fixx666 Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Здравейте! Опитах да поставя бутон за ресет на ЕКУ-то (не е важна причината) като прекъснах единствения + към терминал 30(постоянен), после и този след контакт......нищо не се получи и ЕКУ-то си помни всичко. Ако някой го е правил да каже какво е прекъснал за да симулира махане клемата на акумулатора(когато забравя всичко или почти всичко). П.П. Моля да не разтягаме темата с идеи като: Намери проблема, има ли газ, иди в сервиз и т.н. Колата е напълно изправна. Ауди А6, 1998, 1.8Т АЕБ. Благодаря предварително ако някой може да помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Ключ маса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 18 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Става, но идеята е да не се обезточва целия автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Не знам какво разбираш под "ресет". Ако е триене на грешки си сложи един елм327 адаптер и си ги нулирай с няколко клика на телефона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 (Редактирано) Не става дума за грешки. Колегата иска да накара ECU-тo да забрави научените стойности, както когато откачиш акумулатора за определено време. Редактирано 19 Юни 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 А кое точно искаш да му "нулираш" на ECU-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май. 27 minutes ago, NIKO said: А кое точно искаш да му "нулираш" на ECU-то? Да мине на "фабрични настройки" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 С VCDS дори да няма грешки, когато цъкнеш Clear Codes, ресет-ва адаптации от рода на Long-term trim-ове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Не знаех. Благодаря. Но не е удобно с лаптопа навсякъде да ходиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Аз не разбирам целта на това постоянно ресет-ване? Ако имаш проблем, който води до омазване на неща като trim-ове, просто го оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 3 minutes ago, fixx666 said: Но не е удобно с лаптопа навсякъде да ходиш. Затова има елм327.....но кажи все пак какво точно искаш да нулираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 оффтопик: с коя програма триете успешно грешки с elm327? Пробвах няколко безплатни и не ставаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 При мен лично единствената програма, която трие грешки е VAGEraseDTC, няма я в Play Store, сваля се от интернет. Ще е полезно ако някой знае и за друга подобна програма (освен Carista защото е с абонамент). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 @VBI, отнасяш едно такова от ватенките и си триеш на воля onboard. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Колата ми не поддържа OBD 2 и ELM не се свързва. Очаквах отговор от сорта: прекъсни пин 3 и пин 16(примерно) и ще изтриеш тримовете. П.П. Затова в началото писах, че не искам да търся проблема в колата. Учудващо е че докато не извадя и двете букси на Еку-то не ми изписва грешка в терминал 30. Не мога да разбера от къде взема +. По схемата в Аутодата няма друг +. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 ЕКЮ-то има две захранвания. Второто (силово) е през прословутото реле, намиращо се в кутията на компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 (Редактирано) То прословуто за който разбира... Да не е това за помпата и инжекторите, че само от там може да мине + от постоянния към ЕКУ. Редактирано 19 Юни 2019 от fixx666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Благодаря за идеята! Още днес ще го резна да видим какво ще стане. Ще споделя, че може някой да го интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Потвърждавам че Torque през ЕЛМ327 ресетва тримовете които излизат на 32-ри канал (пробвах днес). Стойностите бяха -0,3% и 6,6% преди ресета, станаха 0% след него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Всичко, което трие грешки ресетва тримове при ВАГ. Но има и други адаптации, освен тримовете. За по-стари коли вероятно трябва по-скъпи версии...т.е. истински елм-ове, примерно версии 1.4, 1.5. Аз имам кариста, но не съм я закачал към АЕБ (или други мотроник 3.8) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Прекъсване на пин 3 (постоянен +) и предпазителя на инжекторите симулира грешка(прекъсване) в терминал 30. За изтриване на тримове(вероятно не всички - пробвано само с грешка от един датчик ) - прекъсване поне за 10-15. Ще пробвам и други неща, но след като запише някоя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Преди 5 часа, JusttRelaxx написа: С VCDS дори да няма грешки, когато цъкнеш Clear Codes, ресет-ва адаптации от рода на Long-term trim-ове. Има огромно значение на кои поколения се прави тази процедура. Ако я направиш на по-старите ( до 1997г с 5-те букси на ECU ), няма да постигнеш желания ефект. Там става само с откачане на захранването на ECU. По спомен е най крайната букса от към калника ( не помня какъв цвят беше ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 ЕКУ-то е с две букси. както писах по-горе....която и да дръпнеш нищо не се случва. Само като ги махнеш и двете. Прословутото реле(което не знам къде се намира) е на малката букса, постоянния + на голямата. П.П. През последните години чета много постове и се радвам, че се включиха почти всички на които ценя мненията. 35 minutes ago, KCV said: Има огромно значение на кои поколения се прави тази процедура. Ако я направиш на по-старите ( до 1997г с 5-те букси на ECU ), няма да постигнеш желания ефект. Там става само с откачане на захранването на ECU. По спомен е най крайната букса от към калника ( не помня какъв цвят беше ). Сега видях, че си отговорил на горния пост, но ...както и да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Преди 5 часа, VBI написа: (освен Carista защото е с абонамент). Кариста се лекува с лъки пачър, при рашите от 4пда са описани стъпките и всички бети са налични за теглене... (мноооого е добра!..) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване