Audi_FeN_1 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 И в бг от време на време се внася нещо свестно, но изчезват доста бързо. И винаги имат причина да се продават Преди 2-3 години приятел си взе А4 1.8т куатро с-лайн от швейцария на 180 000 реални за 8000лв. 2004г (б6) "днес" я докараха и на следващия ден я купи, щото имаше връзка с джамбаза, след него чакаха още 3-4 човека. Катализатора и беше запушен, това и беше единствения кусур, и причината да е толкова евтина. Махна го и всичко 6, и досега си я кара безпроблемно, даже с ремап и дюзи на 200 коня. Дизели на толкова малко километри мнооого рядко се внасят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Човека иска ауди до 12 000 , а не пасатор за 17 000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Преди 4 часа, tonko2.0T написа: И избягвай автомат плюс предно задвижване. Това, ако не е тайна защо??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 (Редактирано) Това е ЦеЦе ве, от Б7-ците това изглежда не лошо https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11515161470863522&slink=5yefvm, тая също хваща очото https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11508559007763407&slink=5yefvm и това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11502171547361485&slink=5yefvm. Почвай ги по списък. Вземи някой който разбира от коли с теб. Ако няма такъв, караш автомобила до най близкия оторизиран/голям сервиз проверяват ходова част мотор, ако няма големи драми и я почувстваш твоята кола плащаш и подкарваш. Предвиди си обаче едни 4-5 хиляди лева след покупката за всеки случай. Успех. Редактирано 27 Януари 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Тея б7мици и на мен ми харесаха. Да ги прегледа колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 7 minutes ago, Aleks67 said: Това, ако не е тайна защо??? ЩИ кажа... Multi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 27 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Благодаря ти @martinich. Реално точно това, което исках. Имам само лек въпрос - Чипосаната защо е с такава цена ? Прекалено ниска ми се струва, а и тези километри за втори собственик изглеждат съмнителни, не мислите ли ? Друг е въпроса, че реално сега се опитвам да се ориентирам към какво да се насоча. Реалната покупка с търсенето ще започне като се постопли времето, тоест с тези темпове минимум след 2-3 седмици. Иначе съм изключително доволен от отговорите Ви. Благодаря Ви! Със сигурност по време на търсенето ще възродя темата за още съвети и примерни, които е удачно да се огледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Преди 7 часа, NNikolow написа: Иначе тази б7 1.9тди с 6 степенна кутия може ли да дадете линк ? Audi A4 1.9 TDI, 2008г. - Обява Продава Автомобил Audi A4 1.9 TDI, 2008г. - Обява Продава Автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Благодаря колега @tonko2.0T, но все пак си държа да е седан. Добре колеги, а заслужава ли си да се вземе бензин и да се сложи след това газ/метан. Говорим пак за B7+ след 2005 година? Тоест опираме и до друга крайност. Щом не става с дизел по първо искане, нека обмислим вариант за бензин, но все пак нали искаме да гледаме и джобчето да не ни се изцеди, тоест с газ/метан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 На Б7 може газ, но само 1.8Т BFB или 2.0 ALT. Дали си заслужава? Ако караш поне 20 хиляди на година-да...иначе няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Тва с километрите на година е тъпо. И 10 000 км на година да караш, ако я караш 5 години уредбата ще се избие пет пъти. Най-най грубата сметка е: 900лв за газова. 10/100 бензин = 20 лв/100км 11/100 газ = 11 лв/100км 9 лева спестени на 100км 90 лева спестени на 1000км 900 лева спестени на 10 000км. Тва е. Eстествено има уредби и по 500 и по 1500 лева. Трябва да се сменят филтри на газта за 5 лева през 10 000км и при палене ти гори 300 грама бензин докато обърне на газ, ама тва са дреболии. Грубата сметка е по-горе. Редактирано 29 Януари 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Ясно, тоест като друг план може да приемем да се вземе една 2.0 и веднага след това да и бутнем една газчица. Естествено няма да е като 1.8T, но се доближаваме, нали ? (като звук може би ще го докарва добре) Иначе до колкото съм чел, не са ли големи маслояди тези двигатели ? Литър масълце на 800 км ? Нещо такова ? А иначе под ALT какво се разбира в сайтовете за авто обяви. Някакви примерни може ли да дадете. Иначе между дизела (2.0 TDI) и бензина (2.0) кое смятате за по-добрият вариант. Със сигурност ще тормозим двигателя с тази газ, но пък искаме хем кефа да караме ауди, което не е толкова дърто, хем някоя друга екстричка, хем звука ще е кефещ, хем джоба ни ще се радва. Иначе като проблемни неща в този двигател имаме ли (знаете в какъв смисъл) ? Как излизат годишните разходи по колата като средна цена. Все пак трябва да направя някакво съпоставяне, за да видим кое ще е по-добре. Нека спомена, че не говоря за изгода, но все пак трябва да си дам някаква сметка за всичко и да мога да си преценя към кой двигател да се насоча. Редактирано 29 Януари 2018 от NNikolow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Ако намери читаво 1.8T BFB ръчна кутия колегата,ще остане доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 1.8Т търси със сигурност. Тея 2.0 АЛТ не стават. Правилно си чул за маслото. И не вървят, а горят колкото 1.8т, даже може и повече. а тези фси и тфси не стават за газ, трупат нагар, а и те също горят масло, макар и не чак толкова, колкото АЛТ. Между другото аз Б7мица с АЛТ не съм виждал, само Б6-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Има и ALT при Б7.Излизат бройки на пазара с прилични екстри,седан.И не на последно място-мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Преди 1 час, NNikolow написа: Ясно, тоест като друг план може да приемем да се вземе една 2.0 и веднага след това да и бутнем една газчица. Това гори масло, търси само 1,8 т, но да знаеш че са в пъти по малко от 1,9 тди и 2,0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Значи категорично отписваме 2.0 (за газифициране) и остава варианта за 1.8T. Аз като гледам в един от големите авто сайтове е само 1 обява според моят критерий. Значи като за начало ще търсим 1.8T на не много километри и после и слагаме газово, а ако не намерим, ще търсим 2.0 TDI отново на сносни километри. Звучи като добър план. Иначе гледам има някакви 2.0 T. Тях отписваме ли ги също ? Редактирано 29 Януари 2018 от NNikolow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Колега да ти дам едно 2.0 ТДИ в отлично здраве. Редактирано 30 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, NNikolow написа: Значи категорично отписваме 2.0 (за газифициране) и остава варианта за 1.8T. Аз като гледам в един от големите авто сайтове е само 1 обява според моят критерий. Значи като за начало ще търсим 1.8T на не много километри и после и слагаме газово, а ако не намерим, ще търсим 2.0 TDI отново на сносни километри. Звучи като добър план. Иначе гледам има някакви 2.0 T. Тях отписваме ли ги също ? Е,ми не ги отписвaме, но не стават за газ, поне не и газов инжекцион. Там уредбата е с течна фаза и цената не е рентабилна. Иначе като вървеж и динамика от гореизброените е най-доброто. А и разходът няма да ти хареса. Редактирано 29 Януари 2018 от sayer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Абе и 1.8т не е като да не харчи масло, ако не е бил в добри ръце преди това. Въпрос на късмет и гледна точка. Но едва ли ще откриеш такова, дето да не харчи поне 1л на смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Моето не е имало нужда от доливане между смените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 В сравнение с 2.0 ALT,1.8Т е направо китка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 27 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Здравейте колеги. Както споменах преди време, ще възобновя темата, точно в периода, когато започвам да търся бъдещо возило. След дълги размишления и съвети от много хора се спрях на 1.8 T или 2.0 TDI. Естествено коментарите, че това е скъпа марка и обслужването на едно такова ауди ще бъде доста солено ги имаше, като дори хората ме ориентираха към GOLF 4/5.. Но нали аз съм си твърда глава, си държа на моето. Обмислих доста варианти, по едно време се спрях и на B8, но уви след кратки изчисления стигнах до извода, че за момента в който искам ауди, това няма как да се случи. Така, че оставам на B7. Понеже в момента тепърва започнах да търся, задействах връзки където имам и мога и самото търсене започна успешно още вчера. Естествено през това време е нужно да се оглеждам добре из сайтовете за продажба на автомобили и желая да ми бъде помогнато (до колкото е възможно). Няколко мнения преди това, колеги бяха дали директни линкове към автомобили, които смятат, че си заслужава да се погледнат. Същото искам и сега, понеже обявите вече са изтекли, а са излезли и нови такива. >> Другото, което исках да разбера е въпросните мнения относно обслужването на един автомобил от този клас - ориентировачна цена. От моите наблюдения се спрях на следните обяви: (Цена-таван остава 12(13) 000 лева | Седан | 2005+ | Ръчка): 2.0 TDI със сервизна книжка - Явно е с доказуеми километри (151к) 2.0 TDI S-Line - Без екстри - Сякаш не си заслужава за тази цена.. 2.0 TDI S-Line - Кожен салон + Мулти волан (и до там) 1.8 T (ГУ) - Подгрев + Navi -> Волана претапициран (предполагам изтъркан от каране), НЕреални км, Странна цена, Обявата стои отдавна (проблем?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Ако можеш да преглътнеш да е комби избора ти ще е много по голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 При б6/б7 модели като че ли комбито по добре изглежда от седана.Да всичко е въпрос на вкус но според мен комбито е по добре изпипано от седана на визия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts