Jump to content

Евентуална покупка на S4 B6 4.2 v8


Recommended Posts

Здравейте колеги. Оптивам се да се престраша да налазя такова зверче с ръчна скоростна кутия.

Още не съм 100% сигурен че искам да взема точно такова нещо, но всеки път като чуя звука от двигателя

всичките ми притеснения и критики към колата отиват по дяволите :D.

Всички знаем за големия проблем с веригите и обтегачите. До колкото разбрах ремонта отива 3-4к лв.

Не малка сума в накакъв случай, но съм готов да го преглътна ако се наложи. Oставам с впечатление че

като изключим това, двигателя е сравнително безпроблемен. Така ли е това, има ли някакви други

стандартни проблеми, горене на масло, прегряване и тн?

 

Разбира се ще гледам да не взимам кола с разтракани вече вериги (освен може би ако не е доста евтина).

Гледах клипчета в тубата където звука се чува отчетливо уж, някой може ли да потвърди че това е характерния

за проблема звук?

 

 

Иначе колата има ли някакви други специфични проблеми за които трябва да гледам - ръжди, раздрънкано окачване, нещо дето характерно се троши по тия коли?

 

Ако имате и съвете за специфични неща които трябва да се гледат, целият съм в очи да чета.

 

И тъй като съм пределно на ясно че км-те са въртени на колите тук, чудя се колко хиляди км. издържат тия двигатели по принцип преди

да заима нужда от сериозен ремонт?

 

И понеже в София няма много много обяви, ако може да дадете мнение за следните:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521829297005847&slink=6wjx9i - Тази на снимкитен е ми изглежда зле, но цената е съмнително ниска.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517830604005239&slink=6wjx9i - Тук единственото което ми прави впечатление е че салона изглежда по износен. Може би просто си личи повече защото е бял...

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11510134540105269&slink=6wjx9i - На тази като че ли предния капак стои малко странно...

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521628189215718&slink=6wjx9i

- Тази май е B7? Цената ми е съмнително ниска отново, че приемат директно и коментар. Но пък ми изглежда добре и сигурно ще ида да я видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нито една от тези не препоръчвам.

 

Ремонтът на веригите не е 4000лв, а звука при палене не се оправя със смяна на вериги и обтегачи. Друго се сменя, но трябва да се установи от едното ли трака или от другото. Толкова е дълго, че чак съжалявам, че писах, щото ся ще почнат въпроси и ще тряя пиша 4 пъти повече :D

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми няма как ще трябва да питам :D

- Колко отива правенето на веригите ако не е 4000лв?

- От какво може да е тракането при старт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и при кола със сменени вериги и обтегачи може да се чува това притракване при палене независимо дали е при студен или загрял мотор. Дължи се на едни клапи (2 бр.), които при гасене на двигателя се затварят и задържат масло в горната част на двигателя с идеята при следващо палене да не трябва маслото да се качва от долу при помпата чак до горе. С времето тези клапи от кофти масло, нагар или просто от годинките спират да затварят хубаво и маслото си се стича надолу. Когато е по-ново маслото вероятността да го прави е по-малка. След като се стече долу маслото и на следващото палене пак притраква или т.н. на английски chain rattle. Това е подобен, но в същото време различен звук от този, които веригите изкарват ако някои обтегач тотално се е предал. Затова реално най-добрият ми съвет е да се търси запазена вътре и вън S4-ка, която да има някакъв документ, който да докаже, че тия вериги са сменени. Иначе ако няма просто сменяш, за да си сигурен. Аз имах такава S4 преди години и въпреки, че веригите бяха сменени 5000км преди да я купя в Audi с документ, колата притракваше. След доста четене стигнах до тия клапи, които дори по парт номер могат да излязат като част за Lamborghini, защото Gallardo-то кара със същите. Мисля, че бяха под 200лв двете неоригинални.

 

Иначе мога да ти предложа S4 B7 от Швейцария на около 150000км реални. Колата е на познат, но не знам какъв ти я бюджета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за обяснението, не звучи като супер ужасяващ проблем.

