Mustaka Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 (Редактирано) Имаше ли странно износване на гумите като ги свали? Предположението ми е да няма добра сходимост и затова да се получава, качи я на стенд, ако не си. Редактирано 8 Май 2020 от Mustaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 Да не е от скоростите, и аз имам виене, особено като стоя на светофар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 И преди и след смяната на маслото виенето го има. Смених го в сервиз и са я прегледали. Така че... По скоро май стенд не сме правили, като се замисля. Но има ли логика? Тя не е видимо разчепатена, че чак и звук да вади от крив мостSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 може някоя ролка на ремъците или помпа на хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 @STEFAN8898 Виенето не се влияе от оборотите на двигателя, а от развитата скорост. В случая най-осезаемо около 28км.чSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Качи я на стенд. С тия големи гуми може да нямаш видимо кривини и пак да не е в сходимост. Д-брос имат много добър стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Добре, благодаря. Макар, че ме съмнява, ще я кача на стенд. Но ако и това не е, изчерпах се откъм вариантиSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Момчета, направих 3д стенд. Отпред беше събрала с градус и 5 минути. Регулираха я, но бученето си стои осезаемо. Над 25 км. Проятел с 4.2 ми твърди, че всички били така. Качих се на неговата и не усетих да го има толкова осезаемо. Дайте идеиSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 (Редактирано) Невероятно, но тия кошници имат.......ЛАГЕРИ. А същите имат навика.........., ДА СЕ РАЗБИВАТ! И съответно........., ДА ВИЯТ. И то не са само "двата предни". Вият и зъбни колела/предавки. Вият и диференциали. Редактирано 12 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 @NIKO лагерите са сменени. Имаш съмнение в скоростната кутия ли? Виенето се чува отпред, не идвс от скоростите.. Ама знам ли и азSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Вдига се на подемник, трета, средна газ и някой с опит и тренирано "ухо", почва със стетоскопа или с една дървена пръчка, да "слуша". Ако е майстор, му трябват пет-шест минути, да локализира проблема. Или да го изключи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Вдигнахме я, но се ошашка и светнаха половината лампи по таблото, та рекох да прекъснем експеримента. Имаш ли такъв доктор наум?Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Мне, тоя трик съм го учил отдавна, от един пенсионер в бившия варненски Аутомотор. За София нямам идея. Нищо ѝ няма, малко да посвети таблото, другия път натискайте здраво. Маститите сервизи, имат стенд за тая цел, махат джантите, закачат главините, вдигат имитирайки стъпила на земята кола и с вибромер преслушват. Ама и там се иска опит и "ухо". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 (Редактирано) Може да вият лагерите на предния диференциал (там където излизат полуоските) щом се чува отпред и лагерите на главините са сменени, другия вариант е лагера на кардана отзад на опашката на скоростната кутия. Редактирано 13 Май 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 14 hours ago, SergioTacchini said: Вдигнахме я, но се ошашка и светнаха половината лампи по таблото, та рекох да прекъснем експеримента. Имаш ли такъв доктор наум? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Заключихте ли окачването преди да я вдигнете? По принцип ако се вдигне цялата не трябва да се ошашка, но е хубаво при всяко повдигане да се заключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Да, разбира се. Но при подаване на газ преминава автоматично в режим движение и ела да видишSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Оказва се, че май освен да е някакъв лагер на диффа, друго няма да е. Но майсторут ми каза, че вляво е лагер, а в дясно е цял комплект. Имате ли представа. От Джемини казаха, че тези коли си имат такава болка в тоя лагери. За инфо вж. Номер 17 и номер 9 на графата. Моля, помощSent from my SM-G950F using TapatalkЕто и схематаSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Мдааааа, поредния "майстор" с "тежко "мнение. Началник, тия фантомните шумове се откриват, само и ЕДИНСТВЕНО, когато механиката се пръсне на части! А тоя "номер 17", ти е двойката пиньон/корона, ако шумът е там.........., на пАри е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 18 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Юнга да се обажда от трюма с мнения,за модел кола в която даже не се е качвал..безценно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Вашето "мнение" колега, ми е било винаги от най-"меродавните" и с "тежест", благодаря за което! Още от момента, когато влетахте с бутилчицата с вода във форОма и замириса на мускалче, шаран плакия и социален оФчарски скок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Колеги, моля ви. Защо е нужно да се дъвчите. Кажете ми, какво му е на мнението на майстора? Какво друго може да бъде, щом съм с два нови лагера отпред, нови гуми и всичко по окачвабето е тип-топ...Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Невъзможно е, да каже "този и/или този е лагера", пак ти казвам, локализира се с максимална точност мястото на шума и се пръсва всичко там, ако е кутия, кутия, ако е диференциал, диферерциал. Може да е лагер, лагери, зъбно колело/колела, пиньон, корона, много са възможностите. Само много врял и кипял майстор, с опит, може да разпознае вида на шума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Е да, но не може да се локализира шумът. Знаем само че е отпред. По кой метод да го хванем? Точно като лагер главина е шумът. Усеща се и на волана... Във въздуха не може да се качи и да се дава газ, щото се ошашква. Така е, нямаме диагноза 100%, но в Джемини по телефон ми казаха, че са го срещали на тези коли този проблем честоSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Е за това е сервиз, да знаят как да го "хванат". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 18 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 И на мен ми е интересно какво ще излезе?Ако изобщо го откриеш де.. Но смени сервиза като за начало? А това за даване на газ във въздуха би трябвало да има начин сигурен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване