petrishki Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Важното е , че е станало да. Какво следва сега по проекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Преди 16 часа, petrishki написа: Баси майката, тука е отнело 1 седмица да се прочетат внимателно два реда текст Малко лагва, но всичко е точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2018 Нещо много почна да ме изнервя факта, че това ми е основната кола и няям кво да карам и съм се задействал да я сглобя, да тръгне и после да продължа с модификациите, те няма да спрат при тази кола всичко каквото съм си замислил ще го направя, но на два етапа, като първия е цялостния ребилд на окачване, спирачки, дифове, скорости и мотор. Този почти съм го завършил. Последно взех това + Гумички за клапаните и нови болтове за главата. Тва е всяка гарнитура, семеринг и о пръстен за блок и глава. Главата е занесена за разглобяване, шлайф, проверка на водачи/легла и смяна на гумичките. Тия дни ще сглобя блока, чакам главата и отива в колата. Втория етап е ясен, ще гоня 200кс на колела. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Догодина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Кажи ми честно - вярно ли разглоби мотора и няма да смениш биелите !?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Разбира се Преди 9 часа, loshdancho написа: Догодина? Голям си оптимист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Ся, понеже преди да почна този ребилд бачках скапана работа и след това учих 1 година, за да мога да работя сега това, което ме кефи, което ми харесва колата беше в занемарено състояние, няма кво да крия или да залъгвам някой. Следствие на което, преди да почна да повишавам мощността и други интересни неща, се наложи, понеже искам да имам хубава основа занапред, да се ребилдне над 95% от окачването, мотора, спирачките, дифовете, скоростите и т.н. , всичко това отива почти към 3к лв за сега. В същото време всичко си правя сам, опитвам се да е готова колата за събора другия месец защото ми се кара! Кара ми се по пистата, на драга и т.н. Знам, че е скучно това сменяне на части за обслужване, но не е никак малка и лесна задача и ми отнема време, доста ми писна на да не казвам кое, искам да правя по-интересните неща планирани за колата ама кво да се прави. И да, приключа ли с скучните неща, мине ли събора, не ми пречи, пак ще сваля мотора за да му сменя биели, основни и биелни лагери и сегменти. Трупам си инструментариум в едно гаражче, правя си всичко сам и с помощта на приятели и ще дойде време за всичко планирано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Аз те разбирам... но бих пропуснал карането на КГА събора за да довърша проекта, и да карам примерно на Междени есента. Ако е за един ден каране на Калояново само, не си струва... помисли пак. Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 +1 Събори колкото щеш,всяка година ги има, ако ти се кара толкова много на Калояново, има и свободни дни. Но 2 пъти да сваляш и разглабяш мотор заради това е тъпотия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 (Редактирано) И аз, мисля, че не е необходимо да бързаш. Кътай си я скромната , както до момента си я караш в отношение на поставените цели. На финала, винаги ще има 'УАУ' ефект-a от тъпанари. И съм жестоко разочарован, че на форумите в България им липса публика и то уважителна. На този форум публика не му липсва, липсва уважението, май. Редактирано 27 Май 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Преди 1 час, killfame написа: И аз, мисля, че не е необходимо да бързаш. Това е едно от нещата, които са постигнати... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 И аз не мислех да бързам, даже въобще. Ама ми писна леко на фуя да си губя 2 часа от деня в пътуване от и до работа с градския, при положение, че същото упражнение с кола е под 1 час. По прогреса. Носих главата, шлайф отдолу, имаше -0.5 отклонение, шлайф контактни повърхности на клапаните и техните легла, нови гумички. Сега коляновия вал е за шлайф на основни шийки, биелните са ок. Уикенда следва сглобяване. Малко цени ако на някой му е интересно. Гореописаните процедури по главата: 130лв Шлайф основни шийки на колянов вал: 50 (с биелните е 90лв) Нови основни лагери Глико: 39лв Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Just now, ole написа: имаше -0.5 отклонение Да не се бъркаш с 0.05...Половин мм си е разстояние за преминаване на хлебарка с цялото си поколение. Моте като ги шлайфаха бяха взели 0.016, и пак ми казаха, че е много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Да, моя грешка, беше -0.05 Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Вала минахме на първи ремонт, взех съответните сегменти и стана чук. Знам, че по принцип има правило за петите на коляновия вал е строго че не трябва да се слагат други щото са индивидуални за всеки блок. А същото правило важи ли за петите на разпределителните валове? Питам щото сложих моите валове и техните пети на новата глава щото ми се видяха по ок а и бяха бая по чисти. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Петите си вървят с главата задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Няма ядове, ще ги сменя, само трее изчистя другите щото са гняс. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Втори ден се прибирам по това време от гаража, мотора е вътре, всичко около него е закачено, свързано, има всички течности, одеве за пръв път пробвах да я паля, ама не иска да запали. Утре ще я видя на диагностиката какво ще покаже. Сипах си една бира да удавя мъката. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 Деба тая кошница, с откачен датчик на разпределителния вал пали, с него не иска да пали. Имам два, и с двата е такова положението. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 15 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 Не си ги зацепил правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 105 пъти са проверявани валовете в главата и ангренажа, всичко е на белези, има 16 звена на веригата. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 А диафрагмата сваляна ли е от вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 Ако говориш за гривната за датчика на коляновия вал, не е. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2018 Оказа се разбира се мега простотия... Момчето, с което сглобявахме колата неуморимо преди събора беше обърнал едната букса на комутатора. Уж са направени тия букси така, че да не могат да се обърнат. Сложихме правилно буксата и колата вече палеше нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване