Minkar Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Здравейте, досега не съм поръчвал от аутодок (а и като цяло от интернет) и имам нужда от помощ. През деня няма никой във вкъщи и искам пратката ми да се занесе до пощенска станция или куриерски офис. Махнах отметката "адреса за фактура и адреса за доставка са еднакви. И сега за да е правилно потълно в първата част на скриншота, трябва да попълня адреса където искам да ми го доставят, а във втората част си пиша адреса от личната карта за да ми съставят документите. Интересува ме адреса на доставката трябва да е точния адрес на пощенската станция от която искам да си взема покупките ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 1 hour ago, Minkar said: Интересува ме адреса на доставката трябва да е точния адрес на пощенската станция Батко, ако напишеш друг адрес, нали на друго място ще занесат стоката. Не мислиш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 (Редактирано) Напиши си коректно твоя адрес и телефонен номер ! Не съм поръчвал от този сайт, но погледнах условията за доставка и гледам дават няколко варианта за куриер. Може да избереш напр. DPD, тях за България ги представлява Спиди. След като получиш трекинг номер, следиш си го на сайта им и когато пратката дойде в БГ може да се обадиш в Спиди и да им кажеш да не го доставят на адрес, а в офис по твое желание! Дори да не следиш пратката, ще получиш SMS от Спиди със съобщение, кога (дата) ще доставят пратката и тел. към куриера, ако искаш да направиш допълнително разпореждане, напр. да я остави в офис ! Редактирано 8 Май 2019 от esox hunter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 9 Май 2019 Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 Точно така! Поръчвал съм от Аутодок. След като получиш СМС-а от Спиди, звънкаш на посочения номер и пренасточваш пратката до техен офис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Май 2019 Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 Хаха, вчера точно се чудех и аз същото, не за адреса, а за поръчка от сайта, че нямах идея какво е, а само там намерих фланци за Мустангя. Имат съпорт по чата през сайта, който е доста удобен за подобни въпроси :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 9 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 (Редактирано) Днес говорих със Спиди и те ми казаха да пиша адреса на техния офис. Пуснах поръчката да видим какво ще стане. Щом има SMS при всички положения ще има как да реагирам. Само не разбрах защо ме набутаха още 6 лв за някаква сигурност на поръчката Редактирано 9 Май 2019 от Minkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 (Редактирано) Пет ст'инки и от мен. От 2-3 години поръчвам от там. Има си код и можеш да си проследяваш пратката по DHL. Първите пратки ми пристигаха с бус на DHL. Обаждаха се и идваха на работа да ми ги носят. Тази година обаче, пратката влезе в БГ и при проверка с кода започнаха да се появяват препращания Спиди-Рапидо-Спиди-Рапидо. СМС или уведомявания . Чаках 2-3 дни, след влизането на пратката на БГ територия някой да ме светне нещо и тръгнах по Спиди ( 'щото в Козлодуй нямаме офиси на Рапидо ). На офиса/склад се примолих любезно на мацката и тя по GSM номера ми изрови пратката. Оказа се, че пратката наистина е влязла в БГ преди дни. DHL имали някакъв договор със Спиди за вътрешно разпространение в страната, те пък някакъв с Рапидо и т.н. и т.н. Боза някаква. Та любезното момиче ми каза Спиди номера и че мога да си я получа, но в другия офис в града. А ако съм се бил забавил още 3(май беше) дни щели да връщат пратката обратно. В другия офис едвам я намериха под много други нови пратки. Всичките тези приказки, за да не изпадне някой друг в тази ситуация, а да си потърсят пратката навреме. Да не се окаже, че пратката се върнала обратно в Германия. Успех и хубав ден на майстора Редактирано 10 Май 2019 от ckkgk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Преди 9 часа, Minkar написа: Днес говорих със Спиди и те ми казаха да пиша адреса на техния офис. Пуснах поръчката да видим какво ще стане. Щом има SMS при всички положения ще има как да реагирам. Само не разбрах защо ме набутаха още 6 лв за някаква сигурност на поръчката Тази опция ти дава възможност да върнеш стока до 200 дни след покупката. Някъде в описанието на условията за доставка има възможност да се изключи. Всъщност Спиди пращат съобщения по Вайбър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 преди 58 минути, velas написа: Всъщност Спиди пращат съобщения по Вайбър. До , но не винаги. Личен опит и от пратки в БГ. А от вчера на колега, чак след обаждане от негова страна на националния им номер моменталически получи уведомление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Получаваме пратки от Германия сравнително регулярно и наистина откакто Спиди купиха Рапидо стана тотална боза. Предпочитам дори Български пощи да поемат пратката. Последните две дойдоха с 34 дена закъснение с около 20 препращания Спиди- Рапидо. Сега чакам една от близо месец и усещам, че няма да дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Вече не пращат смс-и куриерите, откакто спиди купиха всички останали фирми конкуренцията за цена на услугата стана доста сериозна и вече не пращат, освен ако изрично не упоменеш някъде, че я искаш и си съгласен да е за твоя сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Преди 6 часа, Audi_RS* написа: Вече не пращат смс-и куриерите.... Спиди пращат СМС-и ! Вчера получих пратка от Франция (DPD-Спиди) имаше смс, след това получих дори смс да оценя куриера, днес получих от Ст. Загора и отново си имаше смс! Всъщност не се сещам Спиди да не са ми пращали. Не така стоят нещата с Еконт в последно време, понякога получавам СМС, понякога не, също важи и за мейл-известването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 10 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Да попитам колегите които пазаруват по често в Autodoc това реални цени ли са или някакъв търговски трик. Питам защото цените са постоянно на около -20% и се чудя дали това е отстъпка от реалната ценаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 И аз се оглеждам в аутодок. Но пазарувам от БГ, моят дилър явно също го преглежда, понеже цените са идентични. Но си получавам частите на следващия ден и ги сменя, ако нещо не пасне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Малко да раздвижа темата с инфо за поръчката ми от днес: " Александра доставщика ни подведи , извенте моля на тази седмица на края трябва да достави часта " Големи са тия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 (Редактирано) Аз лично имам лош опит с Аутодок. Досега съм поръчал няколко неща, които всички без изключение се развалиха или веднага след изтичане на гаранцията или по време на гаранцията им, без да мога да ги върна обратно заради условията, които поставят. Така че по ред на номерата: 1. Дебитомер за А6-цата Пиербърг за 355лв - първо ми пратиха друг, който след това го смениха, но чаках цял месец. Изкара 2 години и малко и се развали (гаранционен срок 2 години) 2. Бензинова помпа за А-класата за 270лв, изкара 1 година и се развали. За да се смени гаранционно трябват снимки от сервиза, снимки от помпата, фактури за монтажа помпата от сервиза, да чакам няколко месеца производителя да се произнесе и чак тогава да ми я сменят евентуално. Няма как да чакам толкова време - Пепи (buzzi) я ремонтира я в сервиза и засега работи. 3. 2 броя широколентови ламбди-сонди BOSCH за А6-цата, 364лв общо, 6 месеца по-късно, една по една им изгоряха подгревите. Процедурата за гаранционна подмяна е същата - снимки, фактури и чакане няколко месеца производителя да реши по чия вина са повредени. Съответно няма как да ми виси колата в сервиз няколко месеца за евентуално становище и в момента карам колата с изгорели подгреви на двете широколентови л-сонди. Цените са им примамливи, но частите, които съм поръчвал досега са некачествени и проблема с гаранциите е трудно решим. Редактирано 13 Май 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Да, аз не бих поръчал подобни неща от тях, но в моя случай става дума за фланци и дори да има проблем с тях няма да е фатално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 То аз и нова кола ако си купя от представителството пак няма да имам проблеми, но не там е въпроса. По-скоро всеки който пазарува от онлайн магазини за резервни части трябва да има едно наум относно гаранцията им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 13 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Колеги, дали има някакъв начин да си тракна пакета от Autodoc докъде е стигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 трекинг номер -> сайт на куриера -> проследяване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 24 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 Поръчката ми дойде след 13 дни. Общо взето съм доволен. Това което ми направи впечатление е: 1. В Спиди, когато си дам товарителницата от DHL, не им излиза нищо. Трябваше да звъня на на Рапидо (0700) за да ми дадат друг номер с който да се идентифицирам в Спиди. Доста зле като се има предвид, че са се обединили. 2. В AutoDoc си бях сложил телефония номер, но се оказа че въобще към пратката нямало телефон. Като отворих пакета, вътре на фактурата си пишеше моя номер... Някаде се губи връзката между DHL и AutoDoc. Доволен съм като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 Другия път си сложи номера в името. DHL ги предават към Рапидо без номер и е тегаво. На мен ми се наложи да се разбираме по мейл, защото бяха затрили номера ми.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 От аутодок пазарувах спирачки и накладки, задни амортисьори, наскоро и N75. Доста по-евтино е при от тукашните търговци, понякога делено на две. В еврото клапан N75 му искаха 94 лева, в авто плюса към 80 в ауто док 68 - pierburg. Буксата за n75 в аутодока 11,71 , при шмекерите 24-25 кинта - за същата марка. И те така. Спирачките предни и задни на АТЕ вече 1 година ги търкалям и са екстра. Трябва да се внимава при поръчката, защото не винаги това което се предлага отговаря на ОЕМ номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor43 Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 autodoc.bg поръчват частите от https://www.pkwteile.de/, но това което ми прави впечатление е, че на autodoc.bg има евтини неща които ги няма на немският сайт т.е. лошо качество или менте което не става за немският пазар. Освен това обещават минимални бонуси за следваща поръчка, които не ги дават т.е. ако за такива дребни неща се циганят кой знае какви цигании правят за авточастите. Затова поръчвам директно от майката на https://www.pkwteile.de/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 Как стоят нещата с доставка до България https://www.pkwteile.de/ ? Цена за доставка, куриер, време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване