Zaro79 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Имам А4 B6 avant с фабричното спортно окачване и до онзи ден си мислех, че всичко е наред. Преди няколко дни карах на брат ми аудито, то е същото като моeто, но не е със спортно окачване а с нормалното. Направи ми впечатление, че неговия волан можеш да го въртиш с един пръст, моя много по трудно се върти. Нямам проблем като завивам, не се чува никакъв шум при въртене на волана, нямам тресене, но е по трудно от неговото и то много по трудно. Та се питам дали е от това, че съм със спотрното окачване или да ида да видя да не е тръгнала да си заминава хидравличната помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Размерите на гумите как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro79 Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Аааа мойте са бая широки 235, но сега зимните са ми 17-ки. Летните са 18-ки и си мислех, че сега със седемнадесетките ще се върти по леко, но е същото. Е верно широчки са, но пък да е от това........???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Не е от гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Ако си рециклирал рейка волана е по-стегнат, но след време би трябвало да "олекне". Поне при мен беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emol Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Здравейте,имам същия проблем вече трета тодина.Сменени са окачване,полуоси пружини , 3 броя хидр. помпи,като последната е нова, 2 броя маркуч за високо налягане (втора ръка) болт с клапан (този на рейката) от Порше , рециклиране на рейка след това рейка от Жоро в Горубляне .През цялата дивотия са минали 7 литра хидр. масло и никаква оправия.За пари по майстори.................... .Та ако някой може да помогне ,нека сподели.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro79 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Ебаси...... Мен ме съмнява, че нарочно са го направили да е по твърдо въртенето защото е със спортното окачване....Знам ли. Нека да каже някой който е със спотрно окачване дали му се върти с един пръст волана...... Редактирано 8 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 С 1 пръст никакъв шанс - 1BV окачване... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro79 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Ок.... така е думата..... Редактирано 8 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Колеги и при мен го има този проблем карам Б6 1.8Т куатро, оригинално колата излиза с 1БЕ укачване спортно с червени амортесиори, сега съм със стандартно укачване смених амортесиори и пружини комплект, пак си е тежък волана значи не е от укачването. Особенно като маневрирам на място е ужас старата ми осемдесетка е с хидравлика и има по лек волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Оправете/сменете си рейките, няма ОООООкачване(освен удареното/повреденото), което да затормозява въртенето на хидравликата. Редактирано 7 Декември 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Решение има - сервотроник. Без него фабрично е тежичък волана за такъв със сервоусилване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Да.Серийно се вгражда при S4 B6/B7 и RS4 B7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_4x4 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Колеги и аз съм в същото положение. Мисля, че не съм със спортно окачване, а си е фабричното. Другата седмица щях да сменям маслото, но като чета май няма се оправят нещата... Редактирано 7 Декември 2017 от quattro_4x4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Преди година един колега от форума продаваше сервотроник за смешната сума от 250лв.Ама не ми се занимаваше. Карал съм Б6-ци, на които волана е като перце, проблема е в нашите кошове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Май е нормално . моята В6, 1.8Т с нормалното окачване, 205/55/16 гуми също има сравнително тежък волан - никакъв шанс да го въртиш с един пръст - за сравнение на Волво Параход ХС90 се върти буквално с един пръст при егати валяците и значително по-голямо тегло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Потвърждавам и аз. Стандартни джанти 16-ки за Ауди. Окачването е 1BV. На старата ми Б5-ца волана е като на френски автомобил (карал съм я и със същите джанти), а тази определено се управлява по-трудно. Но като знам какъв филм е рециклирането на рейка и напасването на нова хидравлична помпа...ще си я карам така докато не протече от някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taki95 Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Не е от хидравличната помпа аз имах проблем с нея до сега а волана ми се въртеше идеално и ми изтичаше хидравличното масло на 2 3 дни наливах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване