Jump to content

Мнение за АУДИ А3 1.6 2009


Recommended Posts

Какво Ви е мнението за Ауди А3 1.6 102кс бензин код двигател BSE (MPI) от 2009г.?
Проверих по ВИН моделът е произведен 2009

 

https://www.mobile.bg/11499279042413323


Какъв е този механичен климатик без дисплей (другите А3 с климатроник ли са) и предната броня от Sline ли е защото долу има едни триъгълници!?

 

Някой гледал ли е конкретното Ауди и има ли инфо и мнение!?

 

Благодаря 

Редактирано от ttip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

колата е много базова, даже си е направо чисто гола, но за тази цена това е разбираемо :).

Двигателят е безпроблемен и с ръчните скорости не се очаква да имаш каквито и да било проблеми.

Предната броня не е S line въпреки "триъгълнците".

Според това какво търсиш може да си струва да я погледнеш, ако си готов да пренабрегнеш екстрите за начало и да си ги добавиш после (или пък не).

Грозното радио трябва да изчезне веднага обаче :).

Темпомат и мултиволан можеш да добавиш без сериозни усилия.

От климатик към климатроник не съм проверявал обаче каква е процедурата, самото управление на климатроника е евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано толкова базов автомобил не бях виждал, но това по моите дългогодишни наблюдения е своеобразен плюс при употребяван автомобил. Единственото, което не трябва да се е случвало с него е да е бил употребяван за служебни цели от някой мърляч или още по-лошото - мърлячи.

Относно безпроблемния мотор: Миналата година първоначално търсехме такова и това за безпроблемността се оказа минало незабравимо. Безпроблемни са старите версии на 1.6, а тези вече са порядъчно о..ани. Причината отново са проклетите еконорми! Колегата venomcorp ми изпрати пълен списък с всички възможни проблеми :flehan: и то на по-ранната версия от 2004 г - BGU, а при този съм уверен, че надеждността е паднала още повече. Ако някой те уверява, че нещата изчистени те лъже откровено. Нямат сметка да изчистват нещата, а точно обратното - още по-дълбоко да ти бъркат в джоба. Това с изчистването беше многооооо, многоооооо отдавна. Изпяла ли си е гаранционния срок една кола е потенциален гроб ако е експлоатирана от лоши ръчички.

Въпреки лошите думи изказани дотук моторът е добър и може да имаш късмет.

Още няколко важни неща при покупката на употребяван автомобил:

1. Поискай обяснение откъде и при какви обстоятелства е купен автомобилът. Знае ли се нещо за предишния собственик и кой поред е бил той - това трябва да се знае по документите и ако се крие има нещо нередно! Наблюдавай внимателно как се държи продавачът, точно какво и как разказва, увърта ли и пр. Следи за жестовете и всяко едно негово движение. Втълпи си, че говориш с потенциален враг за да се отключи докрай вниманието ти.

2. От снимките ми направи впечатление, че колата вероятно е "германка" и странното нещо, че буквално до този вътрешен двор има асансьор, но на другата врата си събуват обувките буквално навън. За някои е смешно, но за други, като мен това са необичайни неща!

3. Още преди да си отворил капака оглеждаш купето за т.нар. "вторични белези" - степен на захабеност на тапицерията и пластмасите. Подчертавам захабеност, а не обичайни драскотини и други следи от човешко невнимание. Въпреки, че тъканта е с простоват вид материалът е много качествен и за тези километри би трябвало да е доста запазен да не кажа почти, като нов.

4. Проверяваш двата капака и вратите дали са били демонтирани. Гледат се главите на закрепващите болтове и боята по тях. Има ли следи от демонтаж значи е имало сериозен удар. За по-подробен оглед се порови за многобройните клипове. Лично аз гледам руските.

 

Пожелавам ти успех и късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал лично BGU с ръчни скорости няколко години и говоря от опит, а не от това, което съм чел в интернет.

Вече в зависимост от това как е карана и поддържана една кола е ясно, че безпроблемен двигател няма.

Иначе дори и да се счупи нещо в тази конфигурация от мотор и скорости ще бъде лесно и евтино за ремонт, това имах предвид главно, колкото и да са го оакали новия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де, къде видя неколегиалност в написаното?

Дори ти влезе малко по-рязко с твоя пост :).

Ако нещо си се засегнал, не е била това целта.

Контактуваш с venomcorp, който доста драматизира и преувеличава нещата, а списъка с евентуални проблеми и ремонти по всяка кола може да бъде доста дълъг.

Компресора на климатика не го коментирам, той не е обвързан с това, че колата е 1.6 и ръчни скорости.

Това, че майсторите не могат да открият проблема и винаги точно ние клиентите сме с някакъв супер странен частен случай също не мисля да го коментирам :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за А3 с 1.6 мотор и не искам да се отклонявам, но ти влезе и пак продължи да влизаш рязко.

