Jump to content

Ауди Б6 или Б7


Recommended Posts

Здравейте колеги, може ли малко помощ. Спрял съм се на тези два модела. Разполагам с бюджет 8000-8500. Търся колата да е комби и да е 4х4.Може ли да ми кажете към коя модификация да се насоча за този бюджет. Благодаря Ви много.

 

https://www.auto.bg/obiava/56325673/audi-a4-3-0-tdi-s-line-4x4-6skr?page=2&searchres=t1cs3tt1

https://www.cars.bg/offer/5e42f4ced6e55f6b60232bf2#comment

Редактирано от vesselino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Взимам кола за да я карам, а не да стой в серзиза. Може ли да ми предложите някоя 1.9TDI от мобилето?

 

https://www.auto.bg/obiava/31878775/audi-a4-1-8t-quattro-ch?page=1&searchres=31cs6n91

https://www.cars.bg/offer/5e342ab75267c333193c07d2

https://www.cars.bg/offer/5dad9fca154abe73b70e39d3

https://www.cars.bg/offer/5df35c0f87b74e04a02bd1d3

https://www.cars.bg/offer/5e32e9add23ba25abf2b8d94

Редактирано от vesselino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислиш, че 1.9TDI e вечен ... доообре. Особенно помпа дюзате са едни розички мани бегай ... и за да е всичко точно чат пат износват разпределителния вал. Найс а :)

 

15 годишни коли гледаш това да не влизат в сервиз особенно нов внос е как да ти кажа, може и да стане ама ще трябва да имаш някъв луд късмет.

 

п.с. Ако тази синята с 1.8Т от Русе е регистрирана ходи я гледай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един нов вал в комплект с карантиите около него за да е както трябва, и заедно с повдигачите, няма хиляда лева. Даже да се наложи да го сменя, няма да е особена драма!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу горе толкова излиза да, наскоро го играх тоя филм вярно в октавия 1, ама се тая заеви тия помпа дюзи. То и 1.8Т може да изненада с разни драми ама поне няма да смърди на нафта :hilezh:. За това по запазената да взима и да се вози. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега колата не е регестрирана и е с газова уредба.

https://www.cars.bg/offer/5dad9fca154abe73b70e39d3

 

след като е с газ няма ли да е лашкана много?Но пък изглежда лачена на фона на останалите.

 

Редактирано от vesselino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално 1.8T си остава търсен особенно авант и 4х4 ... за това не чакай за мнения тук, а ходи гледай ако дадена кола ти хареса и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, petrishki написа:

2.0тфси в Б7 си вземи. Не става за газ ама поне върви и не е трошлив.

Е не е,като му наливаш по кило масло на 1000,си се смазва и не се троши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли научихте вече, че в B7 2.0TFSI е със стария блок ЕА113 и проблема с маслото го няма :steinigung: Проблема се появява при колите с новия блок ЕА888, следователно от/след 2008 година (B8 и т.н.) и се изчиства някъде около 2015 година, като през годините преди това има разни ревизии, които решават частично проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой чел кой кво гледал и накрая боза ... оня "експерт" от бричка и той разправя, че 2.0TFSI в 4F горял масло и се налагало ремонт за мноо пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за 15-20 годишни автомобили без история.

Всичко е рисково и всичко иска отваряне на мотор.

Без значение от мотор това струва от 500 лева за части (за 4 цилиндъра)....ако има и турбина - още 300-1000.

 

Ако целта е да се кара 80-100к км се дават накуп тези пари в началото и се приключва с ходенето по сервизи.....поне за мотор :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, robobug написа:

Без значение от мотор това струва от 500 лева...

 

Oбясни им за маслената помпа и за елемента на горивната помпа и вала, на тея момчета, че некой да не си помисли, че е много свестен и безпроблемен тоя мотор. :lol:

 

Преди 5 часа, GTX3071R написа:

Не се ли научихте вече, че в B7 2.0TFSI е със стария блок ЕА113 и проблема с маслото го няма

 

Бе горят си 99% и от еа113, друг е въпроса вече кой го приема за проблем и кой просто си долива. :hilezh:

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко TFSI гори масло, но си има нормален разход и патологичен. Нормалния е около 500ml на 10 хил. км за двулитров дригател. Иначе колегата @GTX3071R е напълно прав за ЕА113 и ЕА888. Последния трябва да се избягва на всяка цена, но той започва чак от Б8-ците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно перфектно работещ мотор, даже вървящ нормално, се разпада на магистралата без никакви признаци.... със последици най долу или най горе ..... и всичките скъпи и с неизвестен резултат след ремонта. Части втора употреба се намират изключително трудно и скъпо.

Страхотен мотор е 2.0TFSI, да! 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 години, това значи, че го имаш от нов!

А като го купиш 2 употреба, как ще знаеш на какви интервали, колко стриктно и с какво масло е сменяно....

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, quаttro написа:

Бе горят си 99% и от еа113, друг е въпроса вече кой го приема за проблем и кой просто си долива. :hilezh:

Но в случая говорим за разход на масло от порядъка на литър +/- на 10 000 км. при мотори, които са поддържани и в добро състояние, което пък от своя страна може да бъде породено от много неща. Докато случаят с ЕА888 е доста по-различен и разхода е меко казано фрапиращ много скоро след покупката на автомобила (литър на 1000-2000 км.)

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип добър показател е цената на даден екземпляр/двигател на вторичният пазар. 

Не случайно, натъпкано с екстри TFSI куатро струва на половина от голо като пушка 1.8 турбо куатро .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на пазара в България ли го наблюдаваш или в Германия? Голяма роля играе вечното желание на ганьо да газифициране и каране без пари.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...