Jump to content

1.8T Труден първи страт!!!


Recommended Posts

Здравейте, имам нужда от помощ колата започна да пали от 2-3-4 път че даже понякога и от повече!

Колата е с Газ да вметна че на аварийно палене директно на Газ колата пали от първия път  независимо колко време не е палена.

Четох много за този проблем и изключвах всички варианти обаче резултат ZERO !

Напълних резервоара до капата проблема остана, бензинов филтър сменен с нов дано не е дефектен и да е от него само него не съм проверил!

Колата си върви нормално след това и няма никакъв проблем и с 180 да се кара. Само трудно пали и е супер дразнещо !

И най шокиращото няма абсолютно никакви грешки !

Пробвах с откачен дебитомер да запаля не запали даже още по зле!

Пробвах с откачен дросел колата запали от първия път само дето работеше на 500 оборота!

Не съм пробвал с махнат бушона на Газовото но утре и това ще пробвам !

Налягане на рейката, само дето като запаля се чува помпата !

Възможно ли е да е помпата ?

Да сложа ли някаква добавка за бензин и за почистване на дюзите!

Възможно ли е от Дюзи да ги прави тия проблеми ? След като запаля и на бензин си върви супер!

Изчетох всички теми не видях никъде никой да е написал какъв е проблема.

Ако можете да ме насочите къде да търся проблема или някой механик който да знае къде е този проблем и да го отстраним !

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, MrLover написа:

 Залагам на кофти настройки на ГИ.

Май не четем:

Преди 1 час, vladi написа:

........и дросела, ако не е чистен скоро, пак пали трудно.

, и пак:

Преди 14 часа, Иван Йорданов написа:

на аварийно палене директно на Газ колата пали от първия път  независимо колко време не е палена.

 

 

Инжектори, вакуумен регулатор гориво, горивна помпа, почвай ги едно по едно.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Почвам ги, дано е някой от тях.

Като откача регулатора на рейката циква бензин тоест има налягане!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри газовата,като извадиш бушона и разкачиш и затапиш маркучите.Карай един ден така. Ако ти прокапвват газовите инжектори и палиш на бензин да ще пали трудно.Ако палиш на газ аварийно няма да има проблем защото бензиновите дюзи не пръскат . Бих почнал с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Иван Йорданов написа:

Като откача регулатора на рейката циква бензин тоест има налягане!

 

Я кажи как правиш това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше същия проблем със същите симптоми.

Измери какво налягане прави бензиновата помпа. Закачи един манометър на рейката. На мен ми се беше спукал маркуча на бензиновата помпа в резервоара и не правеше добро налягане и от там палеше трудно - 4-5 въртенета. Може и бензиновата помпа да е свършила.

Моята също е на газ и принудително на газ палеше веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийно на газ пали без проблем и без бушон на газта пак пали трудно. Така че според мен газовото отпада като вариант да насмита положението. Карал съм колата почти месец на бензин без да има газ тоест изразходена положението е същото, нещо с паленето на бензин е проблема днеска ще пробвам да замера рейката и ако се наложи и резервоара ще отворя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Иван Йорданов написа:

 

Като откача регулатора на рейката циква бензин

От къде циква бензин от вакуума на регулатора за налягането ли?

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.07.2019 г. at 11:08, NIKO написа:

Май не четем:

, и пак:

 

Инжектори, вакуумен регулатор гориво, горивна помпа, почвай ги едно по едно.

 

Преди 22 часа, KCV написа:

Нали го питах вече, ма явно не знае.

 

Преди 22 часа, crash77 написа:

От къде циква бензин от вакуума на регулатора за налягането ли?

 

 

Така вчера смених регулатора, днес пак не запалих отивам към резервоара!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес пак цял ден утрепах по колата ефект никакъв.

Бензин от помпата блика яко не е от нея проблема със трудното палене сутрин!

Сложих нови свещи нови бобини пак не пали и не иска да се изфорсира.

Като дам газ до ламарината прекъсва и пука на бензин на газ е една идея по добре като и давам газ до ламарината!

Откачих датчика до дросела никаква промяна откачих ландасондата никакъв ефект и най интересно не ги записва като грешки, само дебитомера и дросела като откачам ги записва като грешки.

Температурен датчик оригинален от ауди нов и там греда сложих от афтермаркета за 13лв пак греда.

Регулатор нов без ефект и моя си е здрав.

Давайте някакви идеи че ми иде да го запаля с бензин и да приключвам с тази марка завинаги !!!

Или някой майстор който разбира от тия кочини в региона около мен може и в София !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин може да "блика", но е важно с какво налягане и дебит. Така, че закачи един манометър на бензиновата рейка, включи бензиновата помпа да върти непрекъснато и виж какво налягане показва манометъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показва 5атм. не знам само да ли е верен :) проблема е решен колата пали !

Заключвайте темата и я изтривайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път не пиши тук, а си решавай проблема сам, щом е тайна.

Идеята на форума е да споделяме проблеми и РЕШЕНИЯТА им, за да може да се помогне и на друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много притежатели на 1.8Т имаме този проблем. Полезно ще е да споделиш как си го отстранил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз моята като почна да ми прави така я продадох. А като гледам колегата не отговаря най вероятно и той я е продал. Това може да ти скъса нервите и аз заради това съм сменил 3 аудита 1.8т почне ли да не пали веднага табелата продава се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Смърфа написа:

......почне ли да не пали веднага табелата продава се!

А така!! Ко ше се занимаваш с ремонти-мемонти, шиткай и т'ва е!!!

Само ако попаднеш на продавач, със същите "разбирания"..... Е, пак ше я шитнеш!^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...