toro Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Здравейте, имам възможност да наддавам в търг за служители за следното Ауди А5: Произведено 2012 год 1.8 турбо бензин 170 коня 58000 км Колата е сива, купуване от България и е с пълна сервизна история, за километрите няма нужда да казвам, че са абсолютно реални. Лошото е, че няма много екстри. В мобилето има само 2-3 подобни и са на цени от 32-35к, при условие, че са на по 200к км. Според вас каква е минималната цена на която може да се продаде тази кола, ако тръгна да я продавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 (Редактирано) Има 1.8т, което е 170 коня, но то се вгражда в купетата на първите А5-ци 2007/8-ма година. Щом е 2012-та колата, трябва да е 160 коня (или 177 ако е купе). Минималната цена може да се провери в Mobile.de, но реалната ще бъде толкова , колкото я платят. Ако я взимаш с цел печалба и не си търговец, направи далавера с някой от форумните такив -. @bigmata примерно Редактирано 11 Юли 2017 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 11 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 (Редактирано) В мобиле.де е пълно с 1,8Т-170 коня от 2012, явно си е такова. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246922189&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&maxPowerAsArray=125&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&minPowerAsArray=118&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&action=topOfPage&top=2 : 2 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=242241662&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&maxPowerAsArray=125&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&minPowerAsArray=118&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Пак там започват е 13-14к евро, но са на по 150к км средно. На малко км са от 17-18к евро и нагоре. Да разбирам, че реалната цена тук ще е около най-ниската там за тия километри ли? Редактирано 11 Юли 2017 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Реалната цена тук няма как да се знае. Разбирай, че ако е на тия км и със сервизна история, можеш да я продадеш и там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Важно е дали ще имаш с какво да докажеш този пробег при евентуална продажба. Имай предвид, че не се вярва много на сервизна история от БГ, защото правят далаверата да въртят километрите преди всяко ходене в официалния сервиз за смяна на масло през 1-2 смени и там се ходи само заради сервизната история, а другото се прави на друго място. Не казвам, че с тази е така, а че трудно ще ти повярват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 11 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Идея как да докажа тези километри? Поне аз не виждам как може да се докажат, ако не признават сервизни книжки и информация от ауди или казано има фалшификати. 13 minutes ago, petrishki said: Реалната цена тук няма как да се знае. Разбирай, че ако е на тия км и със сервизна история, можеш да я продадеш и там Къде е това там???? Автомобила е в София от купуването му през 2012 година и ще се продава евентуално пак в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад. Колкото и да е странно няколко пъти видях коли с БГ номера на платформа в посока от БГ към зап.европа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 На 7/11/2017 at 22:28, mshbul написа: Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад. Колкото и да е странно няколко пъти видях коли с БГ номера на платформа в посока от БГ към зап.европа. Немците си я въртят схемата. Предимно с нови автомобили. Ценовата политика на Ауди за БГ и за ДЕ е с около 15% разлика :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Ето снимки, ръчни скорости е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 (Редактирано) Освен, че е с ръчни скорости, няма кожен салон. Търга е скрит и е в понеделник, ако някой иска може да играя от негово име срещу някаква комисионна. Минималната цена е 25300лв. Редактирано 18 Юли 2017 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 On 7/11/2017 at 10:28 PM, mshbul said: Има предвид, че после можеш да я продадеш и на запад. "На запад" обикновено се има предвид "Германия". Там цената се определя основно от пробега. Коментираната кола е трагична като комбинация - спортно купе със скопен... но пък проблемен двигател...на предно и с ръчна кутия....но пък с 4 врати....пълен миш-маш, поръчан от някой позьор за чужда сметка. Пълната сервизна история и малкото километри ще я продадат скъпо в чужбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Колата се купи за 28к лв, дали ще се препродава или не, не знам. Пиша го информативно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Мисля, че за тази цена е доста изгодно. Мотора не знам колко е проблемен(някакви митове се носят) ама е приятен на усещане, нищо общо с умрелите атмосферни бензинки. Това че е на предно за мен не е минус. Единствено би ме подразнила липсата на кожа и ръчната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Колата изглежда много добре,практически си е нова с този пробег. С ръчната кутия ще има добра динамика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 За каране е проблем предното с ръчна кутия на това шаси. Просто тази кола е с най-слабия мотор. Единственото ценно е, че е на практика нова....по принцип има причина такива безмислени коли да излизат на добри цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Дано поне я оцени някой,в случай,че колегата реши да я продава. Наистина купето е тежко,но чак пък спряла не трябва да е А5-цата. На мен лично ми харесва колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 (Редактирано) Каквото и да си говорим замина, като имаше 3 мераклии. Като гледам в съседните теми за А5 с хубав мотор, автоматик и екстри на малко километри се споменават точно двойни цени.. Да, най-слабия мотор беше, но като се каже спряла, трябва да се поясни сравнено с кое? Писах на лицата споменати в началото, но нямаше мераклии да наддаван от тяхно име, а азсе отказах да се занимавам с препродажби. Редактирано 28 Юли 2017 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Това, че е "спряла" е плюс за това задвижване и кутия. Иначе с това тежко купе и лека предница няма тръгване на мокро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Значи тези коли се карат само лятото при външна температура над 25 градуса? Явно всички тръгват с 6к оборота и съединителя се пуска директно от пода... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 В моделната гама на всеки производител има подобни недоразумения. Това не ги прави добри, практични или нещо подобно....просто са евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Лошото е, че не са и евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Зависи с какво го сравняваш, но 2тди в A5 стартира на точно 1/2 от цената на S5 в спортбек варианта. Дори сравнен с 3тди разликите са от порядъка на 30% Сега, ако го сравняваш с A/S5 от 2008 вероятно е скъп... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Теории си развивай колкото искаш. Аз съм написал какво на практика се случва при тази комбинация - тежко купе, лека предница и ръчна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 2 hours ago, nichirenshu said: Нали знаеш, че освен on и off има и други положения на педала на газта? Или се чувстваш задължен да тръгваш от 6000 оборота на всеки светофар? Нови висини или по скоро низини стигаш в писането на глупости. Сефте да се съглася с теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Няма нужда да тръгваш с 6000 оборота за да въртиш гуми. Моята б5ца беше комби и с две бутилки отзад. С нови гудиъри въртеше на всеки светофар когато е мокро, а си тръгвах съвсем културно с 2000 оборота. Много допринася за това и олигофренския съединител, който наистина бачка като on/off А ако има и наклон потеглянето става невъзможно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване