Zare Report post Posted November 3, 2018 Здравейте , интересува ме има ли колеги ремапвали колите си от някоя от двете фирми и съответно доволни ли са ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ц Е Ц О Report post Posted November 5, 2018 REVO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zare Report post Posted November 5, 2018 При REVO Stage 1 дали включва изолирането на втората ламбда сонда? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ц Е Ц О Report post Posted November 6, 2018 Aко кракомобилът ти има , може и да се изключи Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zare Report post Posted November 6, 2018 Кракомобила е 2.0 TSI , CCZB Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 7, 2018 Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево? До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tonko2.0T Report post Posted November 7, 2018 REVO има на поне две места в България. Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли? Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 7, 2018 Revo са ясни, за APR беше въпроса. Overdrive ми бяха излезли в един от локаторите за дилър, но в техният сайт няма никаква информация. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jawbreaker Report post Posted November 7, 2018 Overdrive са официалните дистрибутори на APR, но ще трябва да им звъннеш/пишеш. При REVO цените са по-ниски. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dido99 Report post Posted November 8, 2018 На 7.11.2018 г. at 11:32, insane написа: Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево? До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... Не е вярно, APR е много агресивен, a Revo е плавен и се разгръща плавно, гладко през целия оборотен диапазон Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 8, 2018 Възможно е, мнението ми не е от личен опит. Това е което бях чел тук: https://forums.vwvortex.com/showthread.php?6964571-Revo-vs-apr#/topics/6964571 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zare Report post Posted November 8, 2018 На 7.11.2018 г. at 19:13, tonko2.0T написа: REVO има на поне две места в България. Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли? Да за Голф 2011 година. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JusttRelaxx Report post Posted November 9, 2018 REVO. Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 9, 2018 8 hours ago, JusttRelaxx said: REVO. Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JusttRelaxx Report post Posted November 9, 2018 В София можеш да се обърнеш към D-Bros. Колегата@cvetan83 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
tonko2.0T Report post Posted November 9, 2018 Още един глас за REVO. Има ли финанси и мерак,избираш си ниво и ГТИ-то ще стане още по-добър хот-хеч.Само незнам в какви граници е разхода на масло,примерно за 10к км. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ц Е Ц О Report post Posted November 10, 2018 Преди 20 часа, insane написа: в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино? Абе хора, спрете се с тия динота............ Не случайно АПР/РЕВО тестват на пътя и продуктите им са скъпи. Щом са сложили конете в граници, значи са толкова. АПР са американци - по-скъпи продукти, предимно ориентирани в облъчването на тамошните тунинг "батки" и основното настройки като цяло за тамошните горива. Изборът за ВАГ за Европа като цена/качество е РЕВО. Особено за Голф и моторите са доооста силни. Най- малкото да беше влезнал в сайта на РЕВО, щеше да си изясниш доста неща какво , как и на каква цена може да се направи и какво да се очаква. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ц Е Ц О Report post Posted November 10, 2018 https://www.onlyrevo.com/products-for-vehicle/volkswagen/golf-vi&engineid=177 Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 10, 2018 В сайта на РЕВО съм влизал не веднъж. Въпроса ми беше дали има място с дино, не дали РЕВО/АПР тестват на пътя или на дино. Ясно е че има граници на постигнатата мощност, все пак не винаги става въпрос на нови коли. Точно за това аз бих искал да се направи справка преди и след. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dido99 Report post Posted November 10, 2018 Мери си преди и след това, и без това ти трябва пробег след намесата. Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%. А това, че не първа младост колицата не е гаранция за по-празна конюшня , важна е правилната и навременна поддръжка, а не пробега. Quote Share this post Link to post Share on other sites
insane Report post Posted November 10, 2018 Ясно, победителят в темата е only REVO. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GLS Report post Posted November 10, 2018 2 hours ago, dido99 said: .... Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%. ... Какво точно се случва през тези 1000км в ЕКУ-то? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvetan83 Report post Posted November 11, 2018 Под пробег 1000 км колегата има предвид, че съвременните ЕКУ-та имат нужда да се самоадаптират по време на шофирането. При флашване на автомобили с автоматична трансмисия (без значение от типа) винаги са необходими 5-600 км каране за да се адаптира кутията към мощността и въртящия момент на мотора и докато това се случи, еку-то на автомата доста реже от мощността (дори и да е С-Троник и дори да му се сложи софт пак иска каране). Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. При мен с 3,0т и 6НР19 автомата има силата в зависимост от стила на шофиране да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ngoro Report post Posted November 11, 2018 6 hours ago, cvetan83 said: Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. При мен чак на 8-мия резервоар Абе хора като ги пишете тия глупости вЕрвате ли си? Щото моята кола като й сипя квото там съм решил да й сипвам (сливова, гроздова, А95, А100) веднага във VagCom-а мога да гледам колко реже аванс и колко впръсква гориво и колко е горивната смес Явно някои коли са много тъпи щом им отнема цели два резервоара че да почнат да усещат нещата а извънземния С-троник дето е пълен с 2 мозъка - един от Айнщайн другия от Нютон - много ги мЕришат горивата щото ауспуха нали минава покрай кутията и затова режат от мощностТа че да се наместят говняните "съединителни плочки" по-нежно че да не се скъсат като тоалетна хартия Белана Тоя пост е кандидат за наследник на онЯ със студения въздуф дето режеше компресорните перки на турбините Да не би хАфтора да е същия ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krisko_A6 Report post Posted November 11, 2018 При мен с 3,0т и 6НР19 автомата има силата в зависимост от стила на шофиране да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 4-500км за да се върне мощността? Бах тея интелигентни автомати, дето се борят с войната по пътищата... Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites