Recommended Posts

Здравейте , интересува ме има ли колеги ремапвали колите си от някоя от двете фирми и съответно доволни ли са ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При REVO Stage 1 дали включва изолирането на втората ламбда сонда?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево?

 

До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

REVO има на поне две места в България.

Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revo са ясни, за APR беше въпроса. Overdrive ми бяха излезли в един от  локаторите за дилър, но в техният сайт няма никаква информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overdrive са официалните дистрибутори на APR, но ще трябва да им звъннеш/пишеш. При REVO цените са по-ниски.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.11.2018 г. at 11:32, insane написа:

Кои са дилърите на APR за България, и има ли разлика в цената сравнение с Рево?

 

До колкото съм запознат от чуждестранните форуми, специално за 2.0 тси, казват че поведението е различно, като при Рево е по-експлозивно, а при АPR мощността се разгръща по-плавно. Но незнам до колко е вярно ...... 

 

Не е вярно, APR е много агресивен, a Revo е плавен и се разгръща плавно, гладко през целия оборотен диапазон ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.11.2018 г. at 19:13, tonko2.0T написа:

REVO има на поне две места в България.

Zare,за каква кола става дума-Голф ГТИ ли?

Да за Голф 2011 година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

REVO. 

Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, JusttRelaxx said:

REVO. 

Кеф ти в София, кеф ти на морето, има кадърни хора, които да ти сложат софтуера. 

 

в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино?

Share this post


Link to post
Share on other sites

В София можеш да се обърнеш към D-Bros.

Колегата@cvetan83

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още един глас за REVO.

Има ли финанси и мерак,избираш си ниво и ГТИ-то ще стане още по-добър хот-хеч.Само незнам в какви граници е разхода на масло,примерно за 10к км.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, insane написа:

 

в София кое място препоръчваш? Има ли такова където имат дино?

Абе хора, спрете се с тия динота............

Не случайно АПР/РЕВО тестват на пътя и продуктите им са скъпи.

Щом са сложили конете в граници, значи са толкова.

АПР са американци - по-скъпи продукти, предимно ориентирани в облъчването на тамошните тунинг "батки" и основното настройки като цяло за тамошните горива.

Изборът за ВАГ за Европа като цена/качество е РЕВО.

Особено за Голф и моторите са доооста силни.

Най- малкото да беше влезнал в сайта на РЕВО, щеше да си изясниш доста неща какво , как и на каква цена може да се направи и какво да се очаква.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В сайта на РЕВО съм влизал не веднъж. Въпроса ми беше дали има място с дино, не дали РЕВО/АПР тестват на пътя или на дино. Ясно е че има граници на постигнатата мощност, все пак не винаги става въпрос на нови коли. Точно за това аз бих искал да се направи справка преди и след.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мери си преди и след това, и без това ти трябва пробег след намесата. Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%.

А това, че не първа младост колицата не е гаранция за по-празна конюшня ;), важна е правилната и навременна поддръжка, а не пробега.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dido99 said:

.... Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%.

...

 Какво точно се случва през тези 1000км в ЕКУ-то?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Под пробег 1000 км колегата има предвид, че съвременните ЕКУ-та имат нужда да се самоадаптират по време на шофирането. При флашване на автомобили с автоматична трансмисия (без значение от типа) винаги са необходими 5-600 км каране за да се адаптира кутията към мощността и въртящия момент на мотора и докато това се случи, еку-то на автомата доста реже от мощността (дори и да е С-Троник и дори да му се сложи софт пак иска каране). 

Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. 

При мен с 3,0т и 6НР19  автомата има силата в зависимост от стила на шофиране  да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, cvetan83 said:

Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар.


При мен чак на 8-мия резервоар :hilezh:

Абе хора като ги пишете тия глупости вЕрвате ли си?

Щото моята кола като й сипя квото там съм решил да й сипвам (сливова, гроздова, А95, А100) веднага във VagCom-а мога да гледам колко реже аванс и колко впръсква гориво и колко е горивната смес 
Явно някои коли са много тъпи щом им отнема цели два резервоара че да почнат да усещат нещата :D
а извънземния С-троник дето е пълен с 2 мозъка - един от Айнщайн другия от Нютон - много ги мЕришат горивата щото ауспуха нали минава покрай кутията и затова режат от мощностТа

че да се наместят говняните "съединителни плочки" по-нежно че да не се скъсат като тоалетна хартия Белана :hilezh:

 

Тоя пост е кандидат за наследник на онЯ със студения въздуф дето режеше компресорните перки на турбините

Да не би хАфтора да е същия ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен с 3,0т и 6НР19  автомата има силата в зависимост от стила на шофиране  да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично. 

4-500км за да се върне мощността? Бах тея интелигентни автомати, дето се борят с войната по пътищата...

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.