quattro_4x4 Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 Здравейте колеги, от доста време климатроника ту работи ту не... ето и двете грешки от където идва проблема 01810 Actutation motor for temperature flap; Right v159 И 00604 Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap G113 Проблема е, че духа силна струя, но понякога не охлажда. Все едно съм спрял климатика и духа неохладен въздух. Фреона е проверен и имам. Ако някой може да каже къде се намират тези моторчета да ги отворя и проверя какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 Мой съвет е първо да пробваш 2-3 пъти със адаптация,щот грешките са временни ... ако това не помогне,тогава да търсиш местонахождението им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 На картинката се виждат клапите под жабката. Разглобяваш, почистваш с контактен спрей и сглобяваш, после адаптация и всичко заспива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 https://www.drive2.ru/l/3288103/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_4x4 Публикувано 23 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 Грешката се появява постоянно. Трия и на другия ден пак се появява... след малко почвам разглобяването. Благодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 (Редактирано) Колега, Кажи как оправи нещата, че и мен сега това ме чака с тези две същите грешки Трия ги и пак се появяват ... Редактирано 14 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiko7o Публикувано 14 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2023 Здравейте, колеги. За да не отварям нова тема ще използвам тази от преди няколко години за клапите на парното. Може ли някой да каже дали това е клапа V158? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 14 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2023 Точно това е моторчето на клапата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка. И пцувай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiko7o Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 (Редактирано) Преди 8 часа, NIKO написа: Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка. И пцувай! Да разбирам, че клапата за реглаж на температура е въпросната за която питам V158? Иначе да така направих, само дето не свалях педала. С много псуване успях да я сваля 😄. Преди 21 часа, ads написа: Точно това е моторчето на клапата! Тъй като спря да духа от лявата страна топло и на диагностика излезе греашката за клапа V158. Но след подмяна на потенциометърчето или цялата клапа трябва адаптация ли? Редактирано 15 Януари 2023 от kiko7o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2023 Да, трябва да се пусне адаптация. Basic settings, group 001 мисля, че беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 18 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2023 това е теста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 19 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2023 Колко скъпи са тия клапи,че се налага толко мъки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 18 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2023 (Редактирано) Към 300-350 лв. за брой, в зависимост коя е , нови оригинални , защото модела си ни е старичък и няма алтернативни. Иначе 2-ра ръка по моргите 30тина лв. ги дават, но кой знае какви са. При мен има 3 клапи за смяна , смятай колко излиза сумата за 3-те клапи+ труд, нема шанс да ги дам. Редактирано 18 Февруари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2023 НЕ се сменят "клапи", сменят се потенциометрите им, в алито са на килограм. Никакво "чистене" в спирт/с "контактен спрей" НЕ върши работа, износени са. Само нови чайни. Поръчвайте си минимум три сета (по пет), от които се избират работещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 22 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2023 А по какъв начин да ги търся в алито? Щото пиша примерно "audi climate air con potentiometer" и ми излизат разни резултати, ама не съм сигурен дали е това което търся. Иначе си пазарувам редовно от алито, не ме притеснява да поръчвам части от там. Скоро мисля да поръчам датчик за светлина/дъжд, че ми прави магарии моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2023 потенцьометъри копувай на килограм има ени тарикатен хитрен в базара, пускат парчето по 20 левченца, да ги цункаЖ стОдени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 22 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2023 (Редактирано) Добре, да речем че поръчам и попадна на 3 читави потенциометри за 3-те ми повредени клапи. Колко време биха изкарали според теб тези китайци, 1-2 години поне ще имам ли нормално работеща система с тях, преди да са почнали да не отварят докрай и да пишат грешки? В момента обмислям дали по този начин, или по втория - да взема всичко на старо от морга. Редактирано 22 Февруари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 22 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2023 @user12321 потенциометрите като се сменят карат доста време, все пак са нови, със сигурност ще изкарат и повече от 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2023 Слагал съм 2017 още такива чайни на разни хора, на моя навес съм с такива, досега няма оплаквания, въпросът е да се изберат работещи от купчината, дето ше се купи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване