Burnar Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Здрявейте, Заглеждаме се по А5, но искам да е с ЗФ автоматичната трансмисия. Кои агрегати са с нея и по какво да позная, че модела е с автомат от ЗФ? Мултитроник, Строник или...? Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Нито Мултитроник, нито С-троник е кутия на ZF... типтроник е това, което търсиш. Добре е да уточниш кое поколение на А5 те интересува и дали говорим за европейски модел или за американка, тогава ще стане ясно с кой мотор трябва да е колата... иначе няма такава лагава гад като ZF-a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Преди 1 час, BECKO написа: иначе няма такава лагава гад като ZF-a Лагав, ама ако му сменяш на по 100 000км маслото е вечен, има и на по половин милион по пътищата без ремонт... А мултитроника и оная недосмислица дсг-то се разпадат още в гаранция и като бонус едното върви като тролей, а другото се сяпа и подскача нелепо в задръстванията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 17 minutes ago, quаttro said: а другото се сяпа и подскача нелепо в задръстванията... Бая ДСГ-та си карал явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 (Редактирано) "Отпусканe на съединителя, подаване на газ…и-и-иии отскок! На светофара автомобилът прави такива движения, че човек се чуди дали зад волана не е начинаещ водач. В случая обаче със съединителя оперира не някой новак, а най-модерна техника за управление на трансмисията, позната като DKG (oт немски – Doppelkupplungsgetriebe)" дори и вагбилд я признават тая нелепица Страданията на скоростните кутии с два съединителя https://autobild.bg/страданията-на-скоростните-кутии-с-дв/ Цитат ...Опитът на експерта по трансмисии е ужасяващ: трансмисиите с два съединителя са проблемни, изискват много грижи и създават ядове както на клиентите, така и на сервизите. Съмнително е дали този тип кутии маркират реален технически напредък, но нека не забравяме, че играят съществена роля за намаляването на горивната консумация. Но не толкова „разтърсващо“… Редактирано 11 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burnar Публикувано 11 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2019 (Редактирано) Става въпрос за първото поколение или фейслифта му, спортбек (с 4 врати). ЗФ подлежи и на xHP тунинг и става перфектна. Гледам, че няма куатро с ЗФ, което автоматично значи, че няма да е Ауди. Редактирано 11 Септември 2019 от Burnar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, Burnar написа: Гледам, че няма куатро с ЗФ, 3.2fsi quattro е със zf6hp, както и 3.0tdi quattro, но то само в началото на производството. S5 4.2 също е zf. От Америка май всичките куатрота са zf. Редактирано 11 Септември 2019 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 На 11.09.2019 г. at 0:36, quаttro написа: Лагав, ама ако му сменяш на по 100 000км маслото е вечен, има и на по половин милион по пътищата без ремонт... А мултитроника и оная недосмислица дсг-то се разпадат още в гаранция и като бонус едното върви като тролей, а другото се сяпа и подскача нелепо в задръстванията... По-неадекватен коментар скоро не бях чел............... На 11.09.2019 г. at 7:05, Burnar написа: Става въпрос за първото поколение или фейслифта му, спортбек (с 4 врати). ЗФ подлежи и на xHP тунинг и става перфектна. Гледам, че няма куатро с ЗФ, което автоматично значи, че няма да е Ауди. Ахахаххахах ей го и другия, до преди малко не знаеше кое с коя кутия идва, сега вече тунинги перфекционизъм, ала бала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 13 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2019 преди 3 минути, Ц Е Ц О написа: По-неадекватен коментар скоро не бях чел............... Обоснови се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 On 9/10/2019 at 12:54 AM, petrishki said: Бая ДСГ-та си карал явно И ти също. Отричаш, че при ниски скорости подскача/придърпва дсг-то и при кикдаун като сваля предавки можеш да пийнеш кафенце? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 4 hours ago, marro-rajdata said: при кикдаун като сваля предавки Това е от версията на софтуера на мотор и кутия. Може да провериш колко е бърза кутия надолу, използвайки перата. А софтуера на кутия и мотор се сменят. Подскачането е като при ръчна кутия (каквато реално е ДСГ-то) - винаги може самоцелно да накараш колата да подскача, софтуера откъде може да знае дали не искаш колата да подскача? Неумението на работа със съединител (или усилени съединители) при ръчна кутия води до същите ефекти. Всяко ДСГ има различно поведение при тръгване плюс различни версии на софтуера. Разликата с хидротрансформатора е, че там може да даваш газ колкото искаш - излишния торк се пробразува в топлина и загуба на гориво и мощност, а при ДСГ-то всичко се пренася на пътя. А за xHP тунинга има подробности, които е добре да се коментират с представителя в БГ, преди покупката на кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Значи си продължаваш да бъдеш дървен философ, смяна надолу предавки и кикдаун са две различни неща и заради двата съединителя е нормално да е супер бавна. Софтуер ще се смени ако има с какво, ако няма така ще си остане. От твоите думи да разбирам ли, че при ръчните кутии и кутиите с два съединителя няма загуби? Въобще продължаваш да четеш супер избирателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Не знам кой е дървен философ - аз имам и двата типа кутии, които се коментират и много добре знам какво описвам. А ти си взел някоя кочина за едно кръгче и развиваш теории. "Супер избирателно" , хм.... от целия пост си разбрал (и то криво), само, че едните кутии имали загуби, а другите не. Изумен съм, че някой може да подлага на съмнение изобилието на софтуер за ДСГ. Вероятно не знаеш и че 1.8Т могат да се чипват На какво пречат двата съединителя при една роботизирана кутия? Превключването с пера е моментално (е не за 12мс, както "нагоре", но не е и за 300мс, като при ЗФ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 На 11.09.2019 г. at 6:05, Burnar написа: ЗФ подлежи и на xHP тунинг и става перфектна. Гледам, че няма куатро с ЗФ, което автоматично значи, че няма да е Ауди. Малко заблуждаващо понеже гледайки сайта на xHP решенията им са само за BMW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Мани го metto_vejdata какво пише, тия неща си ги повтаря от години, а му предлагам да го повозя в здрав S tronic и не ще та не ще... Бях пускал и клипче, как при кикдаун предавките се сменят от 7-ма на 3-та мигновено, лаг-а за който е чел някъде си той идва от мотора, а не от кутията. Насеченото тръгване или както там се описва идва или от прецакана кутия, или от такава карана спортно/извънградско дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Точно. На 60 съм на 6-та, правя кикдаун и слиза на 2-ра достатъчно бързо за да те изненада волана... На куатро едва ли има неправолинейности, но кутията е доста добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Достатъчно бързо е ключово. 1 hour ago, fifipaldi said: Мани го metto_vejdata какво пише, тия неща си ги повтаря от години, а му предлагам да го повозя в здрав S tronic и не ще та не ще... Бях пускал и клипче, как при кикдаун предавките се сменят от 7-ма на 3-та мигновено, лаг-а за който е чел някъде си той идва от мотора, а не от кутията. Насеченото тръгване или както там се описва идва или от прецакана кутия, или от такава карана спортно/извънградско дълго време. Нямам против да ме повозиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ХрасТа Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 On 9/11/2019 at 5:05 AM, Burnar said: Става въпрос за първото поколение или фейслифта му, спортбек (с 4 врати). ЗФ подлежи и на xHP тунинг и става перфектна. Гледам, че няма куатро с ЗФ, което автоматично значи, че няма да е Ауди. Познаваш ли някои в БГ които прави или е правил такъв тининг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 (Редактирано) Radeff’s Garage правят , струва около 350лв , но тази процедура си заслужава за коли над 400к.с..Това което получаваш отключване на торк лимита ,оптимизирана долна, горна граница и по- бърза смяна на предавките като се намаля ресурса на кутията. Другия вариант е просто официален ъпдейт на софтуера. Редактирано 14 Септември 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 10 hours ago, marro-rajdata said: Достатъчно бързо е ключово. Колко бързо искаш? Кутията превключва мигновено на произволна предавка надолу, недостижимо по-бързо от ЗФ. Скоростта на превключване е по-ниска отколкото предавка нагоре, по простата причина, че "нагоре" нямаме превклюване на скорости, а смяна на водещ съединител. Какво точно се случва при кикдаун е "стратегия", която е заложена в конкретната версия на софтуера на конкретния модел кутия. При смяна на софтуера, тази "стратегия" може да се променя. Аз имам около 400к км навъртени на коли с автомат и никога в реалния живот не ми се е налагало да ползвам кикдаун. Какъв е тоя твоя фетиш към кикдауна....по-добре си ремонтирай мотора, вместо да тормозиш кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Преди 13 часа, fifipaldi написа: Мани го metto_vejdata какво пише, тия неща си ги повтаря от години, а му предлагам да го повозя в здрав S tronic и не ще та не ще... Бях пускал и клипче, как при кикдаун предавките се сменят от 7-ма на 3-та мигновено, лаг-а за който е чел някъде си той идва от мотора, а не от кутията. Насеченото тръгване или както там се описва идва или от прецакана кутия, или от такава карана спортно/извънградско дълго време. И аз пусках, ама файда няма......Ясно се вижда всичко. Моят S-tronic e на 650нм от 3г, колата има 150 Лънча, единствено сменям масло на 35 000км. Имах ги накуп 6НР19a вече 5г се кара на 700нм, с 200нм отгоре и няма драми, ама е лагава много и е бавна. 5НР19 без коментар - покойник 7 DSG безобразно бърза и приятна кутия, карам я на 20 бара налягане на съединителите и ако си карал читава такава, за друга няма как да искаш да чуеш.Има всякакви софтове и предложения.Имам колеги, които имат такива на 480 000км и само сменят масло. Метката е имал допир единствено с ръчки и типтроници и е нормално да се изказва неподготвен. Преди 12 часа, marro-rajdata написа: Достатъчно бързо е ключово. Нямам против да ме повозиш. Те това е приказка............. Аз карах на Робо колата ....... брутален е еСТроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Преди 7 часа, Ц Е Ц О написа: 480 000км и само сменят масло. Дсг на 500к без смяна на съединители ли ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Познат си търсеше двулитров пасат дълго време. Повечето бяха на 300+к км, без отразена смяна на съединители в сервизната история. Но имаше и на 200к км с дрънчащ маховик. Става дума за 6-степенно ДСГ с мокри съединители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Има и с дрънчащи съединители на под 100 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2019 В момента един маховик за ДСГ-6 на Лук или Закс е 600-700лв.....по-евтино, отколкото за 1.8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване