Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

На всички автомобили при фейслифта винаги са изчистени доста проблеми на модела, така че мен, ако питаш, взимай фейса, има неща, които може да не забележиш, но от Ауди са се постарали да си поправят грешките с излизането на фейслифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги бях чел ,че нямало как на цветния фис преди фейса да се изкара буст метър лап таймер и температурс на маслото но забелязах ,че на рс6 със същия фис ги има тези опци дали е само софтуер или изцяло е различен километража .Интересно дали би могло да се нале софтуер от рс6 на а6 километраж ако само това е разликата.Прикачвам и снимка.

Screenshot_20180704-200526_Samsung Internet.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да веригата е  ама , всеки път ли ти го прави  така ...   аз  при мен  вече проверено   след като е позагряла колата и   я гася ..  след около час  като я запаля и се чува така ... оставям я да поработи около 2 мин на място  преди да я изгася и го няма :) ...  последния път стоя една седмица и не изтракаха , като паля ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не го прави всеки път а и маслото ми е за смяна, сега като го сменя ще видим има ли файда, че нали на обтегачите може, като им е старо маслото да си притракват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде си го сменяш маслото, нали се пълни масления филтър, за да не кажат веригите мяу при паленето, докато се напълни с масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте им се чудили на тия вериги и обтегачи. Първо да поясня, не тропат обтегачите, а веригите в корпуса на капаците, второ ако е разтеглена веригата какъвто и обтегач да сложиш няма да я свиеш, поради тази причина не се сменят само горни обтегачи, а целия комплект вериги с обтегачи. И трето като правите някакви манипулации с работа на място преди гасене и смяна по-често с ново масло няма да повлияете на разтеглената с няколко сантиметра верига, а ще се самозалъгвате, че не е дошъл още момента за ваденето на 2 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко глупав въпрос, ама как мерите маслото си? Щеката ми има някаква гума на сантиметър преди да се вкара напълно, която доста добре спира щеката и трябва с не малък натиск да я бутна до долу? Та до долу или до гумичката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@alexxk: и при мен много тегаво се мери, всеки път щеката е мега омацана. Ауди са вкарали инженерна мисъл, за да не можем да си го измерим лесно сами. &@@*&$@)$#@#_@*$_$$_$@

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващите модели нямат вече щека, само сензор. Иначе ако не ти е излривена щеката не е чак такава драма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно топче и то маже по тръбата и по щеката. Аз успявам да го премеря сутрин, когато се е оттекло хубаво, въпреки че от години не съм пипал щеката :D

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро си прочетох книжката най-накрая и там пише маслото само на топъл двигател 2 минути след като сме го изгасили, реших да видя така какво ще покаже и голяма изненада малко под минимума, а на студено ми излиза към средата. Долях му 400гр (толкова имах) и мръдна малко под средата, днес сутринта на студено излезе на максимума.

Мисля да вярвам на това какво пише в книжката и да си му долея още малко. Мойта щека не е от тези с топчетата, ама пак е омазана цялата, но видимо си личи къде е най-плътно.Аз се чудя тва 4.2 що ми изгори само 400гр масло за 9к километра, а то май ще се окаже, че в мене бил проблема :D 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не знам какво става. На студен мотор днес сутринта ми показа точно макса, на топъл преди малко след 3-4 минути след гасене беше на минимума. @Dan4ote при теб забелязъл ли си такава разлика? Да наливам ли още, че малко ми е странна тази разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм на загрял мотор, но почти не мога да разбера къде е, особено, ако е скоро сменяно.

Доколкото съм забелязал малко след гасене дава малко по-малко, отколкото на студен, ама с не повече от 1/3 от разстоянието между мин и макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, alexxk написа:

@Dan4ote при теб забелязъл ли си такава разлика? Да наливам ли още, че малко ми е странна тази разлика.

 Аз съм със спрян ЕГР и маслото е толкова прозрачно, че на топъл много трудно прецнявам къде е, но разликата не е цял литър, както казваш ти. Колкото сипя, толкова източвам при смяната и отдавна не си играя да проверявам маслото. Ако е ниско, ще получиш съобщение на фиса. Ако на студен е на макс, не го пипай.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...