kurtik Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 (Редактирано) За тази става въпрос https://www.mobile.bg/11548880585711952 дали този мотор в А3 има проблем с маслото и нещо волана като че е от друг модел. Това на пръв поглед от мен но повече очи виждат повече. Редактирано 3 Март 2019 от kurtik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Мотора ако не е ревизиран ,има голяма вероярност да харчи масло(разбирай доста повече от 1л./10.000км) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benq Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Китайски гуми.Също така няма резервна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Доста четох за тези двигатели покрай търсенето на съща кола/мотор за приятелката. По руските сайтове пишат, че първите модификации на 1.8 Т от 2007-2008 г. нямат проблем с горенето на масло и по-конкретно с код на мотора BZB. Тук във форума и в шкода съм срещал мнения за коли от 2008 г. без проблем с маслото. Тази със сигурност е от проблемните и ако не е правен ремонт те чакат суми от рода на 4-5 хиляди лв. Ето доста подробна информация https://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurtik Публикувано 4 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Благодаря сега ще го прегледам сайта на руснаците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 6 hours ago, KGK said: Тази със сигурност е от проблемните и ако не е правен ремонт те чакат суми от рода на 4-5 хиляди лв. Това е сума, която искат някои български сервизи за пълно рециклиране на мотор с оригинални части, съпроводено със смяна на бутала и биели ....при надлъжни 2.0т. При напречните 1.8т е по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Робо, приятелката ми има Голф 6 2008ма с 1.4 ТФСИ 160 конА. Харчи около литър на 2000км и мисли да му прави ремонта на буталата. Колко пари според теб би трябвало да си приготви ориентировъчно за процедурата. Питам, за да си направим сметка дали е финансово обосновано изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Нямам идея какъв е проблема при 1.4. При 1.8Т/2.0Т са запичащи маслени сегменти. Може просто да е за турбина или гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Не, не, проблема е същия, както при почти всички бенз мотори от тези години на ВАГ. Въпросът ми беше специално за смяната на буталата със ревизираните сегменти. Просто съм чувал че за надлъжните е към 3-4к (тъй като обмислях А5), но ти казваш че при напречните е по-различно и затова ми стана интерестно? До 2к дали може да се направи читаво? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Ауди имат няколко ревизии бутала. По неясни причини последната ревизия за надлъжни мотори е с друг бутален болт, което налага и смяна на биелите при използване на тази ревизия. Когато се интересувах (2016-та) имаше и ревизия бутала, която е със стария бутален болт и "трета" ревизия на сегмента. От Порше казаха, че се произвеждат, но ги нямало на склад. При напречните мотори няма нужда от смяна на биели. Всичко това е валидно, ако искаме да използваме бутала от Порше. Ако се спрем на бутала Колбеншмид (каквито са оригиналните) цената за комплект бутала за 2.0т в момента е под 600лв. Какво още ще се сменя е по преценка (лагери, опора на разпр.вал, ако не е минала акция, балансни валове, водна помпа, верига, семеринги, масло, акумулатор ....). Казват, че само за смяна на бутала дори не е необходимо сваляне на мотор. При 1.8/2.0 задължително трябва да се смени обтегач на веригата (80лв оригинален). Ако се сваля глава смяната на веригата излиза на цената на веригата (150лв е оригиналната) е неразумно да се пропусне. Ако обаче е пропуснат момента за "профилактична" смяна, може да има поражения по блока. При 1.8/2.0 първите бутала са с канал за маслен сегмент 1.5мм, вместо 2.0мм. Ако искаме от новите сегменти трябват нови бутала....може и просто да сменим сегменти с оригиналните и да караме с хубаво масло и редовна смяна....но разликата с комплект нови бутала е минимална. Дали при 1.4 може да се сменят само сегменти (както примерно е при БМВ, които имат същия проблем) не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Ясно, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MNGA Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Някой правил ли е този ремонт в Порше? Преди две години за 1.8 при Passat CC ми излезе 5800 със смяна на много части... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Едва ли някой технически грамотен човек би си купил автомобил с този двигател.. Още по малко да му прави ремонт, който надхвърля 1/3 от стойността на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MNGA Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Да бе МММ1 трябвало да те питаме преди 5-6 години какво да си купим. Със сигурност си знаел...Ако може да помогнеш с някаква конкретна информация на момчето- пиши и стига пуска безсмислени общи коментари. Моторите са си супер, ако са изправни и се карат много яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Прословутия TFSI проблем с горене на малсо не може да се засече докато колата не се покара няколко стотин километра. При появата му много хора разкарват колата и си премълчават, знаейки че не може да се засече докато колата се продава. Затова вероятността да купиш кола с този проблем е завишена - пазара е пълен с проблемни коли. Моя съвет е да се избягват стари коли с този мотор, освен ако не е налично доказателство че проблема е засечен и оправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Няма как ауспухът да е чист, ако колата гори масло. Винаги може да се свали и една свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 (Редактирано) Всички TFSI мотори горят по малко масло - около 500 милилитра на 10 хил. км. Аспуха винаги е черен. И моя гори толкова, а свещите ми си ги виждал. Редактирано 10 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 (Редактирано) Има ли ковани бутала за това тфси, че гледам руснаците заради кофти гориво, пищят яко от разход на масло, че чак чупят сегменти и бутала, преминават на ковани, че били по-здрави. Редактирано 10 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurtik Публикувано 10 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Тъпото е че исках бензинов мотор а ще трябва да се насоча към дизел а нямам желание нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Преди 2 часа, CVT написа: Всички TFSI мотори горят по малко масло - около 500 милилитра на 10 хил. км. Аспуха винаги е черен. И моя гори толкова, а свещите ми си ги виждал. И на моята ауспуха е винаги черен пък доливам под литър от смяна до смяна... важно е и с какво гориво се карат тези tfsi мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 4 hours ago, loshdancho said: Има ли ковани бутала за това тфси, че гледам руснаците заради кофти гориво, пищят яко от разход на масло, че чак чупят сегменти и бутала, преминават на ковани, че били по-здрави. 1100-1300лв са комплект Мале Моторспорт от САЩ с леко понижена степен( 9.5 срещу заводска 9.6 ) Дават ги до 600+ кс и са от "фабричен" материал, т.е. не "клопчат". Не стана ясно дали стават на фабричните биели. Фабричните бутала и горивна система държат до около 350-380кс (т.е. К04-ка с генерация). Руснаците са използвали ковани бутала, защото са били евтини. От 2016-та е безмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Преди 15 часа, MNGA написа: Да бе МММ1 трябвало да те питаме преди 5-6 години какво да си купим. Със сигурност си знаел... Не съм видял досега някой да пуснал тема за покупка на ново Ауди .... Всички теми са за втора употреба. Затова и обсъждаме само скрап. И емблемата Ауди естествено .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Ами това е Ауди форум, не е Ново Ауди форум. Никой не е задължен да вземе отношение по който и да е скраб! Понякога най-добрата помощ е просто да не пречиш..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Казваш е по добре е да набутаме някой да си купи такава масларка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Казвам, че единствено спамиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване