mshbul Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Мойта е ръчни скорости, но обороти не вдига. Леко като че ли по-тромава става. Само зимата съм успявал да забележа по време на каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Еми явно си е различно при различните модели. Октавиите 1,6тди ръчса, също вдигат оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) Малко развитие - нещата не са добре. След 300 км каране след сервизната и добавката, направо светна на фиса символа за дпф-а. Почна регенерация, изкарах го на тангентата и изгасна. След 120 км пак се пусна, тоя път без символа на таблото. Реших да сменя датчика за налягането, но за 300 км, ат които 70-80 извънградско, два пъти направи регенерация и честно казано почва да ми писва Редактирано 6 Октомври 2018 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Ма като ви пеЙ Пенка че голем дизеЙ не е за градО нема кой да слуша нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 2.0TDI-то го дадох на 190 хил.км.,реален пробег.Карано главно само извънградско.DPF-a беше запушен почти на 60-70%.Смятайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) Ами пробвам със сваляне и чистене последно и ако не стане ше се разделяме май май, въпреки, че не ми се иска. Има в ибей някви factory refurbished за по 500-600 лв, ама нз колко са читави. Редактирано 6 Октомври 2018 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 1 hour ago, moto_fan said: Ма като ви пеЙ Пенка че голем дизеЙ не е за градО нема кой да слуша нали Е то с малкия щеше да е същия х*й Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 На 6.10.2018 г. at 20:15, kosio85 написа: Ами пробвам със сваляне и чистене последно и ако не стане ше се разделяме май май, въпреки, че не ми се иска. Има в ибей някви factory refurbished за по 500-600 лв, ама нз колко са читави. Даже няма нужда от ибей, в ЕМ Комплект са по 600 лв...... остава въпроса колко истина има в тях, за да са 4-5 пъти по-евтини?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 Е това си е интересен въпрос Тези в ибей са оригинални, въпроса е обаче как точно са refurbished? Най-вероятно са именно чистени на машина. То кво друго може да е нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 Аз продължавам да го следя, преди да мина към некви действия. Новия датчик не показва отрицателни стойности на контакт. И двете са на 0. 199 км от последната регенерация и soot mass measured беше 27g. Реших да го изкарам на спортния режим на околовръстното и за нула време го свали на 5g. Може и с датчика да е имало драма и на новия да му трябва време нещо да влезе в час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Косьо, наистина искрено се извинявам, но ще ти го кажа...... Трябваше да ни послушаш...... При 3.0тди не се пита дали нещо ще стане , а кога. Затова махнах моето , а беше наистина перфектно и на под 200 000км. Дюзи/дпф/егр.....па пръска ли , па не пръскали и все такива. Бензина беше правилният избор, особено с все повече засилващите се рестрикции. Дано да имаш по-малко грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 14 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 (Редактирано) Не бе, няма няква страшна драма. Нито сдухва, нито аварийни режими, нито нищо. Сега на 400 км ми пусна регенерация, като я карах само с макс моушън. Засега нема да пипам повече За БГ до рестрикции трябва да мине бая време, а и все пак е Евро 5 тоя кенеф Редактирано 14 Октомври 2018 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) На 2.10.2018 г. at 0:28, kosio85 написа: Ами за 22к няма как да не е правила. То май не е и нормално. Поне веднъж на резервоар трябва да прави. Тва с принудителната, ако ще сменяш масло след тава, защото наистина вкарва нафта. На мен нивото ми се качи след сервизната, но така или иначе беше за смяна. Ако ти е скоро сменяно, недей да я пускаш по-добре. На 4ф не го ли прави това д вдигането на оборототе и връщането на предавки до 1ва в длижение, когато прави регенерация? Колеги при регенерация вкарва нафта в маслото на картера ли бе да му се не види.Аз смених маслото и след няколко дни го гледам на дисплея на таблото че е отишло на максимум.За ауди кю5 2011г 170к.с.Е докато навъртя 10-15хил.клм.какво ще стане дотогава де На 20.09.2018 г. at 19:57, plamen 73 написа: още варви Колеги как ги взимате тези данни вие все в сервизите ли стоите или имате ваша лична програма на лаптопа и правите чек на ход когато искате.Изв. се че не съм в час.Къде пише какъв софт има колата и колко струва ако искаш да си го купиш приблизително,изобщо възможно ли е. Редактирано 6 Март 2019 от shablata допълване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) от склад 66 си поръчваш ваг и си готов или от Китай Редактирано 6 Март 2019 от plamen 73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) За от китай ще го открия но какъв е този склад 66?? Редактирано 7 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 https://sklad66.com/cms/index.php Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) @shablata В олх също има. За около 40 лв си готов. Колкото за нафтата в маслото, на мен ми ги прави през 250 км регенерациите и ако беше чак толкова вкарването, до сега да ми е писнало, че е препълнила с масло, тъй като аз го направих до горе, при смяната По скоро след няколко дни ти е отчела истинското положение на маслото. Трябва му малко време, за да отчита правилното Редактирано 11 Март 2019 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Преди всичко трябва да се проверят дюзи, клапи на колектори и ЕГР. Неизправност в тези компоненти води до задръстване на ДПФ-а. Както и софтуерното им спиране, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване