Jump to content

Проблем с ръчна спирачка Audi A8 D3


Ivaylo1313

Recommended Posts

Здравейте.

Някой можр ли да ми каже дали моторчетата на ръчната спирачка се ремонтират някъде или да търся втора употреба5ad5c22058b11cd5314fa65e785e2061.jpg

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумолатора беше паднал и колата стоя така около 1 седмица. закачиха я на компютър и показа грешка на заден десен мотор

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се прави манипулация по моторчетата се чупи корпуса, а после трябва да се лепи. Нови вероятно са цифра и се предлагат само от дилърите. На мен дясното моторче ми е фира, но свети и бучи само ако я ползвам паркинг спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Корпуса на моторчето ли се чупи и се лепи колега ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. По разни чуждестранни форуми бях чел, разни ентусиасти, че се занимават. Реално на това моторче вътре ремъчето може да е проблем или червяка, който натиска буталцето на апарата. Някой ако се хване да го прави, нека пусне снимки.

 

едит: в ибей моторчето ново върви за 350 паунда. Едва ли има нужда да смятам тва колко лева е. Истината е че моторчетата са идентични с тези на определени модели VW (и доста по-евтини) но на А8-цата буксата е различна. Това им е редовен номер за да продават едни и същи части с огромна разлика в цените.

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В алиекспрес аналогичното моторче за VW с доставката е 26 долара. Отвътре карантиите е много вероятно да са същите. Ето как изглежда.

 

HTB1VEuQPpXXXXaxaXXXq6xXFXXXx.jpg?size=1

 

 

Ето го и това за А8-ците ни

 

592666_x800.jpg

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, в София на ул. Цар Симеон има сервиз, който предлага ремонт на електромоторчетата и дава една година гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес си поиграх и свалих моето проблемно моторче, което се оказа оригинално и... ремонтирано :hilezh: не знам как са успели да го отворят, но след това е залепено с нещо като черен силикон и фолио :huh:
За моя жалост, след като го свалих от апарата тествах паркинг спирачката и моторчето се оказа че работи, или поне си върти де. Което значи че червяка в цилиндърчето може да е капут. Както и да е, добавям две снимки. Може да са полезни на някого.

 

 

 

UNR5JJMcJ64M17IrJeMbSzIZzziMQnBevktYelPk

 

Zk4WrYhyWvTZVhoxgPbe-mQnLBgJBQ8QfPOxxjQO

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Имай предвид че над 90% от случаите с проблем с ръчната на Д3 е от тоци. Аз бих проверил първо за ел.отечки - ако няма - тогава нов акумулатор (обучаваш го), - ама правилния акумулатор (че съм виждал големи извращения) и после гледаш какво става в модула

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и аз се запознах с този проблем след като включих круиз-а (не знам има ли връзка или не).

Спрях, изгасих, запалих...и все едно нищо.

Днес след работа ще я прочета, за да видя какво е записала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно недостигната сила на ел. мотора. Според мен това е най-често срещаната грешка и може да се дължи на един куп неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Пичове, а има ли начин пискането да спре? Онзи ден дръпнах ръчната, разписка се като новородено, разсветиха се лампи и настана коледно чудо...... Причините ще ги изяснявам като имам време да вляза в сервиза около Великден. Карам я, няма проблеми - тръгва, ускорява, спира, няма ядове. Но като набера над 10 км/ч и се разписква и пищи по една минута и спира, обаче като спра на светофар примерно и пак потегля и пак пищи по една минута. Тоест в градски условия е нетърпимо за слуха :) Та въпросът ми е поне сигнализацията може ли да я шътна временно от някъде за седмица две? Благодаря в аванс ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да не е в самата ръчна, особено ако индикацията е жълта. Прочети си грешките в модулите на двигателя и АБС-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз току що се сблъсках със същия проблем.Натиснах ръчната и се започнаха едни звуци едни светлини едни лампи като коледна елха по таблото.Моята грешка е следната:

1 Fault Found:

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11111100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 160
                    Mileage: 255792 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.03
                    Time: 09:13:05

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.42 V
                    Count: 86

Сега питането ми е от къде мога да взема моторче и евентуално модул за ръчната но разбира се втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djzmei проблема ти е в ел. инсталацията към моторчето, не в самото моторче. Огледай кабелите и куплунга - някъде се е прекъснал кабела или е клеясал куплунга. Пепи @buzzi от форума ги оправя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа блокирал ляв мотор след подмяната му всичко се нареди както трябва.Мотора се е счупил корпуса и вътре е влязло вода и целия е ръждясал и блокирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

02433 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V283) 
            011 - Open Circuit - MIL ON
            Freeze Frame: 
            Voltage: 12.21V
            Count: 93

02432 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V282) 
            011 - Open Circuit - MIL ON
            Freeze Frame: 
            Voltage: 12.21V
           Count: 93


От няколко месеца, откакто ми смениха задните накладки ми свети ръчната на таблото, и на компютъра ми вади подобна грешка (виж горе), само че, както на лявото, така и на дясното моторче. И двете се чуват съвсем отчетливо как работят, тоест мисля, че проблемът е електрически/акумулатор. Няколко пъти правихме адаптацията, стриктно както е описана  в процедурата на Ross-Tech, обаче нищо. Трия двете грешки и те се появяват мигновено.

Каква е логиката да е от акумулатор-а, след като проблемът се появи точно след смяна на накладки и акумулаторът си е бил същият, с който не съм имал драми? Ако е проблем с букса или кабелче, защо излиза грешката и за двете моторчета?

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 мин. обучих отново акумулатора, за да съм сигурен, че не е в това проблемът. След това запалих колата, изчистих двете грешки, които моменталически се появиха отново. При моментен волтаж от около почти 13V на работеща кола, в грешките засича 11.7V :nixweiss: Преди време качихме за пробата един друг акумулатор (който не обучихме) и положението беше съвсем същото. Буксите на моторчетата сме ги гледали и всичко им беше наред.

Има ли някакво значение дали са зададени правилно стойностите на дебелината на накладките, след като грешките са свързани с тоци? 

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...