Jump to content

Подръжка и мнения за audi A4 2005 - 2008 3.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте! Мераклия съм за А4 3.0 tdi 2006 г., ако някой сподели някое друго мнение за този автомобил ще съм много благодарен. А относно поддръжката приблизително колко излиза, къде са ѝ слабите места ии така... 😅

 

Благодаря Ви предварително! 

Редактирано от DuringTheDay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами недостатък са дюзите. Практиката показва, че като се внесе такава кола тук и се подкара с нашата нафта......много бързо дюзите се скапват. Лично познавам няколко човека, притежаващи Ауди с тоя мотор я А4 и А6 и всички се занимаваха с дюзи. Обаче.....никога след това не се е повтарял проблема, като едната А6-ца вече е на над 100  000 км. след смяна на дюзи. За останалите нямам данни за пробега. Не знам сега какви са цените, преди около 4 години на А6 ги смениха и шесте за около 7 000 лв. Разбира се.....може цените да са паднали, може да има реплики...  а може и да се рециклират вероятно и сумата да е в пъти по-ниска. Аз поне не знам за някакви други драми ....които така почти задължително да се случват. Цената за поддръжка е относителна ....и съвсем нормална за Ауди. Недостатък е много високият градски разход на такъв автомобил, особено с автомат. В София ако маршрута ти е в час пик може да гори и 16! Казвам недостатък единствено с идеята, че това малко обезсмисля купуването на дизел. Извън града е друго нещо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, zhelyazA6 написа:

Баси, аз като си купих 4Ф-а изчетох всичките теми преди да почна да пиша...

Колко тъп съм бил да съ ева....

 Благодаря ти! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егр, дпф, турбо, вериги, автоматик... също могат да се добавят вече дали ще се обадят и кога е въпрос на време и късмет спрямо всяка отделна кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите се ремонтират за малко около 1200лв 6-те.

Това е най-малкия проблем. По-големите са споменати в предния пост. Да добавя кормилна колона, клапи.

 

А разхода в час пик може и 20 да стигне зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повече от 15 среден в града е много трудно да излезе, дори в центъра на София в час пик.

@mshbul: ти си с Туарег и там може и повечко да хапва на моменти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това има значение.

Като не е загрял харчи много, а загрява трудно, ако няма печка. Може и 30мин да не може да загрее зимата в задръстване, ако е -5-10 сутринта

Аз в задръставания не карам и ми прави 14-15 градско зимата. маршрут 5-10км. С печката му трябват 3-4км да загрее. 

Това 20 хипотетично, не съм го виждал.

 

На дисплея като ми дава 13, занчи е 15 реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си калибрирах разхода и е почти на 100% точен в зависимост от прехода с малки отклонения.

Преди офисът ми бе в центъра на София и зимата си правеше 13.5 среден.

Сега ми е в покрайнините и правя 11.5, дори последно видях 11.15 среден без да съм излизал от София, като обаче броя и Южната дъга.

Вляза ли в центъра и числа под 13 не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим дюзите, няма други специфични проблеми. Всичко изброено по- горе е вярно, но важи за всеки един съвременен дизелов автомобил, независимо от марката му. Не вярвам автора на темата да очаква никога, нищо да не ремонтира. Макар на някои колеги да им се струва прекалено, реалният градски разход в София е около 15. Не е болка за умиране, просто питащия трябва да е наясно, за да прецени има ли смисъл да купува такава кола. Защото 2.0 TFSI куатро с автомат не гори повече. Това просто като пример. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Никой не говори за преднячки и кухи купета, нали знаеш?

 

При еднакво купе и задвижване 2.0тфсито винаги гори поне литър повече от 3.0тди.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенденция тук в този форум е когато някой реши да да попита за покупка на Ауди-без значение какъв модел и веднага се започва с негативните мнения-проблеми,разходи цени и ред други 

Кажете по една дума поне защо си заслужава тази кола

90% от Вас тук карат АУДИ.................

 

П.С Ако някой държи и се осланя на мненията и коментарите тук -Ауди ще е най-малко караната марка в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, OvivO написа:

 

Не се втелясвайте, кой ти гледа разход на шано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз нищо лошо за модела не казах. Но определено няма да го хваля! Мисля, че след написаните до тук коментари, автора в общи линии зне какво да очаква. Би се радвал на звука от шестте цилиндъра и на 233-те "кончета" , осъзнавайки че за да има радост, се налага да се поизръсва чат-пат! С две думи: стандартна ситуация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак пък да се радва на звука от 6-те цилиндърчета :) то си е нафтова печка, звучи доста по-добре от всеки 4-цилиндров дизелов мотор, по-тих и балансиран е, но толкова. Да взима осмак, ако иска звук или да търси 3.0T

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, asenovb написа:

 

Това никак не е вярно 😆

И да не е вярно -прочетели едно положително мнение за марката и модела ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има прочел ли съм едно положително мнение за марката?

Искам ли да карам Ауди ще карам и карам без да се влия от мнения във форум

Някой ако е решил да си купи Шкода или Пасат, защото е по-изгодно примерно, колкото и положителни мнения да има за Ауди, пак няма да си вземе Ауди.

И за мултитроника няма едно положително мнение, но аз карам автомобил с такъв автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото почти винаги темите са свързани с въпроси за недостатъци, поддръжка, подводни камъни и т.н.......лъскавата страна се вижда от далече.  Засипването с хвалби, ревюта и мечти се случва в автосалоните за нови автомобили......при пазара втора ръка клиента гледа от друга гледна точка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...