Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

5 hours ago, EHKOB said:

Ясно и при мен нищо не се усеща, пали нормално, мислех, че като при повечето коли ще мига подгрева, като е изгоряла свещ

 

Мигане на подгрева ти показва, че има някъде проблем ... а не, че е изгоряла свещ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще сменяме генерацията, понеже е малко крива след като закачи в бордюр. Всичко след катализатора е налично, но ми се искаше да направя едно кръгче в квартала след като свалим тръбите. Има ли някакви рискове да се кара без генерация, колата е 3.0tdi?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да помогне с диаграма за air quality sensor - дава ми спорадична грешка, взех нов и го сложих и . . . продължава да я дава :)

Трябва да тръгна по кабела и да видя къде евентуално прави лош контакт.

A87-10011.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам капака на резервоара как се регулира?Като е затворен,стои малко на вън капачето и не следва линията от към страната за затваряне, зее леко и не е затворено плътно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко може да се смени, може да ти липсва окабеляването, както и някой модул, говоря по принцип, не конкретно за огледалото - централното или страничните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарен е монтажа, 2 кабела имаш да вържеш. Ако искаш пиши на лично имам няколко огледала на добра цена :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/26/2018 at 2:36 AM, pe6koo said:

Еднакви са да, всичко се прехвърля. Само бутона за шибидаха ми е от А5, понеже такъв имах под ръка и се наложи да му препрая инсталацията.

Home link-a го ретрофитвах преди месец, но се оказа, че не поддържа точно това дистанционно, което ми трябва. :D

Взех фейсови плафони в цвета на кожата и стана много по-добре. Всичко идеалка, смених ги бързо, но срещнах леко затруднение с буксата за микрофоните за BT.

Фейсовия плафон дойде с три микрофона, поне така ми се струва - два към купето от двете страни и един близко до амбиентните диоди - цилиндричен. Лошото е, че буксата е различна - с 6 пина. 

Моя плафон е с два микрофона, като и двата са на отделни букси. За сега прехвърлих моя микрофон с кабела и буксата и ме чуват, но все пак ще е по-добре с 3 микрофона, а сега съм само с 1.

Някой с опит да даде идея и съвет? @pe6koo? :)

двете букси сега за двата отделни микрофона:IMG_6319.JPG

 

 

фейсовия плафон с 3 микрофона: IMG_6313.JPG

 

 

А това са трита микрофона:

IMG_6314.JPGIMG_6315.JPGIMG_6316.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как рециклират в Стрелча,50 кинта е процедуата и 10 работни дни,в моя случай ги правиха три седмици защото приемчика беше затрил рефлекторите и след половин ден скандали по тел се на мериха...

reflektori.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво :) и аз лятото ще се възползвам от  тях :) ама първо ще си намеря едни рефлетори :) че 10 дни ми е много . Кажи как е после :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo: точно ти ме надъха за този ретрофит и съм повече от доволен! Благодаря!

Аз си пренесох единия мой микрофон, чуват ме, явно трябва да преместя и другия по някакъв начин (фейсовият няма дупка на същото място), а тези трита на стария бяло/черен плафон и за продан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро съм с Audi A6 F4 комби 3.0 TDI. И искам да ви попитам, излгедах сумати клипчета за скритото меню MMI И така и не излиза като се задържат CAR & SETUP. От къде идва проблема? 
Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo: това за нищоправещия AudioPilot ли? :) не усещам никаква разлика с или без него.

А цилиндричният в двете кръгли дупки в средата до диодите за какво е?

Но това ми трябваше:

1. прехвърлям си безполезния мик за Bose

2. тройният на стария и някой, ако търси почти за без пари го давам - мисля, че се води sline черно бял с копче за люк и амбиентно...да казва :) 

 

@djmarek: трябва да се активира през VCDS или не натискаш правилно комбинацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък ми смениха рейката,защото моята беше заминала. Но сега воланът е крив сигурно 1-2 градуса обратно на часовниковата стрелка - достатъчно,че да ме дразни, но не до толкова,че майсторът ми да го оправи. Та проблем ли е за колата това "отклонение"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не би трябвало да е проблем, защото той не е нацелил точно шлиците на самия волан, т.е. това е само козметично най-горе, където воланът се нанизва на пръта... но е много дразнещо със сигурност. Направо му казвай да свали воланът и да го нацели точно, не е много работа това.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш и да си го коригираш сам, трябва ти са само дванадесетограм М12: цък!

 

Понякога обаче се стига до едно положение, когато едно зъбче на волана не е досатъчно да се изправи, демек или е леко наляво или леко надясно, защото зъбчетата не са досатъчно ситни. Тогава трябва да се оправи с реглаж. Само че гледай да е добър майстора който ти прави реглажа, защото моето кормило си беше право и го изкривиха съвсем малко по време на реглаж.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...