Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам възможност да наддавам в търг за служители за следното Ауди А5:

Произведено 2012 год

1.8 турбо бензин 170 коня

58000 км

Колата е сива, купуване от България и е с пълна сервизна история, за километрите няма нужда да казвам, че са абсолютно реални.

Лошото е, че няма много екстри.

 

В мобилето има само 2-3 подобни и са на цени от 32-35к, при условие, че са на по 200к км.

 

Според вас каква е минималната цена на която може да се продаде тази кола, ако тръгна да я продавам?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 1.8т, което е 170 коня, но то се вгражда в купетата на първите А5-ци 2007/8-ма година.
Щом е 2012-та колата, трябва да е 160 коня (или 177 ако е купе).

Минималната цена може да се провери в Mobile.de, но реалната ще бъде толкова , колкото я платят.

 

Ако я взимаш с цел печалба и не си търговец, направи далавера с някой от форумните такив -. @bigmata примерно :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цена тук няма как да се знае. Разбирай, че ако е на тия км и със сервизна история, можеш да я продадеш и там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е дали ще имаш с какво да докажеш този пробег при евентуална продажба.

 

Имай предвид, че не се вярва много на сервизна история от БГ, защото правят далаверата да въртят километрите преди всяко ходене в официалния сервиз за смяна на масло през 1-2 смени и там се ходи само заради сервизната история, а другото се прави на друго място.

Не казвам, че с тази е така, а че трудно ще ти повярват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея как да докажа тези километри? Поне аз не виждам как може да се докажат, ако не признават сервизни книжки и информация от ауди или казано има фалшификати.

13 minutes ago, petrishki said:

Реалната цена тук няма как да се знае. Разбирай, че ако е на тия км и със сервизна история, можеш да я продадеш и там :)

Къде е това там????

Автомобила е в София от купуването му през 2012 година и ще се продава евентуално пак в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад.

 

Колкото и да е странно няколко пъти видях коли с БГ номера на платформа в посока от БГ към зап.европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/11/2017 at 22:28, mshbul написа:

Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад.

 

Колкото и да е странно няколко пъти видях коли с БГ номера на платформа в посока от БГ към зап.европа.

 

Немците си я въртят схемата. Предимно с нови автомобили. Ценовата политика на Ауди за БГ и за ДЕ е с около 15% разлика :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Освен, че е с ръчни скорости, няма кожен салон.

Търга е скрит и е в понеделник, ако някой иска може да играя от негово име срещу някаква комисионна.

Минималната  цена е 25300лв.

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/11/2017 at 10:28 PM, mshbul said:

Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад.

"На запад" обикновено се има предвид "Германия". Там цената се определя основно от пробега.

Коментираната кола е трагична като комбинация - спортно купе със скопен... но пък проблемен двигател...на предно и с ръчна кутия....но пък с 4 врати....пълен миш-маш, поръчан от някой позьор за чужда сметка.

 

Пълната сервизна история и малкото километри ще я продадат скъпо в чужбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 Мисля, че за тази цена е доста изгодно. Мотора не знам колко е проблемен(някакви митове се носят) ама е приятен на усещане, нищо общо с умрелите атмосферни бензинки. Това че е на предно за мен не е минус. Единствено би ме подразнила липсата на кожа и ръчната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда много добре,практически си е нова с този пробег.:zustimm:

С ръчната кутия ще има добра динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каране е проблем предното с ръчна кутия на това шаси. Просто тази кола е с най-слабия мотор.

Единственото ценно е, че е на практика нова....по принцип има причина такива безмислени коли да излизат на добри цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано поне я оцени някой,в случай,че колегата реши да я продава.

Наистина купето е тежко,но чак пък спряла не трябва да е А5-цата.

На мен лично ми харесва колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каквото и да си говорим замина, като имаше 3 мераклии. Като гледам в съседните теми за А5 с хубав мотор, автоматик и екстри на малко километри се споменават точно двойни цени..

Да, най-слабия мотор беше, но като се каже спряла, трябва да се поясни сравнено с кое?

Писах на лицата споменати в началото, но нямаше мераклии да наддаван от тяхно име, а азсе отказах да се занимавам с препродажби.

 

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тези коли се карат само лятото при външна температура над 25 градуса? :stupid: Явно всички тръгват с 6к оборота и съединителя се пуска директно от пода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моделната гама на всеки производител има подобни недоразумения. Това не ги прави добри, практични или нещо подобно....просто са евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с какво го сравняваш, но 2тди в A5 стартира на точно 1/2 от цената на S5 в спортбек варианта. Дори сравнен с 3тди разликите са от порядъка на 30%

Сега, ако го сравняваш с A/S5 от 2008 вероятно е скъп...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теории си развивай колкото искаш.

Аз съм написал какво на практика се случва при тази комбинация - тежко купе, лека предница и ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, nichirenshu said:

Нали знаеш, че освен on и off има и други положения на педала на газта? Или се чувстваш задължен да тръгваш от 6000 оборота на всеки светофар? Нови висини или по скоро низини стигаш в писането на глупости.

Сефте да се съглася с теб :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да тръгваш с 6000 оборота за да въртиш гуми. 

Моята б5ца беше комби и с две бутилки отзад. 

С нови гудиъри въртеше на всеки светофар когато е мокро, а си тръгвах съвсем културно с 2000 оборота. 

Много допринася за това и олигофренския съединител, който наистина бачка като on/off :hilezh:

 

А ако има и наклон потеглянето става невъзможно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...