Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 7 часа, mili 75 написа:

Аз имам едно глухо потропване като на пластмаса отзад откъм багажника, за седан става въпрос. Сменявах прашниците на задните амортисьори, оправих водачите на супортите и не и не. кой знае каква простотия е, ама си е доста изнервящо. Чувал съм и други колеги да споменават за подобни симптоми, та затова питам ако някой е намерил някакво решение.

99% е от пластмасата на третия стоп ;) поне при мен. Остана, да намеря проблема на предна дясна кора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/5/2018 at 3:48 PM, marinnik said:

Колеги,

Наскоро се сдобих и аз с едно А6 4Ф и ми направи впечатление, че амби осветлението (нямам идея как точно се казва)... осветлението, което е на вратата под/зад махагоновата лайсна не бачка на едната врата. Успях да сваля лайсната и видях, че има една прозрачна линия и в единия край има диод, който свети бял цвят на другите врати. номера на частта е PA6 GF15 1902 8984. 

Някой да има идея какъв е този диод? Нищо не пише на него и не съм сигурен с какъв да го сменя.

От Ауди ми казаха 60лв заедно с прозрачната линия, но понеже моята линия е здрава си мисля да пробвам само диода да сменя.

 

Поздрави.

Може никой до сега да не го е сменял,но все пак да опитам пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik купуваш 4 диода по 3мм, какъвто цвят искаш и ги сменяш всичките. Ориги алните светят много слаби и какъвто и да вземеш, ако смениш само един ще си личи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер,мерси. А няква идея дали са на 12V ? (Предполагам,че са). 

Единствено се чудя дали може да се бъгне електрониката ако сложа различен случайно. 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се свалят тези "пури" на вратите?

Как се откопчават вътрешните лайсни на вратите, под които е амбиентното? Веднъж се мъчих, но не ми се напъваше много.

 

И някой, ако е свалял на шофьорската врата капачето на дръжката на вратата, която покрива ключалката, че и нея я мъчих и греда :)

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз видях от това видео как да сваля дървената лайсна при мен.

 

На 47ма секунда показва как се откопчава. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, petio_venkov написа:

99% е от пластмасата на третия стоп ;) поне при мен. Остана, да намеря проблема на предна дясна кора...

И с какво се лекува, ако е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм го лекувал. Най-лесният начин е, да се подпре с нещо, но искам да го разглобя и да видя, какъв му е зора (развити винтове, ала-бала).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.09.2018 г. at 11:36, sunshai написа:

Колеги имам питане за Мултитроник,колко МАКС би струвал ремонта на такива скорости?Става въпрос за А6 4F  2.4 бензин...Оглеждам се за такова и искам да съм наясно какво ме чака :wall:

Иначе някой нещо :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли как да снима да чуя звука на тва тропане, че имам подобно ама немога да преценя от вратата ли е или жабката, та да чуя същото ли е хахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.08.2018 г. at 22:33, kazichene написа:

 

 

Моята сага с машинката на съединителя продължава. 

В момента разполагам с 3 бр. машинки: първата е оригиналната, с която е произведена колата:

 

41486276_687652678257163_747694188222060

 

Както можете да видите това малко черно нещо може да се движи в зависимост на къде завъртиш това кръгло нещо: 

 

41611810_254682938517498_468868188855284

 

41688074_1893087267666922_19447651000490

 

С тази машинка колата пали БЕЗ да натискам педала на съединителя и при дърпане на ръчната се показва грешката за автоматично освобождаване на ръчната спирачка.

 

На следващата снимка виждате НЕоригинална машинка, закупена от КОСЕР, италианско производство:

 

41500613_1089162657905549_43496340391754

 

Тук няма нищо, което може да се завърти или намести при определено завъртане както на оригиналната машинка. Тук колата вече пали само с натиснат педал на съединителя, но грешката за автоматично освобождаване на ръчната спирачка си остава.

 

На следващата снимка виждате оригинална машинка, закупена чисто нова:

 

41542223_2379219188761640_78808496476426

 

Тук това малко бяло нещо прилича на това при оригиналната машинка на колата, но долната част е капсолована и не може да се върти на където и да е. С тази машинка колата отново пали БЕЗ натиснат съединител и проблемът с ръчната си остава. На следващата снимка се вижда, че всички машинки имат едни и същи пинове (снимката е доста лоша, но се надявам да си личи):

 

41570821_720676874959134_709698393247789

 

С всички машинки си стои и записаната грешка в Parking brake във ВАГ-КОМ. Всикчи машинки се захващат по един и същи начин на определеното място. Интересното е, че само НЕоригиналната италианска машинка пасва перфектно без напъване, оригиналната на колата и тя пасва, но трябва да се напъне съвсем малко повече, а новата оригинална машинка не пасва добре и не може да се завърти докрай и да се застопори. По нито една от машинките не са правени интервенции, разглабяния, намествания и т.н.

 

Въпрос 1: защо с оригиналните машинки колата пали без съединител?

Въпрос 2: защо с всички машинки стои грешката за ръчната спирачка, възможно ли е да проблемът да идва от друго място?

Въпрос 3: какво следва сега???

 

Моля за съвет и помощ, благодаря! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизи има, обиколих доста и на никого не му се занимава с такова дребно нещо. Ако някой може да препоръча майстор във Варна - отворен съм за предложения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kazichene: с VCDS може да тестваш машинката, като е на колата. Натискаш и гледаш - трябва да стане стойността 1, при пуснато --> 0 

Ако се показват тези две стойности, значи не ти е от машинката. Поне така е за стоп-машинката.

Има си и тест за моторчетата на ръчната. 

Да не ти се е прецакал датчика за колана, нали само тогава сработва автоматичното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в твоя сайт ги гледах,но са 2 -та номера и в Порше кават че не знаели кой от двата номера е  за тези които правят на мъгла ?

 

Напиши ми конкретния номер който трябва да им поръчам,ако е възможно.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сериозно ли....единия номер е лявата, другия дясната пръскачка, за 4Ф ти трябва и 2 пластини 4F0955431. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,за пластините ми е ясно,според служителката в Порше,единия номер бил за А7 а другия за А6 ,за това се наложи да питам пак

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи и да поръчва и да не расъждава, уцелил си някое бамби там взето заради циците и краката сигурно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорих много с мадамата,но тя си знаеше нейната.В системата и излизало така:

 

4G0955988  и 4G0955978    за А6 4G

и 4G0955988A и 4G0955978A  за А7

 

Поръчах ги ,общата сума заедно с пластините за 4Ф е 64 лв

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно еднакви са за А6 и А7, няма значение, даже може и за голф да ги поръчаш :D пак са еднакви 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че е така,но нали все пак за тях в Порше тва са стари морги и трябва да се направят на много интересни....иначе се снимах с новата А8-ца ,доста добре стои до мен :D:D:D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...