Jump to content

4.2 372 hp на газ?


Recommended Posts

Доколкото знам напоследък доста FSI-та започнаха да се газифицират и то успешно на течна фаза. Някой чувал ли е обаче за 4.2 372 кс да има успешен проект на газ?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя темата с ибтерес, защото тъпото FSI ме принудя да купя дизелова кола в момента. Знам, че е с комбиниран разход. Във Ведраре лично ми показаха тяхно А4 2.0 tfsi с газ. Питането... как ще се отрази с километрите, струва ли си разхода? Аз имам и 4.2 bfm на газ. Няма такава железна машина!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с течна фаза има системи които ползват бензиновите инжектори. До колко това е добре ... ходи разбери.

ICOM имат такава система от над 10 години.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от пробега. Ако някой върти 30 000 - 40 000 км. годишно с такава кола и такъв мотор, вероятно би било оправдано, въпреки че харчи и бензин и въпреки евентуалните рискове за бензиновите дюзи. Разликата би трябвало да е забележима. Ако ходи до кафето и обратно, със сигурност няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак - още ли няма читава технология. Средно на година въртя 60-80к. Нещо не мога да си направя сметката, дали ще е далавера... нямам идея колко ще харчи, за да пресметна. Ако намеря читава възможност за ГАЗ бих продал новата си дизелова печка. Никога не съм харесвал дизел, но нямах избор

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна има течна фаза, вече дали и колко е надеждна е малко трудно да се разбере понеже почти няма информация ... особенно по Бг форумите.

Така, че трябва да се рови по чуждите форуми ... ето тук има един герой който се оплаква от ICOM до колкото ставя ясно от превода с гугъл

Тук пък друг казва, че не е имал никакви драми ... та ходи разбери.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. До скоро бях с 4.2 на газ... кво да ти кажа - 15 лева на 100км... ноооо, купонът свърши. Та търся нещо, което да е поне близко до този разход

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е до колко са надеждни FSI решенията за 6 и 8 цилиндрови мотори било тези с течна фаза или тези които работят на газ и бензин ...

За няма после амииии то Вие сте първият с такава кола айде честито.

 

Според следния PDF на Prins те нямат решение с течна фаза и впръскване на газта през бензиновите инжентори което да е съвместимо с който и да е от FSI моторите на Ауди. Докато за разни моторетки от 1000 до 2000 кубика на Форд, Хюдай, Кия и Мазда имат готови китове.

 

Vialle от скоро имат нова система DirectBlue коята май все още не е пусната официално отделно информацията на сайта им е абсурдно малко (даже почти липсва такава).

Така, че е трудно да се разбере кои ще са поддържаните мотори и т.н.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, SergioTacchini said:

Не знам. До скоро бях с 4.2 на газ... кво да ти кажа - 15 лева на 100км... ноооо, купонът свърши. Та търся нещо, което да е поне близко до този разход

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Не, 15лв няма да можеш да го докараш.

Зависи също така, колко време мислиш да караш колата ... Но пак казвам, аз не бих и сложил газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен жестоко ме съмнява тая кола изобщо да може да мине толкова километри, че газта да ти е основния проблем :)  За толкова големи пробези бих мислил за нещо далеч по-свежо и надеждно от такъв мотор на 200к и нагоре километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, всичко много зависи. Напромер за тази год8на се очертаеат по-малко километри. Около 50 някъде. Но не знам... взех 3.0 258 кс. Но не искам печкиии

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, DLS said:

Мен жестоко ме съмнява тая кола изобщо да може да мине толкова километри, че газта да ти е основния проблем :)  За толкова големи пробези бих мислил за нещо далеч по-свежо и надеждно от такъв мотор на 200к и нагоре километри.

Тая кола си ги минава тия км без да ги усети .... виж по-нова и свежа малолитражка след първите 100 000 км започва да влиза в сервиз през 10 000 км. За това и гаранцията на повечето коли е 100 000 км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, който търси намира написа:

 в града за евридейка може и фиат сейченто или дизеляк

Те щото дизеляците са баш за в града :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Groober said:

Тая кола си ги минава тия км без да ги усети .... виж по-нова и свежа малолитражка след първите 100 000 км започва да влиза в сервиз през 10 000 км. За това и гаранцията на повечето коли е 100 000 км. 

Toва искам да ти кажа е било вярно последно някъде до края на 90те :) Тия 4,2ки не са 2,8 от едно време където има 2 клапана на цилиндър и един ремък, могат и се чупят неща още преди 200к на тия неща - вериги, клапи, нагари, дюзи, безброй ел проблеми....списъка е страшен. Гледах наскоро за такава кола и аз и са такива погроми че не можеш да си представиш. При покупна цена в тамките на 35-40к виждах ремонти за още поне 15к веднага на всичките които видях. 

С това да минаваш евтино 50-60к на година ми се вижда научна фантастика и газта изобщо ти е последния проблем. 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.02.2020 г. at 16:38, SergioTacchini написа:

. взех 3.0 258 кс. Но не искам печкиии

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Да разбирам ли,че не си доволен от новата А8 ??? Само това ,че е дизел ли е проблема?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми...не, доволен съм. Не трябва да съм толкова капризен, но май май ми бяха по-големи очакванията. В един от разговорите, в които участваш и ти споделих детайлно негативите (според моето виждане). В най-общи линии взех дизел по неволя и може би (но не задължително) щях да се зарадвам на повече тяга, и 100% очаквах малко по-нисък разход. Цялото това мое виждане идва от една даденост, с която за съжаление свикнах - ниска цена на газа. Сега страдам и на 8 дизелов разход. Знам...трябва ми време да свикна, защото на километража ми се отразява и на джоба значително. Старата осмица беже як чук! Мъжка кола! Сега новата....някак си....много е нежна, много е лигава...не е хард-кор, като предишната. Но....в понеделник я отнесоха :)7ee78e813bd6a3fc10eb479ae44e0b0c.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...