Jump to content

Съвет за Audi A8 W12 - конкретна обява


Recommended Posts

Колеги, здравейте

Насочил съм се към В12 около 2005-6г. Днес ходих да гледам една и я качихме на диагностика и излязоха два проблема.

Първият е че 2 цилиндъра не работеха, а вторият имаше грешка на компютъра за управление на мотора, която не искаше да се махне.

Въпроса ми е  дали някой по запознат може да я погледне тази кола и да каже какъв е точно проблема, защото много ми хареса и бих я взел стига да няма някакви сериозни ремонти.

Момчетата в сервиза в, който ходя казаха, че не са на 100% сигурни от какво е проблема, защото почти не са правили такива коли.

Обявата е : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544267607285725&slink=93bl2v

Btw в момента съм с W220 S500 и не съм много сигурен дали ще смогна на това W12, но като го видях днес и седнах и палнах просто се влюбих в тази кола.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корабчето има доста екстри, обаче тези проблеми ми се струват скъпи за оправяне. Вече дали това е точно така могат да кажат в някой сервиз където имат необходимите познания. 

 

П.с. Мисля си, че с 4.2i би имал далеч по-малко драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби си прав, но единствената кола която ми хареса горе долу е :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11531313728963728&slink=93cvjc

 

Изглежда запазена и на визия ми харесва, но е късата база и няма много екстри, а и е малко по стара.

S8 пакета е много хубав, само като изключим че са лепнали V10 отстрани, което не ми харесва.

Ако има някакви хубави коли бих погледнал и нещо друго в този диапазон от около 16-17к.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално добре натоварена A8-ци с 4.2i излизат рядко дори и в немското мобиле. Лошото е, че държат цени миналата година имаше една  много бобре оборудвана A8L 4.2i B&O, дистроник, печка, вакум на врати, дълга база, обдухване и масаж на всички седалки, шибидах и т.н. шукарии на малко над 200 хил км обаче много запазена яно карана предимно магистрално.Обаче беше на цена 13 хил евро и те така. Та хубавите екземпляри си държата цена, все пак като нови тия коли са стрували по над 100хил евра. Та в тоя ред на мисли, за около 16-17 хил ще трябва да направиш компромис или да дебнеш за правилната кола на исканата от теб цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не съм писал, че е малък даже това ме отказа въпреки ,че много ми хареса.

Това днес също ми хавна окото и мисля да ида да я видя въпреки, че е дизел.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11539704892167378&slink=93earz

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, darkeci написа:

 

 въпреки ,че много ми хареса.

 

 

Не знам какво ти е харесало, но капака на багажника изглежда, като сглобен от посредствени ученици в час по трудово обучение. :hilezh:

Да не говорим 99% съм сигурен, че ако руснакът Максим Шелков се развихри ще излезнат интересни подробности наяве. Оттук вече, ги позабелязах, но до колата всичко става ясно.

Злобилът е абсолютно прав също! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам набито око за такива неща и лесно мога да бъда излъган и това е една от причините да пусна тема тук за да може някой по компетентен да ми даде съвет.Единственото което ми направи впечатление е че единия ауспух е издаден повече от другия.

 

Днес мисля да ида до Пловдив да видя тази дизеловата.Някой може ли да ми даде контакти за сервиз да направя една диагностика и ако е всичко точно да я капарирам и отнасям другата седмица.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не се юркай да купуваш на всяка цена, гледай внимателно и имай търпение, щото така ще се нашиеш от бързане че е много вероятно да намразиш марката:-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен..не ги капарирай и отнасяй толкова бързо. С w12 мОе се наиграеш, ама тук как може се наиграеш..... ти е бедна фантазията. Първо му искай вин-а. Провери сервизната история. Огледай кога, на какви км е влизала в сервиз. До кога има сервизна история. Да не се окаже, че ашкЪн бей е ходИл по два пъти на година до анадола (твърде вероятно). Че сервизната история спира от преди 5 години....примерно. После намери човек/сервиз в който да я видят с ваг-ком. После ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я покарай с тестове/живи данни. Те грешките може да са изтрити, ама след каране да се появят пак. Да видят тея турбини к'во надуват....че може да се вадят без да се вади мотора, ма си е тегаво. Виж кутията как се държи...топла/студена и т.н. Има канали на които се вижда и преценя торк-а как е....

