jovcho Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Върви толкова, харчи по-малко, по-евтин за поддръжка, по-ниски данъци и застраховки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 На 20.03.2020 г. at 18:28, norwey написа: Защо не си взе ASN? Защото е бензиновия душегуб при шестаците на ауди, който харчи като луд, гори масло в съотношение 2 към 1 гориво/масло, пука глави, яде валове, съсипва обтегачи на вериги същевременно, както всички останали 6 ци при ауди от тия години, не предлага нещо впечатляващо срещу тия недостатъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Преди 1 час, jovcho написа: Върви толкова, харчи по-малко, по-евтин за поддръжка, по-ниски данъци и застраховки. Не забравяй и пътното поведение в завой заради по тежкия свигател пред предната ос. Ако трябва да обобщя ЛИЧНО ЗА СЕБЕ СИ по въпроса в темата: Не, никога не бих си купил 2.8 или 3.0 , особено в купето на а4 1998 година или 2003. Супер безмислен автомобил в днешната реалност , с всичко съпътстващо го, което се описа и дори това е една малка част. Ако човек се примири с не евтината поддръжка, по скоро по-добрият избор е Е46 в тази кубатура. И най малкото поне завива като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 1 hour ago, jovcho said: Върви толкова, харчи по-малко, по-евтин за поддръжка, по-ниски данъци и застраховки. Сигурно 90% от тия коли са вече едни бучалки с посредствен вървеж, читаво 1,8Т в А4 ил А6 не съм виждал последните 5 години, нито вървят, нито звучат нормално вече. Това което печалиш са малко ниските разходи, по-лесно се поддържа, по-малко гори в града, извън е почти все тая. Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Преди 2 часа, DLS написа: А 1,8Т е песен на тия години, даже избор има и сигурно всичките даже и сток вървят повече от 2,8. А защо струва двойно, че и повече и няма обяви? преди 1 минута, DLS написа: Сигурно 90% от тия коли са вече едни бучалки с посредствен вървеж, читаво 1,8Т в А4 ил А6 не съм виждал последните 5 години, нито вървят, нито звучат нормално вече. Това което печалиш са малко ниските разходи, по-лесно се поддържа, по-малко гори в града, извън е почти все тая. Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години. Кое е по лесно да се държи в кондиция - ASN или BFB ? 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Just now, Prokopi90 said: Не забравяй и пътното поведение в завой заради по тежкия свигател пред предната ос. Ако трябва да обобщя ЛИЧНО ЗА СЕБЕ СИ по въпроса в темата: Не, никога не бих си купил 2.8 или 3.0 , особено в купето на а4 1998 година или 2003. Супер безмислен автомобил в днешната реалност , с всичко съпътстващо го, което се описа и дори това е една малка част. Ако човек се примири с не евтината поддръжка, по скоро по-добрият избор е Е46 в тази кубатура. И най малкото поне завива като хората. Какво завиване и пътно поведение колега, тук говорим за някакви бараки ня които амортосьорите живеят втори живот и никой не ги сменя докато не протекат, карат се някакви си гуми и т.н. За какви завои и даване н газ гаворим? Това са коли които са за придвижване общо взето, иска се някаква сила за изпреварвания, да са тихи, да горят нормално и да не се чупят...много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 3 minutes ago, Prokopi90 said: Кое е по лесно да се държи в кондиция - ASN или BFB ? 😂 ASN-a не е последния шескат на света, има някакъв избор все пак. А един приятел с втория какво преживя няма да повярваш...късмета играе повече от тия теории. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 4 minutes ago, DLS said: Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години. 1 minute ago, DLS said: Какво завиване и пътно поведение колега, Ти почна сам да си водиш диалог ми се струва 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Няма никакъв смисъл да се спори по темата, пазара втора ръка сам ще отговори на така поставените въпроси.... Като например, защо едно Б7 с 3.2 тъпкано с екстри струва наполовина от съвсем голо на екстри 1.8 турбо куатро Щото, нали въпроса е заслужава ли си шестак в годините 1997 - 2007 Преди 1 час, FSH написа: Защото е бензиновия душегуб при шестаците на ауди, който харчи като луд, гори масло в съотношение 2 към 1 гориво/масло, пука глави, яде валове, съсипва обтегачи на вериги същевременно, както всички останали 6 ци при ауди от тия години, не предлага нещо впечатляващо срещу тия недостатъци. В тези моменти се сещам за колектора и промемливата дължина на хода му 😂 Редактирано 24 Март 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 38 минути, Prokopi90 написа: Щото, нали въпроса е заслужава ли си шестак в годините 1997 - 2007 Именно. Даже нещо повече - не дали е преебавка, а колко точно е преебавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) @Prokopi90 Напълно съгласен. Такъв спор може да се води, ако говорим за нови коли. Разходите при стар тръц вероятно са по-ниски в сравнение с 2.8. @FSH +1 Редактирано 24 Март 2020 от Mustaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 1 минута, Mustaka написа: Разходите при стар тръц вероятно са по-ниски в сравнение с 2.8. В един да речем малко по-съвременен тръц, от началото на 2000 г например, освен турбото и обтегача на веригите, друго са стотинки. Ангренажен комплект с водна помпа 300 лева. При шестака толкова искат да свалят маската само. преди 47 минути, DLS написа: . Като поведение и приятност на придвижване шестака просто размазва 1,8Т, особено сега като станаха на по 20години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Отделно каквото и да обслужваш по тръца е много по-лесно и евтино в сервиз. Ма всеки си преценява, сигурно е много приятно да обясняваш колко хубав мотор е 20 годишния 6-так 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Уникален е 2.8 купувайте го баш сега му е времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 24 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Всъщност повдигнах темата,защото колата е на 130к ,колко да се е скапал и издухал този мотор,чугунен блок,дълъг ход на буталото,сравнително бавнооборотен,едва ли е толкоз умрял. Видя ми се читава,не че търся непременно голям двигател,за БМВ даже и не си мисля,нямам добри впечатления от марката.,говоря за коли втора употреба,разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Еми, взимай... какво има да ти казваме повече..... ти си си го решил После да няма само- Ама харчи ми 24 на 100 Редактирано 24 Март 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 1 hour ago, FSH said: При шестака толкова искат да свалят маската само. Маската нещо спо-специално ли е от маската на 1,8Т? 😀 Обслужването е същата работа, през 100лв разлика и няма никакво значение. Правих и двете коли на едно и също място и по едно и също време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 6 минути, DLS написа: Маската нещо спо-специално ли е от маската на 1,8Т?😀 Зависи при А4 или А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 1 hour ago, lmihailov said: Всъщност повдигнах темата,защото колата е на 130к ,колко да се е скапал и издухал този мотор,чугунен блок,дълъг ход на буталото,сравнително бавнооборотен,едва ли е толкоз умрял. Видя ми се читава,не че търся непременно голям двигател,за БМВ даже и не си мисля,нямам добри впечатления от марката.,говоря за коли втора употреба,разбира се. Ти вече си се навил и само чакаш някой да ти каже "взимай смело" 2.8 не си струва. Като ти се наливат пари 2.7т, поне върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 29 минути, jovcho написа: 2.7т, поне върви. С цената на какво, обаче...небезизвестен факт е колко страдат турбините на този мотор от жегата, а има абсолютно всички недостатъци на 2.8 30 V. Иначе, да, ако е читав, върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Стара кола от ВАГ групата с бензинов V6 мотор(да не говорим за FSI),след време няма продаване. Към автора на темата-щом не държиш на двойното задвижване,търси 1.8Т с механична кутия,от Б6 нагоре.Има ли определен бюджет за покупката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 53 minutes ago, FSH said: С цената на какво, обаче...небезизвестен факт е колко страдат турбините на този мотор от жегата, а има абсолютно всички недостатъци на 2.8 30 V. Иначе, да, ако е читав, върви. Поне знаеш в какво наливаш... почти де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 42 минути, jovcho написа: Поне знаеш в какво наливаш... почти де. Това повеждане чаках... Ако ще наливам, избирам 300 пъти тръц. С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари. Кое точно като наливане в шестак ще ми даде подобно удоволствие? Сметнете само ревизия на главите, при шестака се обслужват две. Повече сегменти, повече биелни и основни лагери, повече свещи с бобини, повече литри масло ако щете. По-малко място под капака, повече греене, следователно износване. Като добавим и тежестта на моста, нещата отиват силно в полето на тръца. Тааа... П.П. биелите не влизат в сметката ми, грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 40 minutes ago, FSH said: С едни дюзи на стойност около 200 лева, едно турбо за около 600 лева, с колектор, едни биели с биелни и основни лагери с ремап, не повече около 800 лева и този тръц ще бъде 8 пъти по-приятен за каране от шестак, ревизиран за половината пари. Тия всичките неща за под 5к забрави да се случат, да не говорим че не са достатъчни за това което имаш в предвид. И после пак му се молиш да отлипи от място на светофара заради смехотворния съединител, куатрото и малолитражния обем. От опит казвам че и 1,8Т можеш да го платиш още веднъж първата година ако не оцелиш, без да мисля в момента се сещам за 3-4 случая около мен. А приятен за каране тоя двигател не е бил никога, бил е прилично бърз, горе долу икономичен, евтин и лек....поне едно време по първите точки, но приятен просто не е по никой параграф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Колко пари слагаш в подкрепа на тези твърдения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts