Jump to content

Уреда за горивото отчита грешно?


Citizen8200

Recommended Posts

Здравейте! Търсих с търсачката, но не успях да намеря отговор (и съответно решение) на моя "проблем". Въпросът ми е нормално ли е сигнализацията (алармата) на таблото да светва, когато стрелката за горивото е между лявата бяла линия и 1/2 (така както е на тази снимка -> http://s1057.photobucket.com/component/Download-File?file=%2Falbums%2Ft398%2Fjonhc2%2FIMG_4531_zpsloaeirg5.jpg). Четох, че резервата е 7 л, но не знам на кое да вярвам - на сигнализацията или на уреда. Ако уреда показва грешно, как може да се отстрани проблема? Благодаря! 

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако километража ти е френски,  направо го сменявай,  много проблеми правят марката на тези табла мисля че беше jagger 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото му е VDO (гледайки снимката), а те не са проблемни като Jaeger. Направи един тест с VCDS на стрелките. Ако тази за горивото не застане на 1/2 резервоар, значи таблото е отваряно и не е поставена стрелката на място.

 

Опааа, сега загледах снимката на таблото по-внимателно! Защо таблото е от ТТ? Те поспомени май все бяха с Jaeger ...

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката е примерна от интернет, за да покажа положението на стрелката, извинявам се, че не уточних в първия пост. :blush: Как мога да разбера каква марка е таблото, предполагам трябва да се демонтира? Ще опитам да направя теста с VCDS, благодаря! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш голям дисплей в средата (full FIS), значи ти е VDO. Ако ти е половин, значи таблото е Jaeger.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и изключения. VDO с малък фис отзад е черно. Ето пример за задният панел на Jaeger full fis. А според мен най-лесно ще разбере с какво е като влезе в 17-instruments. Там където пише Component има надпис завършващ с M73 -за jaeger или VDO - за vdo

20375996_1732073133499963_23872869403776

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:

Точно това щях да пиша и аз. С очите си съм виждал Jaeger с FIS. Не знам дали са проблемни, като тези с малките дисплеи.

И двете, заедно с VDO с малък дисплей са рядкост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/20/2017 at 19:42, bsdnikolov написа:

Таблото му е VDO (гледайки снимката), а те не са проблемни като Jaeger. Направи един тест с VCDS на стрелките. Ако тази за горивото не застане на 1/2 резервоар, значи таблото е отваряно и не е поставена стрелката на място.

 

Опааа, сега загледах снимката на таблото по-внимателно! Защо таблото е от ТТ? Те поспомени май все бяха с Jaeger ...

Как се прави този VCDS тест на стрелките,при мен е увиснала стрелката на оборотомера, как може да се поправи?

IMG_20170815_181540.jpg

IMG_20170818_134610.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден си закачах кабела и се сетих да видя надписа нa Components.

Забравих да цъкна една снимка на таблото, но намерих доста стара от телефона си.

Лесно ли се подменя Фис-а, че вече има много изгорели пиксели и почти не е четливо, за разлика от тази снимка от преди 3 години.

IMG_20140810_161658.jpg7777.jpg

 

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OkObOkO said:

Лесно ли се подменя Фис-а...

 

Както каза колегата NIKO, лесно е. Ако някога си работил с поялник, не би трябвало да срещнеш трудности. Дисплея е свързан към таблото с лентов кабел. Разпояваш стария, запояваш новия и готово.

 

Относно грешното отчитане на горивото - когато при мен се появи този проблем(точно като на примерната снимка, която автора е пуснал) разглобих таблото, пуснах теста на стрелките с VCDS и просто извадих стрелката и я поставих в централно положение(1/2 резервоар). Възможно е този метод да проработи и за оборотомера, не знам. 

 

Съвет - ако резервата свети, а стрелката показва, че има повече гориво, вярвайте на резервата.

 

Иначе както колегите казват, Jaeger с малък фис са си проблемни табла и е добре да се сменят при възможност. 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, NIKO написа:

Лесно се подменя.

 

Преди 21 часа, manoleo написа:

 

Както каза колегата NIKO, лесно е. Ако някога си работил с поялник, не би трябвало да срещнеш трудности. Дисплея е свързан към таблото с лентов кабел. Разпояваш стария, запояваш новия и готово.

 

Само ще попитам колегите, колко от вас са разглобявали Jaeger табло? Аз веднъж разглобих едно за да му сменя FIS-а и повече няма да повторя!  За да се стигне до смяната на FIS, се свалят моторчетата. Но те са на отвратителни щипки, на които пластмасата е изгоряла с годинките (и е доста крехка). Свалях 4 ши**ни моторчета 40 минути, за на не счупя щипка и пак две дадоха фира...  

Също така, пращали са ми не 1 табла с отлепени писти (при опити за смяна на FIS). Не всеки който е работил с поялник го може!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8L-ката ми беше с Jaeger табло. Разглабял съм го многократно без да счупя нищо. Действително свалянето на моторчетата е пипкава работа, но не е нещо непосилно. Може би просто при моето табло щипките не са били толкова изгорели, защото си бяха все още еластични и не помня да ми е било чак такава мъка. С разпояването и запояването на лентовите кабели( и на Jaeger и на VDO) също не съм имал кой знае какви проблеми, а аз далеч не съм факир с поялника :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Понеже писах в темата относно таблата но тогава нямах снимка. VDO с малък/половин фис - ето го и него. Както каза s7r3l0k рядкост са, най-вероятно не са проблемни и ако ми изпадне бих си взел. Хич не ми е до фиса и екстрите.

Дизел

cc0cdda9f231587c6825beb99932d5f1.jpg

6f2d55891dfb50585ff18721b6f3b6e3.jpg

 

Бензин

76461c22f10a589e38d798245449f9aa.jpg

0302d786fc5d07eb0f0aaf09fe9fdb88.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учудвам се, че все още не ти е попаднало VDO с FIS. Търговците във форума с най-големи морги получават А3-ки често. Ако е толкова сериозна ситуацията, мога да потърся в близка до мен автоморга за табло. Може да се върне, ако има проблем. Все пак няма как да го проверя, освен на външен вид.

 

ПП Мога да ти дам номера им, но не съм сигурен дали ще са съгласни да ти изпратят таблото. Ако аз отида като купувач няма да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги! Автомобила ми е А3 2003-та, дизел 131кс. имам същия проблем с грешни показания на горивото и температурата на водата, освен това подсветката е доста слаба дори мъглива ( при усилено до край положение от копчето за реглаж).Таблото е с бялата подсветка и малкия дисплей и явно е от дефектните. Въпроса ми е, дали може да се сложи VDO табло със голям FIS, има ли нещо за преправяне,настройки,обучаване и тн? Ааааа..забравих да кажа колата е автоматик( не знам дали това е от значение в случая)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, rumen86 написа:

освен това подсветката е доста слаба дори мъглива

Това най-вероятно е резултат от нормалното стареене на самите smd светодиоди.

Преди 7 часа, rumen86 написа:

Въпроса ми е, дали може да се сложи VDO табло със голям FIS, има ли нещо за преправяне,настройки,обучаване и тн?

Може да се сложи с фис и трябва да е с дигитален часовник като твоето. Има от всичко...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се сложи табло с голям фис.Освен таблото ти трябва и ръчката за борда и се включва още една букса на таблото(за борда).На мен ми отне почти цял ден докато разчета схемите и свържа новите кабели,но за човек,който се занимава с тези неще не е проблем.След това ходих да обуча новото табло към колата.За това,че колата е автомат не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите момчета! Щом е съвместимо ще търся табло и лост за борд.комп. Ако някой знае от къде мога да си закупя да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...