Иначе бюджета е около 15-16к за колата, така че най вероятно въпросната S4-a е извън него. Аз и за това се целя в по стария модел b6... Все пак ако искаш драсни цената на лично с малко инфо за колата (сменяни ли са веригите, седан или комби) да помисля дали все пак не мога да се разтегна малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че си си харесал S4, но същия двигател със съвсем малко по-малко коне го има и в А6 4Ф и то обикновено А6-тиците с него изглеждат доооста по-запазени от S-ките. Дори гледах, че колега от форума продава една дето ми хареса, но не бих я взел щото не мога да я изхраня, иначе май беше в бюджета ти. Струва ми се по-оферта от дърта S-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6 ми отива много голяма, то s4-та ми отива голяма и тежка, така че реално няма шанс да се навия за а6. Иначе ги видях обявите, добре изглеждащи коли, но не са за мен, а са и автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракащите вериги се чуват отчетливо. Няма как да ги объркаш, има си някой скъпи агрегати но ако не е грохнала освен че всички флуди са по 12+л и гори доста не е чак толкова тегав за поддръжка автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам двигателя в А6. Всумателен колектор, регулатор на вала, гарнитури капаци и още уж дребни неща, които могат да накарат колата да не върви, да харчи масло и тн. Такава кола само с история и преглед преди покупка и то от някой, който разбира. Двитагтеля грее много и много неща се износват в пъти по-бързо от това. Първите три неща минават 4к, ако не ползваш отстъпки. При мен са правени на около 180к, както и тогава са сменени 2 обтегача. Навсякъде където съм чел горе/долу в този диапазон се обаждат изброените неща. Тракане имам подобно на клиповете, ама всяко палене се чува различно, понякога едва доловимо, друг път повече, дразни ме адски много, ама уж нормално било като не е повече от секунда. Да смениш маслата на дифове, раздатка към 500 с остъпки. На двигател и филтри към 350-400 с отстъпки. Накладки, носачи и други консумативи не е фрапиращо по-скъпо. Като цяло в моята кола за последните 60к са вкарани над 15 хиляди с обслужванията и пак си дърпам косите и стискам зъби на някой паления :D Дали си заслужава?! Като дам газ на свалени прозорци на тихо място мога да забравя всичко. Возих се в една 8ца 2012, която се чудех дали да взимам, колата беше адски яка вътре и комфортна, ама 3.0 тди. Вървеж аналогичен, но удоволствието от звука го няма. За мен това е най-хубавото нещо от всички работи из автомобилите. А4ката ще върви една идея повече, но не е кой знае колко по-малка. И двете ще намериш трудно, С4 е логично по-изтормозена, защото все пак хората не си взимат С , за да галят педала. А6 също е спорно, ама аз пък съм от тези дето рядко натискат, тъйче ни има :) 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/30/2018 at 1:47 PM, C0MPU73R said:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521628189215718&slink=6wjx9i

- Тази май е B7? Цената ми е съмнително ниска отново, че приемат директно и коментар. Но пък ми изглежда добре и сигурно ще ида да я видя.

Колега,

за тази обява пише че колата е на 180к км, а на снимката на километража показва 230к :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу прилична S4 B7 върви над 18к лв.,и то нов внос.Та всеки може да си направи сметката за какво става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се отвори немското мобиле и се вкарат съответните параметри и се вижда колко, аджеба струва колата.

Като се сложи 800-1000 лв транспорт, печалба за търгаша и се вижда, колко би трябвало да струва тук.

Обратната сметка, от цената тук + отстъпката се вадят парите за транспорт и печалбата на търгаша.

И може да се апроксимира, за колко е купена и какъв погром неземен е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам човека ще купува ли кола или не, ама съм дал телефон преди 4 дни,никой не ми е звънял. Явно не е спешно, има време дет се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Schnura said:

Като се отвори немското мобиле и се вкарат съответните параметри и се вижда колко, аджеба струва колата.

Като се сложи 800-1000 лв транспорт, печалба за търгаша и се вижда, колко би трябвало да струва тук.

Обратната сметка, от цената тук + отстъпката се вадят парите за транспорт и печалбата на търгаша.

И може да се апроксимира, за колко е купена и какъв погром неземен е.

Ми те търговците нали затова са търговци, за да намират колите по-евтино отколкото ти ще ги намериш в немското мобиле, та това не е сигурен ориентир какво се внася в БГ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си объркал.

Търговците купуват най големите отпадъци, на незнайни километри, позакърпят и поприкрият проблемите тук и после се почва из форумите, това колко се троши, онова колко се троши...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си прав и не си. Сериозните джамбази купуват пакети от 3-5-10+++ автомобила. Често ги виждат чак като дойдат в България. Има читави, по малко читави и отпадъци. Жабарина не може да му набута само кършове, или само лъскачки. Прав си че редови джамбазин трудно ще вземе читава еска, защото струва повече пари, редки са и не се търсят много.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джамбаза го интересува единствено, там да купи колите възможно най евтино, да ги пооправи с възможно най малки разходи и да ги шитне бързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с кренвиршите е подобна дилемата - дали производителя е кофти, че предлага лай_а или търсещия лай_ата. Като се иска лъскачка се качва на автобуса и отива на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше най-обикновена А4-ка с четирицилиндров мотор,да пръглътнеш някои работи.

Но тук става дума за S4 с V8,в голям процент ''мачкана'' яко в чужбина.Затова такава кола се купува с ясна сервизна история.Защото стигне ли се до вадене на мотора от коша,сумата която ще глътне не е много приятна.А има и други възли,които при А4-ката излизат по-тънко.Та с едно наум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна няма български търговци които да купуват коли от немачко ,по простата причина че на джамбаза не му изнася цената ,а талянските кършове идват еФтинко и те така.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/gepflegter-s4-b6-avant-neue-ketten-selten-schaltgetriebe-/863430508-216-8354?utm_source=sharesheet&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios

Ако търсех подобна таа бих я отнесъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фона на тия варели тука тая е безплатна направо. Особено ако наистина е със сменяни вериги. Веригите излизат около 3-3.5К, не е чак толкО страшно, на 3.0tdi сумата в подобна. 

 

Друг често срещан проблем е с компресора на климатика - оригинално denso е около 1200лв + 250/300 (по спомен) за радиатор и 60/70лв за дехидрататор и промивка на цялата система, маркучите на хидравликата се опичат, оригинални са 270лв, водната помпа е 250лв (hepu), радиатор оригинален 1800лв (заместител не намерих), тампони двигател 800лв/бр, ремъци ролки нямам спомен, тряа да отворим тефтера. Двигателя грее зверски, маркучите на вакуум пътищата при мен бяха станали пластмасови и се чупеха само при докосване.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии таа Еска е супер ве.

Ако немах такава, одма и се метах.

А като се има предвид, че тоо ше свали около 1к...

Кво повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...