Jump to content

Мнение за конкретна обява s4 b7


Recommended Posts

Здравейте! Интересувам се от този автомобил. Как ви се струва и цената оправдана ли е според вас?

Всяко мнение ще ми е от полза?

https://m.mobile.bg/details/11528215797983015

Редактирано от vladyp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много смотан монтаж на Г.И-то

Нещо екстрите и куцат ... имам впредвид липсват стандартни екстри като: Темпомат,DRL,CH/LH,Затъмняващо отледало,километрите не са тия мисля,волана май е претапициран ... .. . и те така от тия снимки в обявата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега като загледах монтажа, наистина е много нескопосан.... Волана също не е като на другите S-ки..

Лошото е че на пазара не виждам кой знае кво а и предпочитам да е ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да търсиш запазена S4 (B7) и ти да си монтираш Г.И то в специализиран сервиз.

Но имй впредвид,че запазените и на около 200.000 близо реални километра 2007-2008 в чужбина си държат цени в порядъка на 20.000-25.000 лева ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям Марто. 

Максимално запазена търси, БЕЗ газ, независимо B6 или B7. 
В България трудно ще намериш читава. 

После едно хубаво обслужване, оглеждане на всички пластмаси и кабеляци по моторния кош да не са изгоряли/напукани, смяна на каквото е нужно и един хубав ГИ. :) 

 

Сериозна кола с доста сериозна поддръжка е това, много внимателно прецени дали не надскачаш себе си. Ако не е така, взимай смело и се радвай. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И А6 със същия мотор е доста добър вариант, ама там са само автоматик. Получаваш в пъти по модерен и комфортен автомобил, евентуално малко и повече неща за чупене, но си заслужава. По темата газта е ужас,  брутален салон, млже би най-красивия на Ауди. Колата изглежда доста добре, но не бих взел от автокъща такъв автомобил. Поддръжката не е малка и ако не е правено нищо сериозно тоя мотор почва да се обажда точно на твзи километри :) 

 

ПП Не знам ква е тая тенденция Б7ците да се търсят и купуват на пари за които спокойно можеш да си намериш читава 4Ф . На мен някой, ако ми даде тия пари за моята веднага му я давам с голяма усмивка и отивам на 4Г 3.0 тфси от америка, ама не се занимавам, че няма кой да оцени вложените 5 цифри в колата :D 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами също изглежа добре, тази къща ми е правило впечатление, че са вкарвали доста добри коли, поне по обяви. Отиваш гледаш и задължително сервиз, това, което са написали за гаранцията, ако го имаш на документ, който не е с хиляда условия също е добре. Ама за тия пари видях, че си коментирал 6цата, която се продава във форума, сто пъти повече гласувам за нея. Взимаш кола, която е гледана като писано яйце и само ще караш. Няколко пъти я засичам по бул.България иоколовръстното, колата изглежда супер.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и за нея се двоумя, но е вече доста възрастна.... Общо взето се чудя още, но и ми се кара нещо по-новичко. Вече 10 години търкалям тръца и ми е писнало..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти подсказа колегата,а и сам казваш ... прецени добре от 1.8Т-ръца дали ще се справиш с 4.2i V8-ка ... да няма после неприятни изненади ... откъм финансова гледна точка и евентуални скъпи ремонти.

 

Вероятно си ги гледал но само за сверка на цените ...

 

Американка е но пък не е лишена от екстри и седан ... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261461178&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=c335df6f-8c04-18e9-24c8-46185adc0711

 

Прилична но на почти 200.000 пак със доволно екстри но цената вече е сериозна ... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261825934&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&action=topInCategory&searchId=c335df6f-8c04-18e9-24c8-46185adc0711

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и А6 Ц5 и Б6/Б7 са старички вътре. Ако не държиш много на 4.2, нещо по-новичко за парите на Б7цата с много внимание отиваш на А4 Б8 2.0 тди или конкурентно Пасатче. Ако искаш да усетиш осезаема разлика в годинките според мен вариантите не са първите 3 :) 

 

ПП. Надявам се не си от хората, които ще си вземат 3-4-5 по нова кола нов внос разчитайки, че ще е по-здрава от по-стара такава. Единствените фактори при колите са километрите и поддръжката :) 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Знам едно, колата трябва да е ауди и определено да върви доволно повече от чипнат тръц.

За подръжката съм наясно че надхвърля 3-но тръца, че в някои аспекти може би и повече, но искам да се мятам на дълбоко ?

Мислех и за 2.7т, но б5 не ми се кара и ц5 също. За това се оглеждам за б6 или б7

С6-цата е брутална наистина и вложеното в нея също. Наистина ще е качваш се и караш, но ще бъде компромис от гледна точка на платформата за мен...

 

А искам и да е комби..

Редактирано от vladyp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай еска, един път се живее, ебаси, не е чак толкова страшно, щом си се настроил за тройно плащане спрямо тръца начи всичко ще е наред.

 

Компромис може ако намериш някое запазено 3.0и ръчка куатро, пак ще е ъпгрейд спрямо тръца и струват наполовина на еските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора,ако биеш пътя до Стара Загора за S4-ката Б7 ръчка,виж и другата Б7-ца 4.2 V8 от обявите в старозагорско.Само,че е автомат.

Между двете няма нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladyp Пробвай и двете, за да ги усетиш и да не се псуваш после.

Моята Б6-ца беше 3.0i Q с ръчка и беше с някаква къса кутия. Караш на магистралата със 140 на 3600 оборота на 6-та, а с автомата на 5-та на 3000 оборота си на 160.

За мен лично - голям мотор е за автомат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид оборудването на самата кола,в случая S4 B7.

Относно ръчката при мотор 4.2 V8,върви повече.Най-харните бройки са от моделна 2007 година,торсен Т3.

При тях парите за покупка са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте машини :),

Първо искам да кажа на пича който се оглежда за S4, че това е една уникална кола и ако е запазена си заслужава всеки един лев. Аз лично съм със S4 B6 ръчка. Колата е брутално яка за шофиране и най-вече ако е ръчка. 

Относно сервизирането повечето проблеми идват от там че няма място за работа и се разглобяват по 100 неща и съответно цената за труд е по-висока. Като части не е нещо УАУ. Мога да ти покажа фактура за обслужването на веригите ако те вълнува, да знаеш долу-горе какво те очаква.

Виждам че си от София, ако минаваш през студентски град, пиши. Ако искаш можеш да видиш моята - как вози, върви и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите и обтегачите с оригиналини си са сменени или алтернативни ?

Едва ли някой ще се расърди ако покажеш фактурата за обслужването на веригите :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално моторите и кутиите в Б6/Б7 са абсолютно идентични и покупка на Б6 и оставащ по-сериозен бюджет за поддръжка след това е по-добрият избор.

За разходите по обслужване/гориво/поддръжка спрямо вървеж и разход на гориво, колата е бавна.Верно осмак, ала бала, но технологиите напреднаха много, а тази кола е с неоправдани финансови средства спрямо динамиката, която предлага, пак да кажа.

На осмака подхожда автомат, нищо че е по-муден, ососбено ако се кара в София.

На 6/11/2018 at 19:52, alexxk написа:

И А6 със същия мотор е доста добър вариант, ама там са само автоматик. Получаваш в пъти по модерен и комфортен автомобил, евентуално малко и повече неща за чупене, но си заслужава. По темата газта е ужас,  брутален салон, млже би най-красивия на Ауди. Колата изглежда доста добре, но не бих взел от автокъща такъв автомобил. Поддръжката не е малка и ако не е правено нищо сериозно тоя мотор почва да се обажда точно на твзи километри :) 

 

ПП Не знам ква е тая тенденция Б7ците да се търсят и купуват на пари за които спокойно можеш да си намериш читава 4Ф . На мен някой, ако ми даде тия пари за моята веднага му я давам с голяма усмивка и отивам на 4Г 3.0 тфси от америка, ама не се занимавам, че няма кой да оцени вложените 5 цифри в колата :D 

Тенденцията е , че 4Ф е кошница най-страшна с потенциални ремонти за хиляди левове.

Да не говорим, че сравнение с обикновен кош спрямо каквато и да е С-ка хич не е меродавно

На 6/11/2018 at 19:14, MAPTO7007 написа:

Най-добре е да търсиш запазена S4 (B7) и ти да си монтираш Г.И то в специализиран сервиз.

Но имй впредвид,че запазените и на около 200.000 близо реални километра 2007-2008 в чужбина си държат цени в порядъка на 20.000-25.000 лева ...

м даааааа,

хубавите коли и по-специално С/Рс са си цифра.Има и за по 40000лв С4Б6 у немско и има защо.

Оттук да вземеш нов внос читава такава кола е 1:1000 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Разликата между С-ка като изключим интериор и екстериор, усеща ли се при нормално каране в градски и извънградски условия? Интересно ми е, защото виждам, че си притежавал и А и РС и С. Масово хората не си взимат С-ки за да ги карат по писти, а за по-бързото ускорение, което може би в С-ка да се усеща по-рязко, но при едно круизване на магистрала с 140-150 има ли разлика? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

значи РС-а беше реплика , но си му бяха яки нещата по окачване и спирачки - от Кайен/Карера и РС6 Ц5.

Доста пъти съм го карал с 300+ и седи брутално.

Сега С4-ката е 1900кг , обаче има Ауди Драйв Селект и със спортен диф е лудница.На какояново направих 35 обиколки и това нещо как седи в завоите и как излиза не е истина.

Просто друга кола.А с магнитното окачване вече става страшно.

Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...