Ivaylo1313 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Здравейте. Някой можр ли да ми каже дали моторчетата на ръчната спирачка се ремонтират някъде или да търся втора употреба Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 От София ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Пише : Burgas Падал ли ти е акумулатора или имаш ли имобилайзер, който има батерии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo1313 Публикувано 3 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 акумолатора беше паднал и колата стоя така около 1 седмица. закачиха я на компютър и показа грешка на заден десен мотор Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 покарай малко, може да изчезне. новия акумулатор "обучен" ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 За да се прави манипулация по моторчетата се чупи корпуса, а после трябва да се лепи. Нови вероятно са цифра и се предлагат само от дилърите. На мен дясното моторче ми е фира, но свети и бучи само ако я ползвам паркинг спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 (Редактирано) Корпуса на моторчето ли се чупи и се лепи колега ? Редактирано 5 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 (Редактирано) Да. По разни чуждестранни форуми бях чел, разни ентусиасти, че се занимават. Реално на това моторче вътре ремъчето може да е проблем или червяка, който натиска буталцето на апарата. Някой ако се хване да го прави, нека пусне снимки. едит: в ибей моторчето ново върви за 350 паунда. Едва ли има нужда да смятам тва колко лева е. Истината е че моторчетата са идентични с тези на определени модели VW (и доста по-евтини) но на А8-цата буксата е различна. Това им е редовен номер за да продават едни и същи части с огромна разлика в цените. Редактирано 5 Юли 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 От а6-ца имам чувството че ако се се счупи може да се ползват частите ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 (Редактирано) В алиекспрес аналогичното моторче за VW с доставката е 26 долара. Отвътре карантиите е много вероятно да са същите. Ето как изглежда. Ето го и това за А8-ците ни Редактирано 6 Юли 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Изглеждат еднакви, само буксата трябва да се преработи май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Общо у-во. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Колеги, в София на ул. Цар Симеон има сервиз, който предлага ремонт на електромоторчетата и дава една година гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 (Редактирано) Колеги, днес си поиграх и свалих моето проблемно моторче, което се оказа оригинално и... ремонтирано не знам как са успели да го отворят, но след това е залепено с нещо като черен силикон и фолио За моя жалост, след като го свалих от апарата тествах паркинг спирачката и моторчето се оказа че работи, или поне си върти де. Което значи че червяка в цилиндърчето може да е капут. Както и да е, добавям две снимки. Може да са полезни на някого. Редактирано 20 Юли 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Имай предвид че над 90% от случаите с проблем с ръчната на Д3 е от тоци. Аз бих проверил първо за ел.отечки - ако няма - тогава нов акумулатор (обучаваш го), - ама правилния акумулатор (че съм виждал големи извращения) и после гледаш какво става в модула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Вчера и аз се запознах с този проблем след като включих круиз-а (не знам има ли връзка или не). Спрях, изгасих, запалих...и все едно нищо. Днес след работа ще я прочета, за да видя какво е записала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Най-вероятно недостигната сила на ел. мотора. Според мен това е най-често срещаната грешка и може да се дължи на един куп неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Extreme Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Пичове, а има ли начин пискането да спре? Онзи ден дръпнах ръчната, разписка се като новородено, разсветиха се лампи и настана коледно чудо...... Причините ще ги изяснявам като имам време да вляза в сервиза около Великден. Карам я, няма проблеми - тръгва, ускорява, спира, няма ядове. Но като набера над 10 км/ч и се разписква и пищи по една минута и спира, обаче като спра на светофар примерно и пак потегля и пак пищи по една минута. Тоест в градски условия е нетърпимо за слуха Та въпросът ми е поне сигнализацията може ли да я шътна временно от някъде за седмица две? Благодаря в аванс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Проблема може да не е в самата ръчна, особено ако индикацията е жълта. Прочети си грешките в модулите на двигателя и АБС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djzmei Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 И аз току що се сблъсках със същия проблем.Натиснах ръчната и се започнаха едни звуци едни светлини едни лампи като коледна елха по таблото.Моята грешка е следната: 1 Fault Found: 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 160 Mileage: 255792 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.03 Time: 09:13:05 Freeze Frame: Voltage: 12.42 V Count: 86 Сега питането ми е от къде мога да взема моторче и евентуално модул за ръчната но разбира се втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 С тая ръчна си е главоболие. Аз смених апаратите и миряса гадината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 (Редактирано) @djzmei проблема ти е в ел. инсталацията към моторчето, не в самото моторче. Огледай кабелите и куплунга - някъде се е прекъснал кабела или е клеясал куплунга. Пепи @buzzi от форума ги оправя. Редактирано 4 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djzmei Публикувано 5 Април 2018 Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 При мен се оказа блокирал ляв мотор след подмяната му всичко се нареди както трябва.Мотора се е счупил корпуса и вътре е влязло вода и целия е ръждясал и блокирал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 5 Април 2018 Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 (Редактирано) Цитат 02433 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V283) 011 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Voltage: 12.21V Count: 9302432 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V282) 011 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Voltage: 12.21V Count: 93 От няколко месеца, откакто ми смениха задните накладки ми свети ръчната на таблото, и на компютъра ми вади подобна грешка (виж горе), само че, както на лявото, така и на дясното моторче. И двете се чуват съвсем отчетливо как работят, тоест мисля, че проблемът е електрически/акумулатор. Няколко пъти правихме адаптацията, стриктно както е описана в процедурата на Ross-Tech, обаче нищо. Трия двете грешки и те се появяват мигновено. Каква е логиката да е от акумулатор-а, след като проблемът се появи точно след смяна на накладки и акумулаторът си е бил същият, с който не съм имал драми? Ако е проблем с букса или кабелче, защо излиза грешката и за двете моторчета? Редактирано 5 Април 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 5 Април 2018 Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 (Редактирано) Преди 15 мин. обучих отново акумулатора, за да съм сигурен, че не е в това проблемът. След това запалих колата, изчистих двете грешки, които моменталически се появиха отново. При моментен волтаж от около почти 13V на работеща кола, в грешките засича 11.7V Преди време качихме за пробата един друг акумулатор (който не обучихме) и положението беше съвсем същото. Буксите на моторчетата сме ги гледали и всичко им беше наред. Има ли някакво значение дали са зададени правилно стойностите на дебелината на накладките, след като грешките са свързани с тоци? Редактирано 5 Април 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване