Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Ако си купил оригинален - не. Ако си взел някой "същия ама по-хубав" или "като оригиналния с изтрити номера" вече никой не може да каже. Щом е на скорост не трябва да пада температурата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От термостата е - затъкнал се е в отворено положение, може би временно. И с чисто нови оригинални съм чувал да става това, но по-рядко. На късмет е.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна с оригинален термостат не би трябвало да играе температурата.След като го смених при мен закове ли 90гр не мърда стрелката,няма значение надолу,нагоре,на място ли е колата,държи си ги. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с неоригинален не би трябвало. Ама при всички части определен процент са дефектни. Разликата е че при едните е по-често, а при другите по-рядко. Най-добре е да се смени с оригинален.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, zafirovp написа:

При мен задните ги следи моторчето на ръчната. В measuring blocks може да видиш че има стойности на моторчето от 0 до 11. Стигне ли 4 май се пускаше сигнализацията.

 

Mалко се изложих тука, задните нищо не ги следяло, свети ми индикация понеже предните кабелчета на датчика пак са се скъсали. Смених задните в комплект с дискове и лампата пак си свети.

 

Не питайте как се свалят алуминиеви фланци седяли на старите дискове 5 години... май е добре на стругар да ги занеса малко да ги изпили понеже ги надрах при свалянето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42 minutes ago, kikson1979 said:

След смяна с оригинален термостат не би трябвало да играе температурата.След като го смених при мен закове ли 90гр не мърда стрелката,няма значение надолу,нагоре,на място ли е колата,държи си ги. :)

 

Това е, защото имаш EGR. При мен няма EGR и при по-дълго спускане без даване на газ и усилено парно температурата пада.

Термостата е оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, сменял съм термостат точно за това. 3.0ТДИ след фейса май имат втори термостат, но просто тези двигатели загряват трудно, все пак имат 5 радиатора. При БМВ този проблем е решен с клапи зад бъбреците, но при нас решетките са огромни и няма как, аз махам тръбата на въздушния филтър на есен, не че много помага ама нека да дърпа топъл въздух поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според порше колата ми е била на 260 000км 2009 година, купена е малко след това на 130 000 на табло. Предполагам пробега към момента е 400 000, колата се държи добре. Това което ме изненадва е че следните неща са сменени последните години и просто не виждам как е възможно да са оригинални на такъв пробег.

 

Окачване

Ремък на горивната помпа

Дискове

Вериги

 

Всичко по-горе е сменено превантивно, само дисковете бяха износени. Старите имаха щампа 2004 година. Чудих се и при вас ли е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За термостата между 150 и 180 лв дадохме плюс за работа. Колата е бензинова и има инсталирана газова уредба. Е всеки месец ли трябва да сменям термостат, като почне да прави така?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Кажете къде да ходя да си обслужа Audi A6 2010 Avant и да си настроя дистроника, без да е в порше, за София става въпрос. Благодаря предварително!

Редактирано от Bahkos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помощ: GPSa спря да ме позиционира правилно.

Преди съм чел коментари с такъв проблем, но не мога да ги намеря.

Как да разбера от антената ли е. И може ли да се появи такъв проблем след автомивка.

П. С.

Стрелката на навигацията отчита движение, но на инфо няма сателити.

Какво да правя?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди седмица смених вътрешната щипка на десния фар (тази която е към централната решетка). Странното беше,че отворът на новата не съвпадаше с отвора за болта, който държи фара, та се наложи да я изпиля малко на 11 часа (нагоре и наляво като застана пред фара). Сложих фара като гледах луфтовете между него и бронята да са горе-долу като тези на другия. Но сега ми се струва,че десният бие малко по-ниско от левия. Как мога да го вдигна малко ? Тази врътка в която се навива болта за захващане на фара май го изкарва само напред, тоест да свети надясно повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две бели врътки на фара от страната откъм решетката.Въртят се с шестограм.Долната регулира снопа нагоре/надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Ауди А6 2010 набор, има ли фабрично сигнализация за налягането в гумите? Най-малкото да показва поне известие, че има спаднала гума, дори и да не дава стойности за налягането. Ако е допълнителна екстра, има ли начин да се добави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Manniakk написа:

това не е вярно, за да регулираш фара нагоре-надолу въртиш и двете врътки с еднакви обороти. за настрани се върти само долната

 

Здравейте отново, 

получи се - първоначално не успях да намеря втората врътка откъм решетката и въртях само горната и вдигна съвсем малко, но после открих и "долната"(тя е малко по-дълбоко) и с нея вдигна бая повече. Сега съм доволен как свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да ме насочите тази грешка от какво може да е,нямам никъде изгорели крушкиd17c0785fd530ab05a871d930786db87.jpg

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...