Jump to content

Съвети за A4 1.9 TDI 116 или A4 2.0 TDI (2005+)


Recommended Posts

И в бг от време на време се внася нещо свестно, но изчезват доста бързо. И винаги имат причина да се продават

 

Преди 2-3 години приятел си взе А4 1.8т куатро с-лайн  от швейцария на 180 000 реални за 8000лв.  2004г (б6)

"днес" я докараха и на следващия ден я купи, щото имаше връзка с джамбаза, след него чакаха още 3-4 човека.

Катализатора и беше запушен, това и беше единствения кусур, и причината да е толкова евтина. Махна го и всичко 6, и досега си я кара безпроблемно, даже с ремап и дюзи на 200 коня.

 

Дизели на толкова малко километри мнооого рядко се внасят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 4 часа, tonko2.0T написа:

И избягвай автомат плюс предно задвижване.

Това, ако не е тайна защо???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ЦеЦе ве, от Б7-ците това изглежда не лошо https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11515161470863522&slink=5yefvm, тая също хваща очото https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11508559007763407&slink=5yefvm и това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11502171547361485&slink=5yefvm.

Почвай ги по списък. Вземи някой който разбира от коли с теб. Ако няма такъв, караш автомобила до най близкия оторизиран/голям сервиз проверяват ходова част мотор, ако няма големи драми и я почувстваш твоята кола плащаш и подкарваш. Предвиди си обаче едни 4-5 хиляди лева след покупката за всеки случай. Успех.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти @martinich. Реално точно това, което исках. Имам само лек въпрос - Чипосаната защо е с такава цена ? Прекалено ниска ми се струва, а и тези километри за втори собственик изглеждат съмнителни, не мислите ли ?
Друг е въпроса, че реално сега се опитвам да се ориентирам към какво да се насоча. Реалната покупка с търсенето ще започне като се постопли времето, тоест с тези темпове минимум след 2-3 седмици.
Иначе съм изключително доволен от отговорите Ви. Благодаря Ви! 
Със сигурност по време на търсенето ще възродя темата за още съвети и примерни, които е удачно да се огледат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, NNikolow написа:

Иначе тази б7 1.9тди с 6 степенна кутия може ли да дадете линк ?

Audi A4 1.9 TDI, 2008г. - Обява Продава Автомобил

Audi A4 1.9 TDI, 2008г. - Обява Продава Автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега @tonko2.0T, но все пак си държа да е седан.


Добре колеги, а заслужава ли си да се вземе бензин и да се сложи след това газ/метан. Говорим пак за B7+ след 2005 година? Тоест опираме и до друга крайност. Щом не става с дизел по първо искане, нека обмислим вариант за бензин, но все пак нали искаме да гледаме и джобчето да не ни се изцеди, тоест с газ/метан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с километрите на година е тъпо.

И 10 000 км на година да караш, ако я караш 5 години уредбата ще се избие пет пъти.

 

Най-най грубата сметка е:

 

900лв за газова.

10/100 бензин = 20 лв/100км

11/100 газ = 11 лв/100км

9 лева спестени на 100км

90 лева спестени на 1000км

900 лева спестени на 10 000км.

 

Тва е.

 

Eстествено има уредби и по 500 и по 1500 лева.

Трябва да се сменят филтри на газта за 5 лева през 10 000км и при палене ти гори 300 грама бензин докато обърне на газ, ама тва са дреболии. Грубата сметка е по-горе.

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, тоест като друг план може да приемем да се вземе една 2.0 и веднага след това да и бутнем една газчица. Естествено няма да е като 1.8T, но се доближаваме, нали ? (като звук може би ще го докарва добре) Иначе до колкото съм чел, не са ли големи маслояди тези двигатели ? Литър масълце на 800 км ? Нещо такова ? А иначе под ALT какво се разбира в сайтовете за авто обяви. Някакви примерни може ли да дадете. Иначе между дизела (2.0 TDI) и бензина (2.0) кое смятате за по-добрият вариант. Със сигурност ще тормозим двигателя с тази газ, но пък искаме хем кефа да караме ауди, което не е толкова дърто, хем някоя друга екстричка, хем звука ще е кефещ, хем джоба ни ще се радва. Иначе като проблемни неща в този двигател имаме ли (знаете в какъв смисъл) ? Как излизат годишните разходи по колата като средна цена. Все пак трябва да направя някакво съпоставяне, за да видим кое ще е по-добре. Нека спомена, че не говоря за изгода, но все пак трябва да си дам някаква сметка за всичко и да мога да си преценя към кой двигател да се насоча.