Съвсем не преувеличава Владо - venomcorp и за проблемите знам от още 2-ма собственика директно и един индиректно. Случката с климатика далеч не е частен суперстранен случай, а ежедневен пример как не може да се диагностицира на пръв поглед елементарен проблем. Само преди няколко дни имах среща с отговорника за рекламациите в голяма фирма собственост на чужденци и направо ми настръхна косата какви ги вършат "майсторЯта" във фирмени и прехвалени скъпи сервизи. Как грабят клиентите, диагностицират погрешно и с големи скандали предявяват неоснователни рекламации.

То и 1.9 D монтиран на старите VAG автомобили и 1.9 TDI  в топ изпълнение от 156 к.с. принципно са "еднакви", но само по механичната си конструкция и замисъл отпреди повече от 30 години. Разликата е в това, че с първия се справя прост гаражен майстор, а вторият може да изпрати на "поправителен" дори всепризнат разбирач от прехвален автосервиз. Това ми беше тънкият намек.;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък говоря от моя личен опит карайки такава кола няколко години + този на още няколко човека, един от които списва често във форума, неговата дори е с DSG.

Като цяло това е най-безпроблемния мотор от тези години да не кажа, че не е само във VAG групата дори и това не е мое мнение, а е всепризнато навсякъде.

Това пак казвам, че не пречи да има и кочини с 1.6 и съответно проблеми с тях.

1.9 D и TDI и майстори не искам да коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцио с колите втора ръка всичко си е лотария. Но наистина 1.6 си е порядъчно прост двигател....от тука най-големият плюс-евтин за евентуален ремонт.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола може да се спазари за под 10к.

За ~500 лв. и без особени усилия се добавят темпомат, мултиволан и Concert 2+.

За още ~1000 се слагат би-ксенонови фарове с LED DRL и нещата се променят драстично.

Както казах, само за климатика не съм се интересувал дали може да се смени, но това не е супер фатално.

Не знам коя кола от тези години може да бие фейслифт 8P на визия, но всеки си има вкусове.

Двигателя никак не е слаб за градско каране и разхода му е под 10 в Софийските задръствания (множко е за това, което предлага наистина), за много хора интересували се от 8P това е предпочитан двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнете да говорите глупости чак ставате смешни. Двигателя си е съвсем приличен , особено за нашите прекрасни бг пътища.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че става за изънградско каране става, ходил съм няколко пъти до морето и на други места и не съм имал проблеми, но наистина, ако се наложи по-бързичко изпреварване с над 100-120 са малко тегави нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление това е последният читав бензинов двигател на VAG . Преминаването им към FSI технологията е по-скоро стъпка назад . А за дизеловите им драми няма смисъл да се говори вече.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, fifipaldi написа:

Тази кола може да се спазари за под 10к.

За ~500 лв. и без особени усилия се добавят темпомат, мултиволан и Concert 2+.

За още ~1000 се слагат би-ксенонови фарове с LED DRL и нещата се променят драстично.

Както казах, само за климатика не съм се интересувал дали може да се смени, но това не е супер фатално.

Не знам коя кола от тези години може да бие фейслифт 8P на визия, но всеки си има вкусове.

Двигателя никак не е слаб за градско каране и разхода му е под 10 в Софийските задръствания (множко е за това, което предлага наистина), за много хора интересували се от 8P това е предпочитан двигател.

 

Concert 2+ ще добавиш, само дето понеже е фейслифт няма аудио подготовка най-вероятно предвид базовото изпълнение. Демек липсват задни говорители, съб, усилвател и окабеляване... самото радио е най-малкия проблем, но няма да донесе абсолютно нищо освен по-добра визия на таблото.

Темпомат и Мултиволан - на свинче звънче при положение, че дори борд. компютър няма.... 

Климатик - липсват всички сензори и инсталация - забрави за преминаване към климатроник.

Двигателят е наистина напълно ок за непретенциозен шофьор. Няма болежки.

 

НО.... това е един много рядък еталон за това колко базово може да е едно A3 8P. Шокиращо. 

Единствената "екстра" на тази кола извън най-най-най-най-пощното възможно е пакет за пушачи... което ако значи, че е и пушено в нея хич не е екстра а отново негатив. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо имат темпомата и мултиволана с борд-а?

Да не говорим, че него просто го пропуснах, иначе и той влиза в тези екстри, дори и да се наложи смяна на таблото.

На жената корсата е само с предни говорители във вратите и пак си свири прилично за ежедневна употреба, главната идея на Concert2+-a е да подобри визията на таблото (тук си се досетил и сам за щастие).

За климатика така и предполагах, че е, но и това не е толкова фатално (корсата пак е с климатик и живееме някакси и в нея).

Сега някой ще каже, че това е Audi, а не Корса, но точно защото е Audi всяка една екстра се плаща и получаваш точно това за което си платил (под 10к в случая).

