Jump to content

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?


Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 20.03.2020 г. at 18:28, norwey написа:

Защо не си взе ASN?

Защото е бензиновия душегуб при шестаците на ауди, който харчи като луд, гори масло в съотношение 2 към 1 гориво/масло, пука глави, яде валове, съсипва обтегачи на вериги същевременно, както всички останали 6 ци при ауди от тия години, не предлага нещо впечатляващо срещу тия недостатъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, jovcho написа:

Върви толкова, харчи по-малко, по-евтин за поддръжка, по-ниски данъци и застраховки.

Не забравяй и пътното поведение в завой заради по тежкия свигател пред предната ос.

 

Ако трябва да обобщя ЛИЧНО ЗА СЕБЕ СИ по въпроса в темата:

Не, никога не бих си купил 2.8 или 3.0 , особено в купето на а4 1998 година или 2003.

Супер безмислен автомобил в днешната реалност , с всичко съпътстващо го, което се описа и дори това е една малка част.

 

Ако човек се примири с не евтината поддръжка, по скоро по-добрият избор е Е46 в тази кубатура. И най малкото поне завива като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, jovcho said:

Върви толкова, харчи по-малко, по-евтин за поддръжка, по-ниски данъци и застраховки.

Сигурно 90% от тия коли са вече едни бучалки с посредствен вървеж, читаво 1,8Т в А4 ил А6 не съм виждал последните 5 години, нито вървят, нито звучат нормално вече. Това което печалиш са малко ниските разходи, по-лесно се поддържа, по-малко гори в града, извън е почти все тая. Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, DLS написа:

А 1,8Т е песен на тия години, даже избор има и сигурно всичките даже и сток вървят повече от 2,8.

А защо струва двойно, че и повече и няма обяви? 

 

преди 1 минута, DLS написа:

Сигурно 90% от тия коли са вече едни бучалки с посредствен вървеж, читаво 1,8Т в А4 ил А6 не съм виждал последните 5 години, нито вървят, нито звучат нормално вече. Това което печалиш са малко ниските разходи, по-лесно се поддържа, по-малко гори в града, извън е почти все тая. Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години.

Кое е по лесно да се държи в кондиция - ASN или BFB ? 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Prokopi90 said:

Не забравяй и пътното поведение в завой заради по тежкия свигател пред предната ос.

 

Ако трябва да обобщя ЛИЧНО ЗА СЕБЕ СИ по въпроса в темата:

Не, никога не бих си купил 2.8 или 3.0 , особено в купето на а4 1998 година или 2003.

Супер безмислен автомобил в днешната реалност , с всичко съпътстващо го, което се описа и дори това е една малка част.

 

Ако човек се примири с не евтината поддръжка, по скоро по-добрият избор е Е46 в тази кубатура. И най малкото поне завива като хората.

Какво завиване и пътно поведение колега, тук говорим за някакви бараки ня които амортосьорите живеят втори живот и никой не ги сменя докато не протекат, карат се някакви си гуми и т.н. За какви завои и даване н газ гаворим? Това са коли които са за придвижване общо взето, иска се някаква сила за изпреварвания, да са тихи, да горят нормално и да не се чупят...много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Prokopi90 said:

Кое е по лесно да се държи в кондиция - ASN или BFB ? 😂

ASN-a не е последния шескат на света, има някакъв избор все пак. А един приятел с втория какво преживя няма да повярваш...късмета играе повече от тия теории.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, DLS said:

 Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години.

 

1 minute ago, DLS said:

Какво завиване и пътно поведение колега,

Ти почна сам да си водиш диалог ми се струва 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв смисъл да се спори по темата, пазара втора ръка сам ще отговори на така поставените въпроси....

Като например, защо едно Б7 с 3.2 тъпкано с екстри струва наполовина от съвсем голо на екстри 1.8 турбо куатро ;) 

Щото, нали въпроса е заслужава ли си шестак в годините 1997 - 2007

Преди 1 час, FSH написа:

Защото е бензиновия душегуб при шестаците на ауди, който харчи като луд, гори масло в съотношение 2 към 1 гориво/масло, пука глави, яде валове, съсипва обтегачи на вериги същевременно, както всички останали 6 ци при ауди от тия години, не предлага нещо впечатляващо срещу тия недостатъци.

