Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

А тогава на предифейсов фар с лупа с код 4f0941030 може ли да се сложи обикновена крушка, а не ксенон ? Намерих 2 здрави фара за 300 лв, което според мен е страхотна цена. Собственикът казва,че не помни с какви крушки е бил дали са D2S сокет или някой H4/7. Та се чудя дали да ги взема и да сменя моите обикновени халогенни фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален фар с лупа за 4ф е с д2с. Трябват ти преходници и оборудване за фаровете, понеже тези едва ли ще са оборудвани.

Имай в предвид, че и рефлекторите им ще са заминали и ако искаш да светят добре, ще трябва да ги рециклираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/13/2019 at 10:20 PM, kpematop said:

pentosin chf11s i chf202 са G004, но аз сипвам CHF11S, имам чувството че ми е по-лек волана с него. По спецификации са почти еднакви.

Ovivo малко под хидравличната помпа се пукат, много близо до левия рог след скобите на връзката към охладителя.

Ваичко е 6 по колата обаче имам чувството, че ми е леко по-тежък волана от преди, възможно ли е да е от маслото, защото майстора ми сложи north sea, по спецификация отговаря и каза, че било много добро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , някоя знае ли как мога да си калибрирам стрелката за горивото , понеже осъзнах че в колата има поне 10-15 литра а тя вече е точно на 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с ВАГ-КОМ, отиваш на Instruments и след това Adaptation и го търси из опциите най-отгогре. Би трябвало да се казва Fuel Gauge Correction или нещо подобно. Поне така става на А4 Б7 - за А6 4F не съм 100% сигурен.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз за прословутия ЕГР. Често ми записва грешка за недостатъчен поток,а днес ми светна и лампата "чек".Колата си върви идеално и проблеми нямам.Дросела на колектора и самият колектор са видимо чисти.Какво според вас да предприемам? 3.0тди 233

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в кулера на ЕГР-а най-вероятно е леш. Или го почисти (доста си е работа) или го спри. 90% от хората тука сме без ЕГР. Само ползи за двигателя и разхода и само минуси за околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го спра,трябва ли да затапвам нещо механично,или е достатъчно софтуерно?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕНКОВ: слагам само FEBI в ск. кутии и хидравлики и Мотул в двигателите. С други масла не работя и не знам какви са им характеристиките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , попадна ми темпомат на оферта , искам да ви попитам един вид ли са лосчетата  за преди файса.

това  е  abs    Part No SW: 4F0 910 517 AD HW: 4F0 614 517 AA     и съм с мулти волан.

Дали ми трябва и кабелчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, kpematop said:

ЕНКОВ: слагам само FEBI в ск. кутии и хидравлики и Мотул в двигателите. С други масла не работя и не знам какви са им характеристиките.

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам 2 въпроса: първият е свързан с климатика - като изключа екон и веднага след това се включва и нямам възможност след това да се изключва по никакъв начин. Това означава ли, че няма достатъчно фреон в системата?

Когато съм на авто на фаровете понякога ми свети арматурното табло понякога не. Има случаи, в които през нощта свети друг път не свети. Има ли някаква връзка с това дали е ден или нощ? Благодаря.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Авто на фаровете - колата използва сензорът зад огледалото за обратно виждане - когато е тъмно/мрачно светва таблото, когато е светло - таблото не свети. При мен през деня като я вкарам в гаража и таблото светва след 1-2 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

част от таблата имат вграден фото сензор, който няма общо с този на фаровете, ако е дефектирал може да не сработва, има кодинг с който може да го накараш да не го ползва, но не помня коя конфигурация беше точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си намерих колата с 2 волта акумулатор. Зареди се без проблеми, дайте идея как да намеря утечка която се появява веднъж месечно.

Като краен варянт ще започна да сменям модули на късмет, пък каквото стане.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp: ти прочутите вече клеми пред пасажерското място под капака провери ли си дали са топли/горещи, след като си поразходил колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, zafirovp said:

Пак си намерих колата с 2 волта акумулатор. Зареди се без проблеми, дайте идея как да намеря утечка която се появява веднъж месечно.

Като краен варянт ще започна да сменям модули на късмет, пък каквото стане.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Нали имаше една тема където колегата установи че му пада акумулатора когато паркира в подземен гараж до някакви климатици. Оказа се че шума от климатиците постоянно му задейства шок детекторите на алармата и тя постоянно черпи ток поради това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ти е паднал толкова много акумулатора мисля,че не е от силов кабел,по скоро се появява някаква яка консумация и черпи много.Клемата с кабела отпред аз я смених,но при мен имаше недозареждане и волтажа падаше малко под 12в след няколко дни.Често модула на навигацията,радиото или усилвателя просто не заспиват и дърпат тока през ноща.Сканирай за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма, клеми и аларма също фабрично няма.

Случвало се е да си намирам радиото включено когато се качвам в колата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovpМоже да има проблеми с не заспиване на тунер, мми, усилвател или навигация. При мен имаше подобен проблем (има си и тема по въпроса) и беше комплексен - пълнене с вода на черната кутия пред челното стъкло от страна на пасажера и не заспиване на тунер/усилвател. Въпроса го реших със слагане на допълнително реле, което гаси напрежението към тв тунера, усилвателя и навигацията при изключване на двигателя. За проба може да опиташ да им свалиш 3-те предпазителя отзад отдясно в багажника и да видиш дали пак ще пада акумулатора.

Другото е да отидеш някой да ти изчете логовете в батери менажера (не става с VCDS) - със сигурност ще покаже поне от къде е допълнителната консумация, пази 10 събития ако не се лъжа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120224e45593c7d41448b7d3e4b271a2.jpg

Някой може ли да ми каже какво е това? Намира се в плафона на задните седалки.

Sent from my iPhone using Tapatalk

5тата антена от TMPS

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не ме позиционира GPSа.

Посъветваха ме да сменя антената.

Коя антена, тази като перка на акула ли?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...