Jump to content

Покупка на А6 4F


Recommended Posts

Преди 10 часа, royce написа:

 

С риск да почне безсмислен спор - имал ли си кола с тоя мотор?

Моята 4Ф-ка е с бензинов мотор 3.0i (BBJ) и мога да кажа само хубави неща за него. Много време ми отне да го намеря преди 4 години, но си струваше. Вече съм минал почти 80 000км и нямам никакви проблеми, набира чудесно, не харчи много за кубатурата и конете си, газифицирал съм го почти от ден първи от както колата е при мен. Средния му разход на газ е в подписа ми.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Audi_FeN_1 said:

 

Лична - не.

Но може да се каже че покарвам от време на време и имам наблюдения от няколко години, от първа ръка.

Защо, какво те интересува, питай.

 

Няма как точно ти да ми дадеш впечатления от първа ръка, щото аз карах една а4-ка куатро с тоя мотор над година и половина допреди месец.

Не го хвали много, щото си има доста болежки и недомислици. Моя не беше в лошо състояние, но ме издразни тъпо сметнатата ръчна кутия.
4Ф и Д3 с такъв мотор са си рядкост, а да намериш такива със запазен мотор е още по-голяма рядкост. Явно Вальо е успял, за което поздравления @VBI.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно а4ка куатро съм карал и аз. Седан, с-лайн, ръчна кутия. Мисля че по приятна кола за 6-7 000лв няма. Може би някоя Бензинова е46ца, но те са отвратителни вътре. 

Моя приятел я кара поне от 4 години и не е имал никакви проблеми с мотора, освен малък разход на масло. Смени един съединител за 2000лв, рециклира рейка и тва са му всичките разходи по тая кола. На кутията какво не ти харесва? 

 

Преди 1 час, royce написа:

Не го хвали много, щото си има доста болежки и недомислици. Моя не беше в лошо състояние, но ме издразни тъпо сметнатата ръчна кути

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам дизелова 4ф направена на 300коня

За две години и 100000 км. само масла и нафта.Утре ще сменят един кокал.

Сега се продава и не е на ниска цена !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Audi_FeN_1 said:

Точно а4ка куатро съм карал и аз. Седан, с-лайн, ръчна кутия. Мисля че по приятна кола за 6-7 000лв няма. Може би някоя Бензинова е46ца, но те са отвратителни вътре. 

Моя приятел я кара поне от 4 години и не е имал никакви проблеми с мотора, освен малък разход на масло. Смени един съединител за 2000лв, рециклира рейка и тва са му всичките разходи по тая кола. На кутията какво не ти харесва?

За градска кола става, но на магистралата със 140 да си на 3700 оборота ... малко тъпо. Но беше 2002-га, по-късните с 02X кутии са малко по-добре.

А наистина са прави хората, дето са писали из темите, че ако ще е 3.0i по-добре да е 4.2 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И като е чипната на 300 коня (което е супер иначе) пак ли гори 5/100 на дълго и 10/100 градско. А нечипната, толкова ли е горяла ? В смисъл нали гори 5 кила надолу.

Най-"икономичния" вариант според мен е първото 4.2 на газ или варианта на VBI. 

Ако не ти се разправя с газово - 3.2 си е ок.

3.0тди не е лошо, ама съм виждал повече примери за - проблем с турбото/дпфа/вихровите клапи/и.т.н. отколкото такива без тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли, предполагам е крайно време да си изтрия обявата за колата. В БГ не е важно да имаш убава кола, а евтина кола. А6-цата се продаде за 3 дни, но си направих експеримент да я оставя на обява точно месец. За тоя месец точно 0 обаждания. Кола с вътрешен и външен Sline, бих казал доста добро оборудване, платени гражданска, технически, каско, данък за цялата година, на реални 149 000км с история само в Ауди. Реших да я оставя точно защото имаше някакви по-скъпи нов внос на "реални" 200 000км без Sline ни вътре, ни вън, да не говорим, че са писани 2007 или 2008, а вътре са със сивия интериор от 2005. Та си викам дай да пробвам 1 месец да поседи е така за експеримента. Е за мен експеримента е успешен -  българина иска евтинко, на мн километри, да бъде излъган, па после марката била лоша. Ц! Аз и за 2.5 TDI и за 3.0 TDI мога все хубави неща да говоря, щот не съм имал ни един милионник. Ноооо за секи влак си има пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Lo_Ridah said:

И като е чипната на 300 коня (което е супер иначе) пак ли гори 5/100 на дълго и 10/100 градско. А нечипната, толкова ли е горяла ? В смисъл нали гори 5 кила надолу.

Най-"икономичния" вариант според мен е първото 4.2 на газ или варианта на VBI. 

Ако не ти се разправя с газово - 3.2 си е ок.

3.0тди не е лошо, ама съм виждал повече примери за - проблем с турбото/дпфа/вихровите клапи/и.т.н. отколкото такива без тях.

Аз карам от скоро чипната Б8-ца 3.0 тди и такива разходи като 5/100 още не съм видял :D Може би, ако се кара със 100 ще даде толкова, ама иначе със 150-160 под 7-8 не показва на борда. За градско вечер има случаи да показва 9,5-10, ама в задръствания под 12-13 не показва. Реално го засекох веднъж 10,8-11 само градско с едно ходене до Нови Искър. На режим S на кутията стрeлката на нафтата рЕзко пада надолу :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално :) Ама ми стана забавно коментара как 3.0тди горяло 5 кила надолу спрямо 3.2

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, образно казано.

3-4-5 в зависи от режима на каране, все гори доста по-малко.

Градско е възможно да се получи 5 кила разлика.   Все пак да сравняваме еднакви коли -  куатро и автомат.  А не бензина да е ръчка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Count Fuel type min Ø max
568 Diesel 6,90 9,40 14,26

 

 

Count Fuel type min Ø max
94 Gasoline 8,46 11,49 16,14


Горе 3.0 тди, долу 3.2 фси.
Фрапантна разлика няма ... Да не говорим за цифри от порядъка на 5/100

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пергишки, хванал си и хибридите в тая сметка, не си ограничил по година.

Също и олроудите, които тежат яко и масово са 3.0тди. 

 

 

Разлика си има и не е половин, нито 1 кило, за да е незначителна.  Минимум 2 литра, като може да стигне и до 5, зависи от начина на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може разбира се. И 20/100 ми е давала градско. Март месец още беше зима като я взех и се тръгваше с всичката газ и смените бяха на 6500 оборота :rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Изглежда мн красива, цвят, с-лайн всичко е супер, но от автокъща си е таралеж в гащите :) Случайно ми попадна тази https://www.cars.bg/offer/c2662145 . Не познавам продавача, но обявата е написа културно, сменени са най-скъпите неща и аз лично, ако си търсех такава нямаше да я подмина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено втората от cars са направени скъпите ремонти. Не е sline, но изглежда добре. Човекът може да си мисли, че ще е все така ( над 6000лв в рамките на няколко месеца) и да я маха или да скача на нещо по-ново. Много 4f-ки се разкарват до 1 година след покупката...

Първата от джамбазите - тази седалка за 222к км не се подбива така ръба, освен ако не е седял някоя косатка вътре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...