В тези моменти се сещам за колектора и промемливата дължина на хода му 😂

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Prokopi90 написа:

Щото, нали въпроса е заслужава ли си шестак в годините 1997 - 2007

 

Именно.  Даже нещо повече - не дали е преебавка, а колко точно е преебавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Prokopi90 Напълно съгласен. Такъв спор може да се води, ако говорим за нови коли. Разходите при стар тръц вероятно са по-ниски в сравнение с 2.8. 

@FSH +1

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Mustaka написа:

Разходите при стар тръц вероятно са по-ниски в сравнение с 2.8. 

 

 

В един да речем малко по-съвременен тръц, от началото на 2000 г например, освен турбото и обтегача на веригите, друго са стотинки. Ангренажен комплект с водна помпа 300 лева. При шестака толкова искат да свалят маската само.

 

преди 47 минути, DLS написа:

. Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години.

:hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно каквото и да обслужваш по тръца е много по-лесно и евтино в сервиз. Ма всеки си преценява, сигурно е много приятно да обясняваш колко хубав мотор е 20 годишния 6-так 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност повдигнах темата,защото колата е на 130к ,колко да се е скапал и издухал този мотор,чугунен блок,дълъг ход на буталото,сравнително бавнооборотен,едва ли е толкоз умрял.

Видя ми се читава,не че търся непременно голям двигател,за БМВ даже и не си мисля,нямам добри впечатления от марката.,говоря за коли втора употреба,разбира се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, взимай... какво има да ти казваме повече..... ти си си го решил

После да няма само- Ама харчи ми 24 на 100 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, FSH said:

При шестака толкова искат да свалят маската само.

Маската нещо спо-специално ли е от маската на 1,8Т? 😀 Обслужването е същата работа, през 100лв разлика и няма никакво значение. Правих и двете коли на едно и също място и по едно и също време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, lmihailov said:

Всъщност повдигнах темата,защото колата е на 130к ,колко да се е скапал и издухал този мотор,чугунен блок,дълъг ход на буталото,сравнително бавнооборотен,едва ли е толкоз умрял.

Видя ми се читава,не че търся непременно голям двигател,за БМВ даже и не си мисля,нямам добри впечатления от марката.,говоря за коли втора употреба,разбира се.

 

Ти вече си се навил и само чакаш някой да ти каже "взимай смело"

2.8 не си струва. Като ти се наливат пари 2.7т, поне върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 29 минути, jovcho написа:

 2.7т, поне върви.

:hilezh:

С цената на какво, обаче...небезизвестен факт е колко страдат турбините на този мотор от жегата, а има абсолютно всички недостатъци на 2.8 30 V. Иначе, да, ако е читав, върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара кола от ВАГ групата с бензинов V6 мотор(да не говорим за FSI),след време няма продаване.

Към автора на темата-щом не държиш на двойното задвижване,търси 1.8Т с механична кутия,от Б6 нагоре.Има ли определен бюджет за покупката?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, FSH said:

 

:hilezh:

С цената на какво, обаче...небезизвестен факт е колко страдат турбините на този мотор от жегата, а има абсолютно всички недостатъци на 2.8 30 V. Иначе, да, ако е читав, върви.

Поне знаеш в какво наливаш... почти де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, jovcho написа:

Поне знаеш в какво наливаш... почти де.

Това повеждане чаках... 

 

Ако ще наливам, избирам 300 пъти тръц. 

С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева  и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари.

 

Кое точно като наливане в шестак ще ми даде подобно удоволствие? Сметнете само ревизия на главите,  при шестака се обслужват две. Повече сегменти,  повече биелни и основни лагери, повече свещи с бобини, повече литри масло ако щете. По-малко място под капака, повече греене, следователно износване.

 

Като добавим и тежестта на моста, нещата отиват силно в полето на тръца.

Тааа... 

П.П. биелите не влизат в сметката ми, грешка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, FSH said:

С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева  и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари.

Тия всичките неща за под 5к забрави да се случат, да не говорим че не са достатъчни за това което имаш в предвид. И после пак му се молиш да отлипи от място на светофара заради смехотворния съединител, куатрото и малолитражния обем. От опит казвам че и 1,8Т можеш да го платиш още веднъж първата година ако не оцелиш, без да мисля в момента се сещам за 3-4 случая около мен. А приятен за каране тоя двигател не е бил никога, бил е прилично бърз, горе долу икономичен, евтин и лек....поне едно време по първите точки, но приятен просто не е по никой параграф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...