Някой да знае добър обущар, да ми вулканизира едни джапанки, че леко се протриха след 15-на години носене ?!?

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, DStealth said:

В момента съм обул Фалкен-а на малко повече от х2 на тази цена кола, кажи ми какъв съм клошар и как трябва да си харча парите ?

 

Покарай ги 2-3 сезона и виж кога ще почнат да буксуват при тръгване в сухо/влажно време (освен ако не са почнали вече).. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, SpeedyMan написа:

Покарай ги 2-3 сезона и виж кога ще почнат да буксуват при тръгване в сухо/влажно време (освен ако не са почнали вече).. 

Няма сила колата да ги буксува...

Edti: Може би ще трябва да ги покарам още поне седмица-две, че да се скапят тотално:hilezh:

 

Преди 1 час, Passi написа:

По душа ще си останеш клошар ако ще и совалка да си купиш.Мога да се обзаложа,че колата за 100 бона я караш с дрехи и обувки за 100лв.

Човек, осъзнаваш ли нелепостта на твърдението си: Че понеже на кола над 100к съм купил гуми за малко над 1к лв комплекта, а не такива за 1600, които се представят по-зле в поредица от тестове...И то само защото не робувам на марки, след като съм свалил "марковите" на един сезон :nixweiss:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

48 minutes ago, DStealth said:

Няма сила колата да ги боксува...

Edti: Може би ще трябва да ги покарам още поне седмица-две, че да се скапят тотално:hilezh:

 

Човек, осъзнаваш ли нелепостта на твърдението си: Че понеже на кола над 100к съм купил гуми за малко над 1к лв комплекта, а не такива за 1600, които се представят по-зле в поредица от тестове...И то само защото не робувам на марки, след като съм свалил "марковите" на един сезон :nixweiss:

Май мислиш, че се базикам с теб. Предполагам са нови, просто ги покарай тази година и догодина виж дали ще има проблем със сцеплението. След това пиши за да знаем дали е имало остатъчна вулканизация. 

Те тестовете все са на НОВИ гуми, ама никой не ги тества пак същите екземпляри след година.

 

Например ФУЛДА ЕкоКонтрол ХП нямаше никакви проблеми със сцеплението до края на миналия сезон, пролетта като ги сложих пак на колата не можах да ги позная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осъзнавам,че когато човек е достигнал определено ниво трябва  да се старае всичко по него и около него да е на това ниво защото иначе изглежда смешен.Твоите разсъждения са типични за човек набарал пари от скоро  опитващ се да блесне без да знае как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...