Чак се замислям дали да не си я спазаря тази кола за ежедневка в София и да й накича няколко звънчета ;).

 

EDIT: Пропускаш подлакътника и фаровете за мъгла, които са по-сложни и скъпи за ретрофит от повечето от гореизброените екстри.

Има и някакви алуминиеви джанти, които не се виждат добре, но поне не е на железни.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борд комп. разбира се изисква смяна на табло и преобучаване на ключове. А връзката с темпомата е, че без борд комп. няма и визуализация на темпомата. Да, действително още нещо, което една Корса вероятно също няма и пак се движи... :nixweiss: Има коли и с 3 вместо 4 колела, факт.

Всеки сам си преценява разбира се. Някой я е купил веднъж в Австрия (подозирам за служебна употреба)... защо да не я купят и втори път. Аз само отбелязвам фактите. Аз поне не съм виждал по-базова фейслифтова A3 8P. Не съм си и давал сметка очевидно колко постна може да бъде. Различна кола. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го констатирах и аз в първия си пост и още няколко човека след мен така или иначе ;).

Все повече ми минава мисълта да си спретна една градска колица, имам всичко необходимо за нея хаха.

Само климатика ще е тегав за евентуална препродажба после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата е добра, постна. Не знам дали бих я взел, но няма как да се прецени за захабености и т.н.  -  просто защото снимките са правени с телефон от преди 10 години, явно тенденциозно. Педалите изглеждат незахабени. 

А този мотор на последна предавка на магистралата какви обороти ще държи със 120 км/ч?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Нормални" :) Това е немска кола... правена (и) за магистрали :) Просто не бива да се очаква прекалено много като пъргавина (12s 0-100) и макс. скорост (185 км/ч)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 140 не се чува двигателя..нагоре вече си е шумничко. Иначе спокойно си ускорява, няма драми. Последният път до Велико Търново на магистралата не я смъкнах под 160 и няма драми никакви. Големият плюс на този модел в съчетанието с този двигател е че оптимално-възможната комбинация. Няма скъпарки ремонти, става се кара в почти всякакви условия - градско, извънградско,сняг....без това да бърка кой знае колко разходът ти. И не напоследно място-последният ставащ за нормално газифициране двигател....това бие дори и нафтовите екобомби по разход,факт. Но факт е че не става и за състезателни псевдо-ралита. За тази цел по-добре 1.8 Tfsi , аз бях пред голяма дилема преди да взема в крайна сметка 1.6....именно защото си е "прост" двигател.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, venomcorp said:

Големият плюс на този модел в съчетанието с този двигател е че оптимално-възможната комбинация.

 

Това в какъв смисъл го казваш? В много отношения този двигател е много далеч от оптималното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Audi_FeN_1 написа:

Физиката си е физика, а времето винаги се движи със 60 секунди в минута. :hilezh:

 

Какъвто и можач да си, няма как да ускориш от 80 до 120км/ч  за 5 секунди със 100 коня мъртвец.

Затова кротко си оставаш зад тира да дишаш сажди и да чакаш следващата 2-километрова права.

 

Всеки иска 200+ коня под капака, та да е спокоен докато изпреварва един ТИР....

Ако колегата кара предимно градско и през почивките кара по магистралата, за да стигне до морето, колко ТИР-а са му проблем да изпревари се пита в задачата ? 

А колко от новите шофьори са карали София-Бургас, когато магистралата беше до с.Плодовитово ? И как се придвижваше трафика тогава?

Всичко е до нужди и правилна преценка, затова има различни моторизации и тази, като не те устройва теб, за други е перфектна.

 

Пример: с първата си кола  1.6 с под 100к.с. на газ направих 60 000км. по междуградски натоварени пътища. Еми не беше лесно изпреварването всеки път, но се радвам, че съм се учил на такъв автомобил и по натоварени пътища. А не да скоча на 200+ и да не съм слизал от аутобана.

 

 

 

 

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, venomcorp написа:

 Хора по вашата логика задължително всички коли трябва са са над 150 коня поне и ако може с турбо,че да се чустваме "спокойни".

Това хората го измислиха отдавна.

Вече ауди без турбо няма... освен R8 V10.

И в момента не се продава (ново) ауди А3, което да е еквивалент на 1.6 атмосферка. Всичките актуални модели на пазара са по-мощни и по-бързи. Извода какъв е? 102 коня е неадекватна мощност в съвременния автомобилен свят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изводът е че България си остава страна без икономика , а Германия си остава властелинът на Европа. Но в думите ти има скрит смисъл....както казах 1.6 MPI си остава последният истински бензинов двигател на VAG . Тука искам да отбележа, че ако се слагаше 1.8 T истинското , а не fsi на 8P - то щях да си взема именно такъв....Но уви.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...