Jump to content

Изпускане на гумите за снега.


Georgi75

Recommended Posts

Здравейте , днес попаднах на една статия в която пише съвети за по-безопасно шофиране в снега и един от съветите беше изпускането на гумите. Та искам да попитам , макар да карам Quattro с хубави гуми има места на които не иска да спре и това е . Някой може ли да каже дали има голяма разлика с изпуснати гуми и на какво налягане трябва да са. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак изпуснати не, но да не са много напомпани.

Според мен се увеличава площта, на която контактува с терена и специално за лед е по-добре. Обаче за сняг мисля, че не е по-добре за тяга, за спиране не мога да преценя.

 

Колкото и да е парадоксално по-тесните гуми са по-проходими на сняг. За спиране не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента ли налягането на гумите е толкова или толкова трябва да бъде?

Виж в книжката какво трябва да е налягането им и се стреми да е толкова и в действителност.

Най-много да са леко пренапомпени. И през лятото, и през зимата.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с 2.5 предни и 2.3 задни. Нямам проблеми въпреки,че тук при нас е мазало от сняг, киша и тук там лед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо гумите си спадат сами от студа и второ е много лоша идея проверка на налягането или помпане на гуми при минусови температури.Разбираш го като ти замръзне игличката на вентила и на другия ден гумата е спаднала напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за спадането на гумите от студа е вярно и именно затова през зимата обикновено се налага донапомпване на гумите до правилното налягане, а не спадането им. Останалото там за вентила и т.н. вероятно също е вярно, но поне при мен не се е случвало - може би защото проверявам налягането на гумите при първото по-сериозно застудяване, а не чакам да дойде края на зимата, и при големи студове, сняг, лед и т.н. - както в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много да целнеш некой трап и с тия спуснати гуми хем джанта ше иде, хем гума! Какво го мислите с а8 куатро изобщо ? Като снегорин е тва и изобщо няма грижи в тия снегове, които паднаха тука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като снегорин е при тръгване и проходимост, но спирането е като шейна :hilezh::shocked:С Dunlop Winter sport 3D съм, но отдолу като е сняг пак трудно спира. Трябва да се внимамва, защото тези коли без проблем си вървят и на сняг и на лед, но спирането може да подведе някой.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Georgi75 said:

В момента съм с 2.8 на предни и 2.6 на задни , за моя размер гуми пише че това е правилното налягане

Значи всичко е ОК.

А иначе - то и на мен ми се иска на лед да спирам както на сухо, ама не ми се получава нещо...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ти казвам емпирично, става дума за а4, карам на 2,4 -2.5, и една зима на сняг-лед няма сиране, колата се пързаля, веднага ги направих на 2,0 -2.1 и спирачния път от примерно 40 метра падна на 35, доста по-добре спира колата и не буксува, само внимаваш за джантите както ти казаха, ама докато има сняг няма да караш с над 120, после като се появи асфалта и изчистят, дигаш налягането пак нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на мен ми беше мисълта за спирането, иначе колата за потегляне и вземане на завои , няма равна , но спирането е мн тегаво на 2-3 пъти при критични ситуаций не спира и ме притеснява. Иначе като проходимост е по-проходим от Х5 2003 , днес ги пробвахме :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се спре безаварийно трябва правилна преценка на кола път и останалите участници в движението и ако преценката  е неправилна спадането на гумите няма да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два тона шлеп с каквито и гуми да е (изключваме тия със шипове) на лед няма как да спира няма голямо значение дали е ауди, бмв мердцедес или каквото и да е 4х4, 6х6 ... за това зимата по-кротко и те така.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Passi написа:

За да се спре безаварийно трябва правилна преценка на кола път и останалите участници в движението и ако преценката  е неправилна спадането на гумите няма да помогне.

thanks Captain Obvious!! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Georgi75 said:

Иначе като проходимост е по-проходим от Х5 2003 , днес ги пробвахме 

Ако X5-цата не е с x-drive (т.е. фейслифт), тогава е с нулева проходимост. Ако пък е и с 285 и нагоре гуми ....каква проходимост....трябва да се спаднат сигурно до 1 атмосфера :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно, не е фейса и е със спортния пакет гуми :D но все пак.. иначе колеги след като пусмах темата , на другия ден ми излезе гумата от джантата :D и то без да я изпускам или нещо подобно ,карах си я на налягането което е предписано. Просто изведнъж колата почна да друса много и даже в първата минута си помислих ,че е заради режима лифт , свалих я на комфорт , покарах още 10 метра иии пак се раздруса яко. После като спрях по средата на улицата и видях джантата ми стана зле :D. Наложи се да я паркирам в една пряспа за да не пречи на движението ии сложих резервната :D за моя изненада се оказа ,че рвзервната джанта е крива ,а тази с която карах около 30 метра без гума ии я качих на бордюра, все още беше права .

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...