Редактирано от NNikolow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т търси със сигурност.

Тея 2.0 АЛТ не стават. Правилно си чул за маслото.  И не вървят, а горят колкото 1.8т, даже може и повече.

а тези фси и тфси не стават за газ, трупат нагар, а и те също горят масло, макар и не чак толкова, колкото АЛТ.

Между другото аз Б7мица с АЛТ не съм виждал, само Б6-ци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и ALT при Б7.Излизат бройки на пазара с прилични екстри,седан.И не на последно място-мултитроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NNikolow написа:

Ясно, тоест като друг план може да приемем да се вземе една 2.0 и веднага след това да и бутнем една газчица. 

Това гори масло, търси само 1,8 т, но да знаеш че са в пъти по малко от 1,9 тди и 2,0 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи категорично отписваме 2.0 (за газифициране) и остава варианта за 1.8T. Аз като гледам в един от големите авто сайтове е само 1 обява според моят критерий.
Значи като за начало ще търсим 1.8T на не много километри и после и слагаме газово, а ако не намерим, ще търсим 2.0 TDI отново на сносни километри.
Звучи като добър план.

Иначе гледам има някакви 2.0 T. Тях отписваме ли ги също ?

Редактирано от NNikolow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, NNikolow написа:

Значи категорично отписваме 2.0 (за газифициране) и остава варианта за 1.8T. Аз като гледам в един от големите авто сайтове е само 1 обява според моят критерий.
Значи като за начало ще търсим 1.8T на не много километри и после и слагаме газово, а ако не намерим, ще търсим 2.0 TDI отново на сносни километри.
Звучи като добър план.

Иначе гледам има някакви 2.0 T. Тях отписваме ли ги също ?

Е,ми не ги отписвaме, но не стават за газ, поне не и газов инжекцион. Там уредбата е с течна фаза и цената не е рентабилна. Иначе като вървеж и динамика от гореизброените е най-доброто. А и разходът няма да ти хареса. :unsure:

 

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и 1.8т не е като да не харчи масло, ако не е бил в добри ръце преди това. Въпрос на късмет и гледна точка. Но едва ли ще откриеш такова, дето да не харчи поне 1л на смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги. Както споменах преди време, ще възобновя темата, точно в периода, когато започвам да търся бъдещо возило.

След дълги размишления и съвети от много хора се спрях на 1.8 T или 2.0 TDI.
Естествено коментарите, че това е скъпа марка и обслужването на едно такова ауди ще бъде доста солено ги имаше, като дори хората ме ориентираха към GOLF 4/5.. Но нали аз съм си твърда глава, си държа на моето. Обмислих доста варианти, по едно време се спрях и на B8, но уви след кратки изчисления стигнах до извода, че за момента в който искам ауди, това няма как да се случи. Така, че оставам на B7.

Понеже в момента тепърва започнах да търся, задействах връзки където имам и мога и самото търсене започна успешно още вчера. Естествено през това време е нужно да се оглеждам добре из сайтовете за продажба на автомобили и желая да ми бъде помогнато (до колкото е възможно). Няколко мнения преди това, колеги бяха дали директни линкове към автомобили, които смятат, че си заслужава да се погледнат. Същото искам и сега, понеже обявите вече са изтекли, а са излезли и нови такива.

>> Другото, което исках да разбера е въпросните мнения относно обслужването на един автомобил от този клас - ориентировачна цена.

 

От моите наблюдения се спрях на следните обяви: (Цена-таван остава 12(13) 000 лева | Седан | 2005+ | Ръчка):

2.0 TDI със сервизна книжка - Явно е с доказуеми километри (151к)

2.0 TDI S-Line - Без екстри - Сякаш не си заслужава за тази цена..

2.0 TDI S-Line - Кожен салон + Мулти волан (и до там)

1.8 T (ГУ) - Подгрев + Navi -> Волана претапициран (предполагам изтъркан от каране), НЕреални км, Странна цена, Обявата стои отдавна (проблем?)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При б6/б7 модели като че ли комбито по добре изглежда от седана.Да всичко е въпрос на вкус но според мен комбито  е по добре изпипано от седана на визия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...