Cikata Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Здравейте Имам следният проблем: като колата е седяла повече от 24ч без да е палена при температури от -5 до +5 градуса първото палене е с мъки пали всеки път,но докато запали си е мъка 😂😂😂 проблемът се появи след като оправих дюзите при нашия съфорумец petarik (който бих препоръчал на всеки,заради отношението и добре свършената работа) от 6бр. той рециклира 4бр. а за другите две каза,че са леко запушени и да опитам с добавка да ги поотпуша,защото може да имам лек проблем с паленето. Мисълта ми е такава, според вас дали е проблема от двете запушени дюзи...дали може да са подгревните свещи...или акомулатор...алтернатор... Прилагам линк към клип,който направих при -1 градус след като колата не беше карана 1 ден...това се случва само при първото палене. оборотите се нормализират след около минута и звука от двигателя става нормален и тих. Не съм я качвал на диагностика да ви кажа от сега. Просто не остава време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 (Редактирано) имаш ли дпф, ако не - сигурно яко пуши за тази 1 минута. Тя колата не само, че не пали лесно, може и леко слаб да ѝ идва стартовият ток, но и като запали определено не пали на 6 цилиндъра. Прочети я задължително. Имаш ли vcds и от кой град си, ако не. Редактирано 5 Януари 2020 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Започни с подгревните свещи. Вероятно има записани грешки за изгорели такива. Пиши какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 6 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Преди 5 часа, OvivO написа: имаш ли дпф, ако не - сигурно яко пуши за тази 1 минута. Тя колата не само, че не пали лесно, може и леко слаб да ѝ идва стартовият ток, но и като запали определено не пали на 6 цилиндъра. Прочети я задължително. Имаш ли vcds и от кой град си, ако не. Само да поясня,че миналата зима бях с тръгналите дюзи и имах дпф и колата палеше от раз в момента нямам дпф - отрязан е и е изключен софтуерно и при запалването излиза едно кълбо дим,но може би след 7-8 секуни спира да пуши тотално...просто при първо запалване го изкарва това кълбо дим едва ли не...нямам vcds нито имам кабел за четене...иначе съм се намирам в софия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Колега не знам кога ти се е появил тоя проблем, но на мен по коледа ми падна акумулатора на туарега (който е на 6 години и никога не е зареждан, а и колата се кара рядко), при опит за запалване се случи същото - таблото мигаше и цъкаше, и не успях да запаля. И аз направих клип и го пратих на моя майстор - веднага отсече акумулатор. След като го заредих сега вс е ок. Та с две думи премери си волтажа на акумулатора и стартовия ток, дет се вика нищо не ти коства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Моето палене е същото,3,0тди БМК.Пали с въртене и на 5 цилиндъра,изпушва бяло за 1-2сек и се оправя,но имам една изгоряла свещ.Най-вероятно и при теб е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 трябва да се елиминират свещите като вариант и после да се мисли за друго. Мигането на таблото не е нормално и значи или слаб акумулатор, но може и стартера да не е в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Ваденето на стартер е приключение нали? Не излиза бързо и лесно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 В тая кола не знам нещо да е бързо и лесно освен проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 (Редактирано) Не е толкова зле работата. Мислех, че трябва да се свали алтернатора, но явно излиза и без, поне при моя мотор. starter.pdf Редактирано 6 Януари 2020 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Определено нещо с токовете не е Ок,но първо задължително диагностика,въпреки че ще е набила доста грешки.Колега не си прави експерименти!Според мен проблемът не е само един... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 При мен проблема се реши със смяна на стартера. Сега всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Клемата под предния капак как е, при мен от нея ми мигаше таблото с нов акумулатор. След това свещи и тогава дюзи. Същия човек ми прави и моите дюзи, като само 3 ми бяха заминали, но направих всичките и нямам ядове от тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Мина време,но да споделя какво се случи колата седя в подземен гараж 7 дни без да бъде палена...и при опит за запалване даже не се и зачуди от половин оборот направо...вчера успях най-после да отделя време за една диагностика и се оказа следното: само свещ номер 4 е работеща!!! Тоест си паля 6-така с една свещ 😂😂😂 ще се чуя с майстор за да сменим всички свещи с нови и след това ще видим дали ще се оправят нещата! Стискайте палци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 За това първо се прави диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 42 minutes ago, Cikata said: Мина време,но да споделя какво се случи колата седя в подземен гараж 7 дни без да бъде палена...и при опит за запалване даже не се и зачуди от половин оборот направо...вчера успях най-после да отделя време за една диагностика и се оказа следното: само свещ номер 4 е работеща!!! Тоест си паля 6-така с една свещ 😂😂😂 ще се чуя с майстор за да сменим всички свещи с нови и след това ще видим дали ще се оправят нещата! Стискайте палци Напръскай от сега с някакъв спрей или химия за развиване на резби, за да седят няколко дни така. По-лесно ще се отвият после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 При мен подобен проблем! Грешка за захранване на модула за подгревните свещи и не пали. Оказа се скъсан кабел на захранването на модула. А при ремонта разбрах и защо постоянно ми даваше грешки за изгоряла свещ, и всеки път беше различна и се оправяше отсамосебе си. Задължително си провери и твоя в какво състояние е, защото веднъж вече смених всичките свещи без да са изгоряли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Тия коли са със най-скапаните кабели и кабелни връзки,които съм виждал някога.Моята е с кабели на Леони-Унгария(все още не Плевен) и масово изолацията се рони на парчета.Не ми се мисли кабелите,които Леони в Плевен прави в момента за новата ц-клас и е-клас в какво ще се превърнат след някоя годинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 нали е премиум, какво се оплаквате. Да не е влизала вода там? Това под чистачките ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 2 hours ago, МИТАКА1654 said: Тия коли са със най-скапаните кабели и кабелни връзки,които съм виждал някога. Имало и най-вероятно още има еко изисквания към кабелната изолация и така смес са забъркали. Изкарала е гаранцията, значи е перфектно за ауди. това е кутията пред под дясната (пасажерската) чистачка и явно си е правило локвичка там, добре е са се почиства през няколко години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 (Редактирано) И заради екологични изолации да си докараш толкова проблеми и разходи, че може и да се запали. Ама пък за изгорелите газове лъжат. Те ако така ги правят за строителството не знам какво ще правим като станат на 20г тия кабели. Редактирано 25 Февруари 2020 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 Кутията се е пълнила от отзад през уплътнението, направи един отвор с бургия 4мм да изтича, ако продължава да се пълни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване