Jump to content

Избор между 1.8Т / 2.0TFSI


Recommended Posts

Здравейте спрял съм се на А3 , но въпросът е ,че си търся кола по нова от 2003г. 1.8т рядко срещам из нета от тази година нагоре, въпросът е ,че искам да е газифицирана (винаги съм предпочитал най-висок клас газови уредби ако има значение). Истинският въпрос е дали 2.0TFSI подлежи наистина на газифициране? Разхода ми казват ,че не е много голям на бензин също, но докато се кача и не ми бръкне в джоба не споря.

https://mobile.bg/11542200815633443

https://m.cars.bg/carview.php?id=2782847

Това са за сега предпочитанията ми, как мислите са цените ? Ако някой ги е гледал да даде мнение. Благодаря!

 

едит : ако имате предложения отворен съм към такива. Бюджета ми е до 8000лв.

Редактирано от brutezz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Какво точно ти хареса в тия кочини??? 

2.0TFSI става на газ, уредбите са около 1600лв и нагоре, като едновременно с газта, ще ти гори и бензин! Същото важи и за 1.8 мотора, който също е TFSI и няма нищо общо, с този 1.8T за който най-вероятно си мислиш... Ако това те устройва се мятай, ако не - вземи си 1.6i (102кс) или предния модел - 8L... или дизел.

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за неточния отзив. Обоснови се какво точно не ти харесва ако може. Колкото до 1.8Т не този ТФСИ, а този 150/180hp.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата, ако не си от София .....не се разхождай. Познат ходИ да я гледа и казА, че е зле. Нещо спомена за цената. Останах с впечатлението, че са готови да свалят, само да я продадат.Явно и те са наясно, че е :steinigung: За газифицирането ползвай за жокер таблицата на Ланди от сайта им. Има описани двигателите на които могат да сложат ГИ. Или им се обади и питай. За в7-ца 2.0 тфси цифрите са 2К+ .

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газифицирането парите не са проблем.Въпроса е дали двигателя ще остане читав след него във близките 3-4 години, ама то много значение какво ще се падне май май. Благодаря за отзива.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, JusttRelaxx написа:

В това купе го няма тоя 1.8Т, който си мислиш. :)

Да ясно ми е, затова съм написъл ,че се двуомя м/у тези две машинки. По стара 1.8т или по нова с 2.0т

преди 8 минути, NIKO написа:

Какво значи "читав" след газифициране, странни "проблеми" си изобретявате.....

преди 8 минути, NIKO написа:

Какво значи "читав" след газифициране, странни "проблеми" си изобретявате.....

Казаха ми ,че при този тип двигатели цилиндрите малко по малко си заминавали след газифициране. За кратко време.

Редактирано от brutezz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега но не ми се дават отново пари за коли под 2002г, тъй като моята 3ка в момента е 99г, разлика нулева, освен 25-те коня заради двигателя.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава търси B7 1.8T 163к.с например или ако искаш A3 8P, но не ти харесва разхода на 2.0ТFSI, си намери 2.0TDI. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната `FAKE` тема :hilezh: (T) vs (TFSI)

Вие си давайте мнение и насоки но няма смисъл.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти и за една друга беше казал, че е фейк, ама после момчето го засякох по разни групи да си задава същия въпрос. 
Освен ако не му е много скучно. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, JusttRelaxx написа:

Ти и за една друга беше казал, че е фейк, ама после момчето го засякох по разни групи да си задава същия въпрос. 
Освен ако не му е много скучно. 
 

Какво имаш предвид под фейк тема? Писъл съм за мнения та ако щеш и предложения..

Just now, MAPTO7007 написа:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейк тема е когато продавач на кола създаде профил в този форум и иска мнение за кола, която самия той продава. Аз бях намерил една такава преди месец и я разобличих като предоставих неоспоримо доказателство че е такава, в резултат на което администраторите я изтриха. Обаче тук не е предоставено никакво доказателство, единствено имаме лично съмнение. За щастие живеем в общество в което личните съмнения без доказателство не се вземат под внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти верно ли сравни турбобензина 200 коня с умрелият турбодизел, предполагам 140 коня.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, CVT написа:

Фейк тема е когато продавач на кола създаде профил в този форум и иска мнение за кола, която самия той продава. Аз бях намерил една такава преди месец и я разобличих като предоставих неоспоримо доказателство че е такава, в резултат на което администраторите я изтриха. Обаче тук не е предоставено никакво доказателство, единствено имаме лично съмнение. За щастие живеем в общество в което личните съмнения без доказателство не се вземат под внимание.

Това са пълни измишлиотини, тук съм за мнение от аудиторията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо го казваш на мен? Аз само обяснявам понятието. Никъде не съм казал че твоята тема е такава или не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди 1 година закупих А3 2.0 TFSI 2006 Г.

От BRC ми обявиха 2350 лв с разни дреболии който се заплащат и регистрация на бутилката излизаше около 2500 лв. Всичко.

От Landi излизаше 2100 с разните му щуритии до към 2200 лв.

Газ не съм слагал карам си я на бензин градско между 10 и 14 зависи от времето градът и стила на шофиране. Извън града е възможно да се постигне и 7. За мен газ е реален вариант ако минаваш доста км годишно. При мен не е така и се отказах.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой взима такава кола с идея да и сложи газ. Та ако наистина се правят много километри то по-добре наистина дизел. Или пък старият 1.8Т,той наистина си е ок за газчица.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, den4cho написа:

Колега преди 1 година закупих А3 2.0 TFSI 2006 Г.

От BRC ми обявиха 2350 лв с разни дреболии който се заплащат и регистрация на бутилката излизаше около 2500 лв. Всичко.

От Landi излизаше 2100 с разните му щуритии до към 2200 лв.

Газ не съм слагал карам си я на бензин градско между 10 и 14 зависи от времето градът и стила на шофиране. Извън града е възможно да се постигне и 7. За мен газ е реален вариант ако минаваш доста км годишно. При мен не е така и се отказах.

Успех

Супер това чаках, хора които имат/имали да изявят мнението си. Иначе като здравина на мотора/вървене доволен ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вървене е добре особено с чип разтрелва всичко що е V6 TDI или 330D от същите години  , лек двигател е.

Конструктивно е здрав ,но за тея години се изисква подмяна на определена периферия като картерна вентилация, верига и обтегач.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...