И нали се сещаш, че тези километри е твърде вероятно да са 1/4 от реалните....

Има разбиратели на а8 v8 в Пловдив (от форума). Верно на бензинките....ама може и за печката да са полезни.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви турбини те гонят и кво надуване:nixweiss: Освен ако не говориш за дизеляка:hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами последно печката 4.2 ТДИ е дадена за потенциална покупка. За нея иде реч....в плоЙф.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, darkeci написа:

Btw в момента съм с W220 S500 и не съм много сигурен дали ще смогна на това W12, но като го видях днес и седнах и палнах просто се влюбих в тази кола.

 

 

Колега, според мен първо и най-важно е да си сигурен можеш или НЕ да смогнеш на W12 или V8 дизел с 2 турбини. 

 

Ако можеш и по всяко едно време знаеш, че ако се наложи четирицифрена сума за нещо (а там трицифрени има рядко), можеш да я извадиш спокойно, без да счупиш месечния бюджет, то тогава както са ти казали колегите не бързай, огледай внимателно и си подбери запазен автомобил.

В момента не си без кола, така че не е толкова голям зор. Вярно, ако стане до Коледа, ще си е друго усещането за коледен подарък, обаче ако прибързаш, може да го намразиш.

 

По колите, които си публикувал - 6.0 може да има проблем със запалването, или моторния комп да е пийнал вода и за това да не работят два цилиндъра, ама може и алусиловото покритие да е духнало. Иначе изглежда запазена и е добре натоварена с екстри. 

В София има достатъчно добри сервизи, в които да я закараш за да я огледат. 

 

4.2ТDI също е приятен вариант, но намирането на такава с малък пробег е изключително трудно и съответно цената ще е друга. Върви доста, след софтуер сигурно и повече от W12, но е доста сложен и скъп за обслужване агрегат.

 

И двата мотора са с вериги, за смяната на които мотора излиза навън.

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали и за сваляне на кутията пак не е същото - мотора вън.

Което си има и предимства :hilezh: Едни бързи вериШки, две турбинки и ребилд на кутията. Има-няма 10К :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тия коли са стрували по над 200 000лв нови. Това, че сега са по 15 бона и всеки владелец на едър рогат добитък ги купува, не означава, че обслужването трябва да е станало по-евтино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че съвременните владелци на рогат добитък или амнаЙс хиляди декари земИ карат едни доста по-нови... жиПки най-вече :nixweiss: Обаче, като гледаш за 16-17К самоУет с една камАра екстри....кЪ да не го вземеш и яко кикдАун :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, JusttRelaxx написа:

Еми тия коли са стрували по над 200 000лв нови. Това, че сега са по 15 бона и всеки владелец на едър рогат добитък ги купува, не означава, че обслужването трябва да е станало по-евтино. 

И на 30г да станат и по 5000лв, пак ще се поддържа като кола за 200 000лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш годишно без проблеми да даваш по над 10к за автомобила няма от какво да се притесняваш :) Не казвам, че всяка година ще ти струва 5 цифри, но просто трябва да си готов, а не да я продаваш като излезе по-сериозен ремонт. Приятел беше смятал, че е дал за около 100к към 20-30 хиляди, а вериги, турбини и скорости не е правил и колата не е имала сериозни проблеми заради, които да се спира за повече от ден от движение.

 

ПП Неговата беше една от най-скъпите в мобилето от 2005-6 година.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора сам се навива да вземе тоя кръш най-страшен и после да плаче предколедно.

Тия мотори са с безобразно неоправдана тегава поддръжка.

Прословути са със склонност да прегряват.

Тук ремонти и обслужване под 1000лв няма.

Едни дросели са ти около 4000лв и няма алтернативни.

За тия пари с тези проблеми трябва да си много голям мазохист с излишни десетки хиляди левове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@darkeci  Изгледай клипа. Особено внимателно от 8:43 до 9:40 ... 

 

 

4 hours ago, Ц Е Ц О said:

И на 30г да станат и по 5000лв, пак ще се поддържа като кола за 200 000лв.

 

 

Може би най-точния коментар!

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отказах се от В12.Преди малко се върнах от  Пловдив и мисля , че това е моята кола.

Гледахме я на диагностика всичко изглежда нормално.Километрите са върнати с над 100к, но това си беше очаквано.

Оставих капаро и каквото сабя покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...