Jump to content

А4 Б5 ADR подготовка за писта


Recommended Posts

Здравейте колеги, ще пускам в тази тема развитието по колата ми, която след като свършат давностите на преглед и застраховка ще ползвам за забавление по пистата. Колата без турбина и смятам да монтирам, но първо се чудя дали можете да ми помогнете с настоящия проблем. Няма ток до бензиновата помпа. Започнах отстраняването на излишните части, като до тук някои от изгорелите пластмаси излязоха за кофата, а предните седалки мисля да дам тук в Самоков да ги преправят, но ми трябва съвет за колко броя точки на заключване да бъдат коланите, като за начало. Проблема с електричеството не е само откъм захранването на помпата, след като извадя ключа стрелката на оборотомера не спира да подскача около десетина секунди. Чудя се дали дали няма нещо изгоряло, защото преди правих едни проби и плюсовия кабел на нивомера за горивото го бях оставил гол под задната седалка и допускам, че се е допирал до желязото под седалката, но не знам през какво минава тоя ток преди да отиде до кошницата в резервоара. Започнал съм премахване на ненужните килограми от колата, след като сваля мокета ще видя на къде отиват кабелите, но интересното е че има стопена пластмасова изолация по обувките. Преди колата се пълнеше с вода, но така и не открихме проблемното място, но след като махнахме тапата под акомулатора го няма това нещо. Всеки съвет е от полза,така че не се срамувайте да си изкажете мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не ме е срам и направо ще ти кажа без заобикалки - недей:flehan:!

Да поясня, карай си колицата и ако наистина, ама НАИСТИНА си решил да се забавляваш на писта, това НЕ е колата, нито мотора, още по-малко с "монтирано" турбо. Купи си едно бенве и си се забавлявай колкото си искаш^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плана е колата да се оборудва с quatro система и много други подобрения, които ще са в последствие. Нямам друга база, така че тази ще ползвам, ако някой желае да вижда какво се случва по въпроса в фейсбук също ще качвам снимки. Като реша нещо нямам спирка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, NIKO said:

Не ме е срам и направо ще ти кажа без заобикалки - недей:flehan:!

Да поясня, карай си колицата и ако наистина, ама НАИСТИНА си решил да се забавляваш на писта, това НЕ е колата, нито мотора, още по-малко с "монтирано" турбо. Купи си едно бенве и си се забавлявай колкото си искаш^_^.

На мен пък ми се струва супер идея. Само мисля че олекотяване и свясни гуми и джанти са предостатъчни за готино прекарване на пистата. Може и една генерация де :hilezh:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, Taunusa said:

Плана е колата да се оборудва с quatro система и много други подобрения, които ще са в последствие. Нямам друга база, така че тази ще ползвам, ако някой желае да вижда какво се случва по въпроса в фейсбук също ще качвам снимки. Като реша нещо нямам спирка. :)

Да преправиш купе от предно на такова за quattro e страшно много работа,разгледай пода на двете от долната страна и ще разбереш.Седалките ако смяташ да караш на писта е хубаво да ги махнеш и да сложиш корито с 5 точков колан.При наличие на готови 1.8т мотори по моргите за смешни пари,да турбинираш твоя е меко казано нерентабилно.Купето само по себе си не е от най-леките и за нещо освен аматьорски ралита и хоби не е много удачно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата ще се ъпгрейдва с цел да остане за потомството, живи и здрави до тогава.  Накратко да ме държи далече от неприятности ?

Редактирано от Taunusa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще ги правиш както трябва нещата и искаш да изкара повече време търси 1.8т двигател на старо.Малко вероятно е твоя двигател след собственоръчно турбиниране да изкара колкото заводски турбинирания.Ако ще се правят по-диви изпълнения помисли за клетка,купето не е слабо,но това не изключва вероятността някой да се пребие.За по-сериозни промени трябва да можеш да заваряваш и телоподаващо ще ти трябва,не е вариант за всяка заварка да търсиш кой да ти я прави.Трябва си и добър набор от инструменти и най-вече първо да имаш ясна идея къде ще я караш,защото има огромна разлика дали имаш мераци да я караш на рали-крос или на планинско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално трябва да я пусна в движение. Мога да заварявам кеф ти електрожен, кеф ти телоподаващо, но за сега работя на двора и в буквално никакви условия. Имам достатъчно инструмент за да я разпарцальосам, но ме мъчат грешките. На снимката се вижда на синята букса как съм възстановил жълто-зеления проводник. вследствие на това се появиха много грешки, и започвам да си мисля, че таралежа си го вкарах сам в гащите, защото както писах в друга тема правих проба дали до захранващия проводник има 12+ и го зарязах оголен под задната седалка, която е за пране :respekt::respekt:

IMG_20180303_134805[1].jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега!Колата ще се ъпгрейдва с цел да остане за децата, живи и здрави до тогава. А пък и предпочитам да се занимавам с възстановяване на коли, отколкото да шмъркам брашно ?, за боцкане и дума да не става. Проекта няма краен срок за завършване, баща ми купи колата за добри пари и смятам един ден да я предам с гордост на наследниците ми. От нерви разораха мокета на две, но здраве да е. А пък и по лесно се работи, не изпускам от око жичките ? . Лошото е че днес от късото ми замина акомулатора. Действам по разкачането на газовото и дано открия нещо повече от стопената пластмаса над клемореда ? Малко снимков 

IMG_20180305_202720_755.jpg

IMG_20180305_202716_930.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно насаждане на quattro имаше един проект тук във форума, точно за Б5-ца, Авент. Понеже има много разлики между предно/4х4 въпросния колега беше присаждал ЦЯЛА задница от кола донор която е quattro. По въпроса за мотора, вземи си 1.8Т , не се занимавай с атмосферния мотор.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от целите ми, докато работя по колата е да се самообучавам, защото по стечение на обстоятелствата така се случи. Не мисля, че ще е по-лесно да се сложи турбина, отколкото да се смени целия мотор, но искам и да се уча как се правят тия неща. А за мен по добър учител от опита са само книгите, но това е дълга история за маса :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, само че, няма нужда да минаваш по път в който няма логичен смисъл. Като ти е интересно примерно за турбо мотор проучи 1.8Т виж как работи какво части има, как можеш да го позасилиш, такива неща.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги слушай кво ти разправят, нищо против, ама повечето от пичовете май бъркат драга с истинското каране. :hilezh:

Турбо, та турбо... за какво ти е турбо малолитражка с концепция от 1995та? Това е лагаво да си еве майката. А за писта най-омразното нещо е лага и нулевия throttle response.

За кеф на писта се правят атмосферки. За предпочитане на задно.

Изпитана рецепта - е36 328i, изтръгваш целия интериор, слагаш окачване, разпънки, генерация, рошави валове и шпер. Готово. 

Ако имаш повече пари - е46 330i.  И в двата случая за предпочитане е двуврато купе.

 

Тея аудита със стърчащите мотори отпред, пък били те преднячки или куатрота не стават за писти.

 

Ако много държиш на ауди - А3ка и садиш VR6 oт голф. Друг начин няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако имах пари картинката щеше да е чисто нов багер,бус ,камион или друго, което изкарва пари. има ли смисъл да пиша мисълта си чак до девето коляно? Това е решение, което съм взел и излишно даване на пари за други мотори не ми е добър вариант. Както писах ще става по етапния ред, на първо четене е да ме приемат в НВУ Търново. След това всичко останало.

И не е само една кола за поддръжка, че да пилея пари по друг автомобил. Ограничен съм откъм място за ремонти, което е на открито, но поне е в двора, багера съм разглобил в гаража, под сеновала ме чака Форд Таунус 1972, така че всяко решение за това в какво ще се превърне малолитражното А4 с предно е мое. Няма как някой да ме разубеди, по скоро се надявам да помагате с насоки и съвети, всякаква информация за колата е от полза. Акъл и глава имам, който помага да не пречи! Без лоши чувства, с риск да се повторя предпочитам да дам пари за колата и с приятели да обсъждаме нея отколкото как да се сбием, напушим или крадем пенсията на някой старец. На 23 съм видял 2 и 200, което съвсем не значи, че знам всичко.

За последно желаещите да помагат да споделят, ако знаят за какво е буксата по-горе и от какво може да се получават грешките в прикачения файл. За мен някой е изхитрял, като не е сменил скъпа част или "майстор" си е оставил ръцете.

 

 

 

Scan-20180305-1240-352840km-219244mi.txt

Редактирано от Taunusa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батин, точно щото се опитваме да ти помогнем те съветваме да се откажеш от яловата "бегачка", но ти си в тая възраст, че всичко ти е до колЕне, най-вече морето. Нищо лично.

Виж за таунуса вече става интересно, там пускай тема и ще следим с неподправен интерес.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, като си решил аудито, аудито да е. Нищо няма да стане, но поне ше ти мине мерака.

 

Първи стъпки, лесни и евтини:

1. разкарай интериора - мокети, тавани, кори на вратите, говорители и така нататък. Волан, педали, седалка и километраж ти стигат.

2. разкарай катализаторите.

3. свали маховика и отиди някой да ти го олекоти и БАЛАНСИРА.

4. купи си или си направи разпънки между бомбетата, и отпред и отзад.

5. купи си спортно окачване.

6. леки джанти и хубави гуми.

 

Тва ти е материал за цяло лято. След това вече можеш да мислиш за турбота и куатрота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като виното, с малко лимонада и си ти. :hilezh:

 

По темата:

МладеШ, много по-добре е да фърлиш събрания лев по Таунуса,

отколкото по тая черупка дето си пуснал темата за нея.

Само с насаждането на quattro-то и си се отказал за по-нататък,

а след това ще имаш една купчина тъмно синьо желязо за отпадъци.

 

 

Такъв ли е:

 

59503664.jpg

 

или такъв:

 

Photo_big_Ford_Taunus_1972_2200_2.jpg

 

А да си хабиш нервите с това:

 

598272350_2_644x461_audi-a4-b5-18-adr-fo

 

Айде нема нужда. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай колегите! Тая кола не е за тази работа, а относно присаждането на куатро..няма смисъл да си чешем езиците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двуврат седан 2000 V6 .Спасен от скрап. Липсата на средства, подходящо помещение и инструменти ме бавят, ако го правя ще е по учебник, до тогава се обучавам на мойта кошница. Така съм свикнал да ми е трудно, нищо лично. Описвам инсталацията в момента и ще отпаднат много неща. До тук газовата и алармата са вънка, преглеждам къде е проблема с токовете, но ме бави човека за фреона. Ще се получи !!

Ford taunus 1972.JPG

SDC10733.JPG

SDC10738.JPG

SDC10739.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
  • VBI unlocked this topic
  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Нямам гараж и няма много развитие,но като цяло се движа в посоката изхвърляне на ненужното и изрязване на излишната инсталация ??

Редактирано от Taunusa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е до гаража, аз едно време без гараж си кормех с кеф, сега с гараж се мотам нещо а и не само аз :lol:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...