Jump to content

Ауди А4 B6 quattro Трудно въртене на волана


Zaro79

Recommended Posts

Имам А4 B6 avant с фабричното спортно окачване и до онзи ден си мислех, че всичко е наред. Преди няколко дни карах на брат ми аудито, то е същото като моeто, но не е със спортно окачване а с нормалното. Направи ми впечатление, че неговия волан можеш да го въртиш с един пръст, моя много по трудно се върти. Нямам проблем като завивам, не се чува никакъв шум при въртене на волана, нямам тресене, но е по трудно от неговото и то много по трудно. Та се питам дали е от това, че съм със спотрното окачване или да ида да видя да не е тръгнала да си заминава хидравличната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа мойте са бая широки 235, но сега зимните са ми 17-ки. Летните са 18-ки и си мислех, че сега със седемнадесетките ще се върти по леко, но е същото. Е верно широчки са, но пък да е от това........????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам същия проблем вече трета тодина.Сменени са окачване,полуоси пружини , 3 броя хидр. помпи,като последната е нова, 2 броя маркуч за високо налягане (втора ръка) болт с клапан (този на рейката) от Порше , рециклиране на рейка  след това рейка от Жоро в Горубляне .През цялата дивотия са минали 7 литра хидр. масло и никаква оправия.За пари по майстори.................... .Та ако някой може да помогне ,нека сподели.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси...... Мен ме съмнява, че нарочно са го направили да е по твърдо въртенето защото е със спортното окачване....Знам ли. Нека да каже някой който е със спотрно окачване дали му се върти с един пръст волана......

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен го има този проблем карам Б6 1.8Т куатро, оригинално колата излиза с 1БЕ укачване спортно с червени амортесиори, сега съм със стандартно укачване смених амортесиори и пружини комплект, пак си е тежък волана значи не е от укачването. Особенно като маневрирам на място е ужас старата ми осемдесетка е с хидравлика и има по лек волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправете/сменете си рейките, няма ОООООкачване(освен удареното/повреденото), което да затормозява въртенето на хидравликата.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм в същото положение. Мисля, че не съм със спортно окачване, а си е фабричното. Другата седмица щях да сменям маслото, но като чета май няма се оправят нещата...

Редактирано от quattro_4x4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година един колега от форума продаваше сервотроник за смешната сума от 250лв.Ама не ми се занимаваше.

Карал съм Б6-ци, на които волана е като перце, проблема е в нашите кошове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е нормално . моята В6, 1.8Т с нормалното окачване, 205/55/16 гуми също има сравнително тежък волан - никакъв шанс да го въртиш с един пръст - за сравнение на Волво Параход ХС90 се върти буквално с един пръст при егати валяците и значително по-голямо тегло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам и аз. Стандартни джанти 16-ки за Ауди. Окачването е 1BV. На старата ми Б5-ца волана е като на френски автомобил (карал съм я и със същите джанти), а тази определено се управлява по-трудно. Но като знам какъв филм е рециклирането на рейка и напасването на нова хидравлична помпа...ще си я карам така докато не протече от някъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от  хидравличната помпа аз имах проблем с нея до сега а волана ми се въртеше идеално и ми изтичаше хидравличното масло на 2 3 дни наливах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...