vesselino Публикувано 17 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, може ли малко помощ. Спрял съм се на тези два модела. Разполагам с бюджет 8000-8500. Търся колата да е комби и да е 4х4.Може ли да ми кажете към коя модификация да се насоча за този бюджет. Благодаря Ви много. https://www.auto.bg/obiava/56325673/audi-a4-3-0-tdi-s-line-4x4-6skr?page=2&searchres=t1cs3tt1 https://www.cars.bg/offer/5e42f4ced6e55f6b60232bf2#comment Редактирано 17 Февруари 2020 от vesselino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 1.9TDI или 1.8Т с газ ... освен ако нямаш желание да наливаш много пари по това 3.0TDI и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesselino Публикувано 17 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 (Редактирано) Взимам кола за да я карам, а не да стой в серзиза. Може ли да ми предложите някоя 1.9TDI от мобилето? https://www.auto.bg/obiava/31878775/audi-a4-1-8t-quattro-ch?page=1&searchres=31cs6n91 https://www.cars.bg/offer/5e342ab75267c333193c07d2 https://www.cars.bg/offer/5dad9fca154abe73b70e39d3 https://www.cars.bg/offer/5df35c0f87b74e04a02bd1d3 https://www.cars.bg/offer/5e32e9add23ba25abf2b8d94 Редактирано 17 Февруари 2020 от vesselino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 Ако си мислиш, че 1.9TDI e вечен ... доообре. Особенно помпа дюзате са едни розички мани бегай ... и за да е всичко точно чат пат износват разпределителния вал. Найс а 15 годишни коли гледаш това да не влизат в сервиз особенно нов внос е как да ти кажа, може и да стане ама ще трябва да имаш някъв луд късмет. п.с. Ако тази синята с 1.8Т от Русе е регистрирана ходи я гледай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Един нов вал в комплект с карантиите около него за да е както трябва, и заедно с повдигачите, няма хиляда лева. Даже да се наложи да го сменя, няма да е особена драма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Долу горе толкова излиза да, наскоро го играх тоя филм вярно в октавия 1, ама се тая заеви тия помпа дюзи. То и 1.8Т може да изненада с разни драми ама поне няма да смърди на нафта . За това по запазената да взима и да се вози. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesselino Публикувано 18 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 (Редактирано) колега колата не е регестрирана и е с газова уредба. https://www.cars.bg/offer/5dad9fca154abe73b70e39d3 след като е с газ няма ли да е лашкана много?Но пък изглежда лачена на фона на останалите. Редактирано 18 Февруари 2020 от vesselino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Ходиш гледаш караш тестваш харесваш купуваш, по снимки ако чакаш няма да стане номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesselino Публикувано 20 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Докато се наканя и някой го е взел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Нормално 1.8T си остава търсен особенно авант и 4х4 ... за това не чакай за мнения тук, а ходи гледай ако дадена кола ти хареса и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 2.0тфси в Б7 си вземи. Не става за газ ама поне върви и не е трошлив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Преди 2 часа, petrishki написа: 2.0тфси в Б7 си вземи. Не става за газ ама поне върви и не е трошлив. Е не е,като му наливаш по кило масло на 1000,си се смазва и не се троши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Не се ли научихте вече, че в B7 2.0TFSI е със стария блок ЕА113 и проблема с маслото го няма Проблема се появява при колите с новия блок ЕА888, следователно от/след 2008 година (B8 и т.н.) и се изчиства някъде около 2015 година, като през годините преди това има разни ревизии, които решават частично проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Кой чел кой кво гледал и накрая боза ... оня "експерт" от бричка и той разправя, че 2.0TFSI в 4F горял масло и се налагало ремонт за мноо пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Филип прави развлекателни видеа, не образователни такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Става дума за 15-20 годишни автомобили без история. Всичко е рисково и всичко иска отваряне на мотор. Без значение от мотор това струва от 500 лева за части (за 4 цилиндъра)....ако има и турбина - още 300-1000. Ако целта е да се кара 80-100к км се дават накуп тези пари в началото и се приключва с ходенето по сервизи.....поне за мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, robobug написа: Без значение от мотор това струва от 500 лева... Oбясни им за маслената помпа и за елемента на горивната помпа и вала, на тея момчета, че некой да не си помисли, че е много свестен и безпроблемен тоя мотор. Преди 5 часа, GTX3071R написа: Не се ли научихте вече, че в B7 2.0TFSI е със стария блок ЕА113 и проблема с маслото го няма Бе горят си 99% и от еа113, друг е въпроса вече кой го приема за проблем и кой просто си долива. Редактирано 20 Февруари 2020 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Горят ама тука все още се опитват да ги изкарат хубави.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Всяко TFSI гори масло, но си има нормален разход и патологичен. Нормалния е около 500ml на 10 хил. км за двулитров дригател. Иначе колегата @GTX3071R е напълно прав за ЕА113 и ЕА888. Последния трябва да се избягва на всяка цена, но той започва чак от Б8-ците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) Напълно перфектно работещ мотор, даже вървящ нормално, се разпада на магистралата без никакви признаци.... със последици най долу или най горе ..... и всичките скъпи и с неизвестен резултат след ремонта. Части втора употреба се намират изключително трудно и скъпо. Страхотен мотор е 2.0TFSI, да! Редактирано 21 Февруари 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Ами аз карам този мотор вече 13 години и не съм имал никакви проблеми с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) 13 години, това значи, че го имаш от нов! А като го купиш 2 употреба, как ще знаеш на какви интервали, колко стриктно и с какво масло е сменяно.... Редактирано 21 Февруари 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) Преди 10 часа, quаttro написа: Бе горят си 99% и от еа113, друг е въпроса вече кой го приема за проблем и кой просто си долива. Но в случая говорим за разход на масло от порядъка на литър +/- на 10 000 км. при мотори, които са поддържани и в добро състояние, което пък от своя страна може да бъде породено от много неща. Докато случаят с ЕА888 е доста по-различен и разхода е меко казано фрапиращ много скоро след покупката на автомобила (литър на 1000-2000 км.) Редактирано 21 Февруари 2020 от GTX3071R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 По принцип добър показател е цената на даден екземпляр/двигател на вторичният пазар. Не случайно, натъпкано с екстри TFSI куатро струва на половина от голо като пушка 1.8 турбо куатро .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 (Редактирано) Това на пазара в България ли го наблюдаваш или в Германия? Голяма роля играе вечното желание на ганьо да газифициране и каране без пари. Редактирано 21 Февруари 2020 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване