OvivO Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Развивам филтърното тяло значително, да гълта въздух, но не го махам, отвивам и капачката за наливане на масло. Отдолу се източва маслото и като изтече, завиваш си пробката, ако го сменяш по стандартния начин и вече работата е само отгоре. В двигателя няма масло. Отгоре през отвора за масло си наливам почти 7 литра, колата събира 7.6л. Завивам капачката за масло. И последния литър го наливам през филтърната кутия. Слага се филтърното тяло на мястото му без капачката отгоре. Абсолютно сух филтър и започвам по него да наливам, като филтъра се навлажнява от маслото. Наливам между филтъра и облите стени, но там не влиза много и ако се качи много нивото, след това като се завие капачката на филтъра - ще излезе малко масло навън, трябва да се прецени докъде идва долния ръб на капачката, а тя е дълбока. И отвътре обливам филтъра с масло, но там си се стича надолу към двигателя поне при мен, изливам до 7.6, завивам капачката на филтъра и веднага паля. Сменях до за пореден път съвсем на скоро и нямаше тропане. А иначе на студен или топъл старт се обаждат веригите понякога при мен. @mshbul: мдам, обливаме сме и двамата филтри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 явно еднакво виждане за нещата имаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 всъщност в онази статия се казва, че не е нужно да се пълнят филтрите със собствено тяло, но точно филтрите от хартия като пълнител и с отделно филтърно тяло - и според статията може да се пълнят: What Oil Filter Can You Fill Before Installing? Cartridge Type Oil Filter The most common type of oil filter is the cartridge type. This type of filter has a housing that holds the filter element in place. The housing is typically made of plastic or metal, and the element is made of cellulose filter media or cloth. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 Почему не надо заливать моторное масло в масляный фильтр Даже не думайте заливать масло в фильтр!! Практический тест!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 @NIKO Ако си наясно как работи системата, русначето с ладичката трудно би те убедил. При всеки старт на двигателя, филтърът си е пълен.Аз не виждам драма в това, при смяната също да е пълен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 Не съществува ръководство от който и да е автомобилен производител, в което да е указана такава операция, новият филтър се монтира и....толкоз. И пак да повторим, сиНволът с масльонката НЕ указва "НАПЪЛНИ", а "СМАЖИ" уплътнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 преди 50 минути, NIKO написа: Не съществува ръководство Какво ръководство да съществува? Сменят масла на 30 хил. км. и никой не очаква, че тия кошове ще доживеят над половин милион, после някой ще си играе да пълни филтъра с масло или недай боже да сменя вериги. Миналия месец доста ми се смяха, когато връщах рентакар в Италия и ме попитаха дали съм имал проблеми. Отговорих, че с тая нова кола няма какви проблеми да имам. Беше на под година, а на тях им беше смешно, че я нарекох нова. Когато някой пише ръководсво, то обикновено не е за реставратори, за нормални потребители. За съжаление още сме далеч от такива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 Пълнете, ше изкарат вечно навесите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rugbista Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 (Редактирано) @kgg.becks Слагам масления филтър,натискам го до крайно долно положение заедно с пружината,която затваря клапана на маслото.Сипвам максимално да не прелее и като светкавица слагам капачката фиу 😁.Сигурен съм,че докато се сложи капачката малка част от маслото се стича.Това с кисне на хартия не го бях правил,но докато се намотам да запаля сигурно го накисва Редактирано 14 Юли 2023 от rugbista Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 @rugbista: каква е тази причина и как я натискаш? Не съм се заглеждал и ако сипвам в центъра на филтъра, маслото си се стича в двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 Общо взето няма вреда нито полза от заливането на филтъра с масло, по важното е че никой не сменя филтъра след отказ на клапана против изтичане и след час два маслото от системата се оказва в картера, което не е чак толкова страшно но е неприятно като гледаш как лампата гасне с закъснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 2 hours ago, audi+ said: клапана против изтичане този клапан е вграден във кутията на филтърния елемент ли? Ако е така, за да се смени, си е сериозно разглобяване, но съм любопитен да проверя дали клапанът при мен работи коректно. Ще е на следващата смяна след 10к, че скоро го смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 (Редактирано) Мисля, че е в цвентъра на филтъра, но не е част от филтъра. Редактирано 14 Юли 2023 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2023 на дъното на филтърната кутия? Защото не съм го виждал. При смяна на филтъра, вади ли се с него или си остава на дъното на кутията? Някой знае ли защо отдолу има 3 тръбички? Най-малката - там се нанизва филтъра и пръчицата с о пръстена в долната му страна? От големите - от коя влиза маслото във филтъра - предполагам тази в края и от централната вече излиза филтрираното масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 Добре де ,аз си пълня първо филтъра,после си наливам в мотора.Маслото си стои във филтъра и не спада нивото.Нали има О пръстен на чопа дето влиза отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rugbista Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 (Редактирано) @OvivO снимките ги взаимствах от колегата @krasi85_ .Това е масленото тяло от 4.2 бензин,като отворя капачката на тялото и филтъра е спекъл като си стои в крайно долно положение(блокирал пружината,която не го избутва нагоре) маслото не се стича в двигателя.Трябва малко усилие за повдигане на филтъра и изчезва маслото.Когато е нов пружината го повдига и отваря клапана и не може да се напълни чашата,докато не се затвори капачката. Редактирано 17 Юли 2023 от rugbista Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 @rugbista: 3.0TDI не знам да има въобще това цилиндърче в средата, няма и пружина. @zdrash, @Gangbango и те не се сещат да имат, а са с тройка дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 Има и на 3.0 дизел, но е по-малко и ниско. Поне такъв ми е спомена. Отдавна съм го гледал. И съм чел, че има опасност да излезе с филтъра и да го изхвърлиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване