Jump to content

1.8Т АЕБ - Ресет реле(бутон) на ЕКУ. Как да стане?


Recommended Posts

Здравейте! Опитах да поставя бутон за ресет на ЕКУ-то (не е важна причината) като прекъснах единствения + към терминал 30(постоянен), после и този след контакт......нищо не се получи и ЕКУ-то си помни всичко. 

Ако някой го е правил да каже какво е прекъснал за да симулира махане клемата на акумулатора(когато забравя всичко или почти всичко). 

П.П. Моля да не разтягаме темата с идеи като: Намери проблема, има ли газ, иди в сервиз и т.н. Колата е напълно изправна. Ауди А6, 1998, 1.8Т АЕБ.

Благодаря предварително ако някой може да помогне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво разбираш под "ресет".

Ако е триене на грешки си сложи един елм327 адаптер и си ги нулирай с няколко клика на телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става дума за грешки. Колегата иска да накара ECU-тo да забрави научените стойности, както когато откачиш акумулатора за определено време.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май. 

27 minutes ago, NIKO said:

А кое точно искаш да му "нулираш" на ECU-то?

Да мине на "фабрични настройки"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам целта на това постоянно ресет-ване? 

Ако имаш проблем, който води до омазване на неща като trim-ове, просто го оправи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, fixx666 said:

Но не е удобно с лаптопа навсякъде да ходиш. 

Затова има елм327.....но кажи все пак какво точно искаш да нулираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лично единствената програма, която трие грешки е VAGEraseDTC, няма я в Play Store, сваля се от интернет. Ще е полезно ако някой знае и за друга подобна програма (освен Carista защото е с абонамент).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми не поддържа OBD 2 и ELM не се свързва.

Очаквах отговор от сорта: прекъсни пин 3 и пин 16(примерно) и ще изтриеш тримовете.

П.П. Затова в началото писах, че не искам да търся проблема в колата. Учудващо е че докато не извадя и двете букси на Еку-то не ми изписва грешка в терминал 30. Не мога да разбера от къде взема +. По схемата в Аутодата няма друг +.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

То прословуто за който разбира..:nixweiss:.

Да не е това за помпата и инжекторите, че само от там може да мине + от постоянния към ЕКУ.

Редактирано от fixx666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам че Torque през ЕЛМ327 ресетва тримовете които излизат на 32-ри канал (пробвах днес). Стойностите бяха -0,3% и 6,6% преди ресета, станаха 0% след него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което трие грешки ресетва тримове при ВАГ. Но има и други адаптации, освен тримовете.

За по-стари коли вероятно трябва по-скъпи версии...т.е. истински елм-ове, примерно версии 1.4, 1.5.

Аз имам кариста, но не съм я закачал към АЕБ (или други мотроник 3.8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсване на пин 3 (постоянен +) и предпазителя на инжекторите симулира грешка(прекъсване) в терминал 30. За изтриване на тримове(вероятно не всички - пробвано само с грешка от един датчик ) - прекъсване поне за 10-15.

Ще пробвам и други неща, но след като запише някоя грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, JusttRelaxx написа:

С VCDS дори да няма грешки, когато цъкнеш Clear Codes, ресет-ва адаптации от рода на Long-term trim-ове. :)

 

Има огромно значение на кои поколения се прави тази процедура.

 

Ако я направиш на по-старите ( до 1997г с 5-те букси на ECU ), няма да постигнеш желания ефект.

Там става само с откачане на захранването на ECU.

По спомен е най крайната букса от към калника ( не помня какъв цвят беше ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ-то е с две букси.  както писах по-горе....която и да дръпнеш нищо не се случва. Само като ги махнеш и двете. Прословутото реле(което не знам къде се намира) е на малката букса, постоянния + на голямата. 

П.П. През последните години чета много постове и се радвам, че се включиха почти всички на които ценя мненията. 

35 minutes ago, KCV said:

 

Има огромно значение на кои поколения се прави тази процедура.

 

Ако я направиш на по-старите ( до 1997г с 5-те букси на ECU ), няма да постигнеш желания ефект.

Там става само с откачане на захранването на ECU.

По спомен е най крайната букса от към калника ( не помня какъв цвят беше ).

Сега видях, че си отговорил на горния пост, но ...както и да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, VBI написа:

(освен Carista защото е с абонамент).

Кариста се лекува с лъки пачър, при рашите от 4пда са описани стъпките и всички бети са налични за теглене... (мноооого е добра!..)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...