Jump to content

Проблемно палене


Cikata

Recommended Posts

Здравейте :) Имам следният проблем: като колата е седяла повече от 24ч без да е палена при температури от -5 до +5 градуса първото палене е с мъки :) пали всеки път,но докато запали си е мъка 😂😂😂 проблемът се появи след като оправих дюзите при нашия съфорумец petarik (който бих препоръчал на всеки,заради отношението и добре свършената работа) :) от 6бр. той рециклира 4бр. а за другите две каза,че са леко запушени и да опитам с добавка да ги поотпуша,защото може да имам лек проблем с паленето. Мисълта ми е такава, според вас дали е проблема от двете запушени дюзи...дали може да са подгревните свещи...или акомулатор...алтернатор...

Прилагам линк към клип,който направих при -1 градус след като колата не беше карана 1 ден...това се случва само при първото палене. оборотите се нормализират след около минута и звука от двигателя става нормален и тих.

Не съм я качвал на диагностика да ви кажа от сега. Просто не остава време.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли дпф, ако не - сигурно яко пуши за тази 1 минута. Тя колата не само, че не пали лесно, може и леко слаб да ѝ идва стартовият ток, но и като запали определено не пали на 6 цилиндъра. Прочети я задължително.

Имаш ли vcds и от кой град си, ако не.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни с подгревните свещи. Вероятно има записани грешки за изгорели такива. Пиши какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

имаш ли дпф, ако не - сигурно яко пуши за тази 1 минута. Тя колата не само, че не пали лесно, може и леко слаб да ѝ идва стартовият ток, но и като запали определено не пали на 6 цилиндъра. Прочети я задължително.

Имаш ли vcds и от кой град си, ако не.

Само да поясня,че миналата зима бях с тръгналите дюзи и имах дпф и колата палеше от раз :) в момента нямам дпф - отрязан е и е изключен софтуерно и при запалването излиза едно кълбо дим,но може би след 7-8 секуни спира да пуши тотално...просто при първо запалване го изкарва това кълбо дим едва ли не...нямам vcds нито имам кабел за четене...иначе съм се намирам в софия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам кога ти се е появил тоя проблем, но на мен по коледа ми падна акумулатора на туарега (който е на 6 години и никога не е зареждан, а и колата се кара рядко), при опит за запалване се случи същото - таблото мигаше и цъкаше, и не успях да запаля. И аз направих клип и го пратих на моя майстор - веднага отсече акумулатор. След като го заредих сега вс е ок. Та с две думи премери си волтажа на акумулатора и стартовия ток, дет се вика нищо не ти коства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето палене е същото,3,0тди БМК.Пали с въртене и на 5 цилиндъра,изпушва бяло за 1-2сек и се оправя,но имам една изгоряла свещ.Най-вероятно и при теб е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се елиминират свещите като вариант и после да се мисли за друго.

 

Мигането на таблото не е нормално и значи или слаб акумулатор, но може и стартера да не е в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова зле работата. Мислех, че трябва да се свали алтернатора, но явно излиза и без, поне при моя мотор.

starter.pdf

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено нещо с токовете не е Ок,но първо задължително диагностика,въпреки че ще е набила доста грешки.Колега не си прави експерименти!Според мен проблемът не е само един...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Клемата под предния капак как е, при мен от нея ми мигаше таблото с нов акумулатор. След това свещи и тогава дюзи. Същия човек ми прави и моите дюзи, като само 3 ми бяха заминали, но направих всичките и нямам ядове от тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Мина време,но да споделя какво се случи ;) колата седя в подземен гараж 7 дни без да бъде палена...и при опит за запалване даже не се и зачуди ;) от половин оборот направо...вчера успях най-после да отделя време за една диагностика и се оказа следното: само свещ номер 4 е работеща!!! Тоест си паля 6-така с една свещ 😂😂😂 ще се чуя с майстор за да сменим всички свещи с нови и след това ще видим дали ще се оправят нещата! Стискайте палци ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42 minutes ago, Cikata said:

Мина време,но да споделя какво се случи ;) колата седя в подземен гараж 7 дни без да бъде палена...и при опит за запалване даже не се и зачуди ;) от половин оборот направо...вчера успях най-после да отделя време за една диагностика и се оказа следното: само свещ номер 4 е работеща!!! Тоест си паля 6-така с една свещ 😂😂😂 ще се чуя с майстор за да сменим всички свещи с нови и след това ще видим дали ще се оправят нещата! Стискайте палци ;) 

Напръскай от сега с някакъв спрей или химия за развиване на резби, за да седят няколко дни така. По-лесно ще се отвият после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При мен подобен проблем! Грешка за захранване на модула за подгревните свещи и не пали. Оказа се скъсан кабел на захранването на модула. А при ремонта разбрах и защо постоянно ми даваше грешки за изгоряла свещ, и всеки път беше различна и се оправяше отсамосебе си. Задължително си провери и твоя в какво състояние е, защото веднъж вече смених всичките свещи без да са изгоряли...

20200212_190327.jpg

20200212_190335.jpg

20200212_190340.jpg

20200212_190343.jpg

20200212_190352.jpg

20200212_190449.jpg

20200212_190458.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия коли са със най-скапаните кабели и кабелни връзки,които съм виждал някога.Моята е с кабели на Леони-Унгария(все още не Плевен) и масово изолацията се рони на парчета.Не ми се мисли кабелите,които Леони в Плевен прави в момента за новата ц-клас и е-клас в какво ще се превърнат след някоя годинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МИТАКА1654 said:

Тия коли са със най-скапаните кабели и кабелни връзки,които съм виждал някога.

Имало и най-вероятно още има еко изисквания към кабелната изолация и така смес са забъркали. Изкарала е гаранцията, значи е перфектно за ауди.

 

това е кутията пред под дясната (пасажерската) чистачка и явно си е правило локвичка там, добре е са се почиства през няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И заради екологични изолации да си докараш толкова проблеми и разходи, че може и да се запали.

Ама пък за изгорелите газове лъжат. 

 

Те ако така ги правят за строителството не знам какво ще правим като станат на 20г тия кабели.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията се е пълнила от отзад през уплътнението, направи един отвор с бургия 4мм да изтича, ако продължава да се пълни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...